Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 19:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 feb 2017 12:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 feb 2017 00:52
Indlæg: 6
Hej Psychedelia!

Først og fremmest skal i have stor tak for den enormt gode rådgivning, som i giver herinde.

Jeg har før i tiden lavet enkelte mellemstore ordrer online, som alle er nået frem. Denne gang har jeg lavet 6 mindre ordrer af forskellige rusmidler, heriblandt LSD, MDMA, DMT samt andet, der samlet har en værdi af cirka 2500 kroner. Jeg brugte 4 forskellige forhandlere, der alle er anderkendte på det markede, som jeg anvender. De kommer desuden fra 3 forskellige lande.

Alle pakkerne blev efter sigende sendt d. 1. og 2. i denne måned. LSD'en nåede frem på 4 arbejdsdage, og jeg var til at starte med naturligvis helt ekstatisk - men nu er det d. 18. i måneden, og jeg har ikke modtaget flere breve. Efter at have læst mig gennem hele dette underforum er jeg blevet ret nervøs for, at politiet holder øje med mig. Jeg forestiller mig at de har fundet ét brev med ulovligt indhold, og at de efterfølgende har flagget, samlet og undersøgt alle breve, med mit navn på.

Dette vil sige, af ud af de 11 ordrer jeg i alt har lavet fra DNM, er det kun 4 ordrer, som er nået frem. Det er en ret ringe successratio, og jeg undrer mig i den grad over, hvorfor (mange) folk betragter dette som et relativt sikkert foretagene.

Nu til mine spørgsmål:

- Er jeg bare paranoid? Er det normalt, at der brevene bliver meget forsinket?

- Var det dumt af mig at bestille fra så mange forskellige steder, på én gang? Burde jeg have spredt ordrerne ud over flere dage?

- Hvis mine breve er blevet taget, hvor stor er chancen så for, at de pludselig uden varsel kommer og tager mine computere? Min data er ikke krypteret, da jeg aldrig havde regnet med, at der var risiko for at blive ransaget. Bør jeg smide min harddisk af helvede til, og anskaffe en ny?

- Dem jeg deler lejlighed med har altid hash liggende, men de har aldrig taget andet - har jeg nu sat dem i risikozonen også??

- Er det overhovedet sikkert at bestille fra online fra udlandet i år 2017? Kan jo forstå på det hele, at myndighederne går mere og mere op i den slags kriminalitet, som tiden går.

Jeg har brugt TOR, VPN og tumblede BTC til at lave ordren, og det burde derfor ikke være muligt for dem at finde beviser for at jeg har lavet handlen. Men hvis de pludselig kommer og nakker mine computere, så frygter jeg for konsekvenserne deraf.

Hvorfor kan de ikke bare lade mig dække mit eget forbrug i fred, altså... Jeg er snart færdig med en videregående uddannelse, underviser analfabete, og gør egentlig bare mit bedste for at være et godt menneske, og en god indflydelse på samfundet. Jeg har aldrig stjålet, begået vold eller noget der ligner, og har derfor heller aldrig været i kontakt med politiet før. De skal kraftedeme ikke komme her, og fortælle mig, at jeg er kriminel, bare fordi jeg foretrækker andre rusmidler frem for alkohol! Men ja, de er jo nok ret ligeglade med min mening, når det kommer til stykket. :evil:

Beklager den lidt lange smøre, men er virkelig bange... Håber at nogen af jer kan svare på mine spørgsmål.
Og tak igen for det i gør for folk herinde!

Academia


Senest rettet af Academia 24 feb 2017 00:24, rettet i alt 4 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2017 13:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Skal det forstås sådan at du har sendt alle dine venners breve til din egen adresse? Det lyder mærkeligt at du ikke har modtaget 4+2 breve, som er bestilt fra forskellige forhandlere. Jeg har aldrig hørt om at politiet gennemsøger al ens post, hvis de snupper et enkelt ulovligt brev, men det er svært at forklare det på andre måder. Måske er det et nyt tiltag fra politiets side.

Hvis politiet møder op på din adresse, har du to muligheder: At indrømme det hele, og betale en stor bøde. Du får en bøde på adskillige tusinde kroner for hvert stof, du har bestilt. Eller at benægte alt. I så fald kan det være at de undersøger din computer, for at finde beviser for at du selv har bestilt stofferne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2017 13:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 feb 2017 00:52
Indlæg: 6
Ja, alle brevene er bestilt til min adresse.. og kun det ene af dem er dukket op. Efter 18 dage er der vel god grund til at blive nervøs??..

Hvad tror i at politiet siger, hvis de kommer for at beslaglægge ens computer, og at harddisken så er blevet taget ud? Kan jeg ikke bare skynde mig at fjerne den hvis de ringer på, og lægge den ind på min udlejers værelse - for de må vel ikke bare gå ind og rode i hans ting også?


