Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 13:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 jun 2018 09:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 jun 2018 21:52
Indlæg: 4
Har følgende spørgsmål til hash salget på Christiania:

-Vil de sælge til folk under 18? (er 16)
-Hvor går man hen eller spørger?
-Hvor meget vil en færdig rullet joint koste?
-Patruljerer politiet og hvad sker hvis de stopper en med hash på en?

Tak til alle der gider svare!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2018 10:09 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
-Vil de sælge til folk under 18? (er 16)
Forhåbentlig ikke.

-Patruljerer politiet og hvad sker hvis de stopper en med hash på en?
Bøde på minimum 2000 kr og nok også en samtale med dine forældre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2018 13:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg ville ikke købe hash på Christiania lige for tiden. Politiet er meget tilstede derude, og de forsøger at stoppe salget helt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2018 20:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Og hvis du så trods alle advarsler alligevel tager derud, så er er ingen pusher som spørger efter sygesikringskort.
Metode som giver mig ro i sindet er at tage et par løse bukser på med hul i lommen, hav klumpen i hånden i lommen. Hvis der så er en med et fint skilt som prikker dig på skulderen så drop klumpen og benægt - benægt - benægt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2018 10:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 jun 2018 21:52
Indlæg: 4
Altså mener du en betjent klædt ud som pusher?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2018 11:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
JohanSh skrev:
Altså mener du en betjent klædt ud som pusher?

Det er det der menes, ja :)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2018 16:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jun 2008 13:39
Indlæg: 169
Jeg blev engang stoppet af to pansere midt i en joint. Vendte mig hurtigt om, tog gløden af og pustede mixet ud. Kom i tanke om den lille klump i sokken og fik hurtigt smidt den fra mig, inden panserne var helt henne ved mig. De beskyldte mig for at sælge narko og begyndte at gennemsøge området. Én af dem havde set mig smide klumpen og den anden havde ikke. De fandt klumpen og sagde at jeg kunne indrømme eller vi kunne tage den i retten. "Hvem tror du dommeren holder med, en 17 årig knægt eller to betjente som begge så det? Endte med en bøde. Fuck jeg hader de svin. Senere hen kom mine forældre og betjentene forvandlede sig på mystisk vis fra råbende psykopater til søde mennesker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2018 20:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
Så længe du ikke ligner en baby vil stort set alle pusher derinde ikke have nogle kvaler med at sælge til dig - for mange år siden da jeg selv kun var 15 år og lignede en lille dreng var der ingen problemer med at købe og siden da er miljøet kun blevet mere råt så jeg tænker at det er blevet nemmere siden da.

Mht til svinene er det min erfaring at ens kropssprog og reaktion på den er den største faktor når de stopper en. Opfør dig normalt og lad vær med at vende 180grader hvis du ser osten. Udover det skal du have smokebuddy der er et forum hvor folk advarer hinanden hvis politiet leger gemmeleg derude.

Som den halv-voksne mand jeg efterhånden er blevet vil jeg sige at du skal genoverveje om du skal starte med at ryge i din alder. Ingen er nogensinde blevet klogere af at ryge og hvis du er igang med en uddannelse er det en nem måde at droppe ud på. Husk på at hjernen først er færdigudviklet et sted i 20erne og derfor er din hjerne sårbar for at ikke at udvikle sig helt som den skulle.

Jeg siger ikke du ikke skal ryge men genoverveje det igen. Vent en uge og se om du stadig har lyst og for guds skyld lad vær hvis du bare vil være "sej". Ja de "seje" i den alder er dem der ryger men hvis du nu ser et par år ud i fremtiden vil du se at rollerne er byttet om.

Som det sidste hvis du alligevel vil ryge så start med pot der helt sikkert vil en god virkning på dig hvis du som jeg antager aldrig har røget før. Sæt dig ind i hvad der er hvad og hvad evt. bivirkninger kan være. Ryg sammen med en du stoler på og hav nok sodavand at drikke da den første gang kan være hård for halsen. Derudover så husk slik og lign. Der er ikke noget værre end at have frådern på og kun have rugbrød at spise.

Sorry for "forældre opråbet" men da jeg selv startede ville jeg have ønsket at der var nogen der havde bedt mig om at genoverveje valget og fået mig til at forstå er græsset ikke altid er grønnere på den anden siden.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2018 21:19 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Fuckhvorduerfra skrev:
Ingen er nogensinde blevet klogere af at ryge og hvis du er igang med en uddannelse er det en nem måde at droppe ud på.

Det mener jeg simpelthen ikke er korrekt. Jeg havde ikke haft den interesse jeg har i biologi, hvis ikke jeg havde snuset til hamp og hampdyrkning. Jeg har også haft en del meningsfyldte samtaler i skæv tilstand, som har ændret på måden jeg anskuer Verden, eller dele heraf, på, og det har i mange tilfælde nuanceret mit verdensbillede. Jeg havde nok ikke brugt så meget tid her på siden, hvis ikke jeg indtog cannabis, og det har jeg lært en masse af, gennem tiden. Det har åbnet op for en anden type nysgerrighed, og nogle andre spørgsmål her i livet, som jeg ikke tidligere fandt interessante, ja faktisk tror jeg ikke jeg havde haft min kandidatgrad uden.

Bevares man kan da som ryger, også bare bruge sin tid i sofaen med bongen i hånden, og stirer blankt på tvet dag ud og dag ind, uden at blive klogere eller få udrettet noget, men det er de færreste rygere jeg har mødt, hvor det har været tilfældet. Jeg tror det har langt mere at gøre med den livssituation man er i, end det har at gøre med cannabisforbrug som sådan.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2018 13:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Meget enig med BisMann. Selvom hash kan og ofte er den største motivationsdræber, så kommer det bare 100% an på hvordan man bruger det. Jeg kender gutter, som arbejder 10+ timer om dagen i perioder, samtidig med de får røget i hvert fald 1½ g om dagen.
Dog har jeg selv oplevet, hvordan jeg ikke gad/overskuede eksamen to uger inden det skulle ske, fordi jeg startede med at ryge (igen) der.
Så det kan være ret svært at navigere i, og har man tendens til ikke at lave noget på cannabis, så skal man bare være seriøs med hvornår man ryger.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team