Senest rettet af Academia 19 feb 2017 13:41, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2017 14:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
1. Krypter din computer. Krypter de vigtige filer i en container og placer den på en ekstern harddisk/USB, så kan du tilgå dem hvis du nu skulle miste din computer.
2. Samarbejd aldrig med politiet, de vil dig ikke noget godt.
3. Benægt alting hvis de ringer eller møder op på din adresse, luk dem ikke ind frivilligt.
4. Bestil aldrig narko fra Holland og prøv at hold dig til EU Vendors, generelt skal du være omhyggelig med de vendors du vælger, research research.
5. Når man køber online narko med en ven/venner, så skal den/de der modtager det ikke have noget med betalingen at gøre.
6. Ta det roligt.

Ingen kan vide om det er blevet taget i tolden, er blevet væk eller at du er blevet snydt. Det må tiden vise.
Held og lykke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2017 16:25 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Rigtig gode råd Rubeus kommer med.

Først og fremmest: Benægt! Benægt! Benægt!
Hvis der er tale om små mængder, som du siger, så tror jeg ikke de tager din pc.
Hvis de skulle dukke op, så sørg for ikke at have noget ulovligt liggende og slet ikke en vægt eller lignende, som de kunne tolke som tegn på videresalg.
De vil nok spørge om adgang til dine konti, men hvis du har været forsigtig, burde det ikke være noget problem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2017 18:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 feb 2017 00:52
Indlæg: 6
Tak for råd folkens, sætter stor pris på det..

Jeg vil sørge for at der ingen rusmidler er på værelset, i tilfælde af at de dukker op. Dog bor jeg i en 4-værelses lejlighed med to andre gutter, som begge har tjald til at ligge på deres værelse 24/7 - men politiet har da vel ingen ret til at ransage deres værelser også, eftersom de ikke er mistænkt for noget? Tager jeg fejl?

Skal nok holde tråden opdateret, i tilfælde af at jeg bliver kontaktet af politiet, eller hvis brevene alligevel når frem (hvor ville jeg dog bare blive lykkelig!).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2017 19:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg vil tro at politiet ransager hele lejligheden, hvis uheldet skulle være ude. De kan nok regne ud at du kan finde på at gemme dine stoffer i de andre værelser. Hvis det er samme postadresse har de vel ret til det.

Kan du ikke gemme din computer hos nogle venner (som bor et andet sted), og så låne en gammel computer i nogle måneder?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2017 14:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2017 17:22
Indlæg: 10
Er det rigtigt forstået at du har benyttet bitcoins? Hvis man ikke benytter bitcoins, kan de så uanfægtet af ens udtalelser, se at man selv aktivt har lavet en bestilling?

Held og lykke :hjerte: Jeg ser frem til den dag, man ikke behøver at have så meget paranoia på over, at benytte stoffer der er sundt for sindet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2017 15:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 feb 2017 00:52
Indlæg: 6
Jo, jeg har brugt bitcoin. Og de er også blevet tumblet, så tror da ikke at de kan bevise at jeg har købt det - men frygter alligevel at de dukker op lige pludselig... Har aldrig haft mere nøjeren på, end jeg har nu. Der er stadig ikke dukket breve op, og jeg har en dårlig fornemmelse af, at politiet har samlet alle brevene jeg har bestilt..

Dvs. at på trods af hvor påpasselig jeg har været, er det kun 4 ud af 11 ordrer jeg har bestilt fra deep web, som er nået frem. Det synes jeg er meget underligt, da de fleste vendors påstår at det kun er omkring 1% af ordrer, der går tabt..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2017 15:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2017 17:22
Indlæg: 10
Academia skrev:
Jo, jeg har brugt bitcoin. Og de er også blevet tumblet, så tror da ikke at de kan bevise at jeg har købt det - men frygter alligevel at de dukker op lige pludselig... Har aldrig haft mere nøjeren på, end jeg har nu. Der er stadig ikke dukket breve op, og jeg har en dårlig fornemmelse af, at politiet har samlet alle brevene jeg har bestilt..

Dvs. at på trods af hvor påpasselig jeg har været, er det kun 4 ud af 11 ordrer jeg har bestilt fra deep web, som er nået frem. Det synes jeg er meget underligt, da de fleste vendors påstår at det kun er omkring 1% af ordrer, der går tabt..



Jeg krydser fingrer for dig, og håber du ikke får en bøde! Hold os endelig opdateret herinde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2017 21:17 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Academia skrev:
Dvs. at på trods af hvor påpasselig jeg har været, er det kun 4 ud af 11 ordrer jeg har bestilt fra deep web, som er nået frem. Det synes jeg er meget underligt, da de fleste vendors påstår at det kun er omkring 1% af ordrer, der går tabt..

4 ud af 11 er godt nok ikke gode odds.
Jeg tror jeg har lavet ca. 8 små ordre på deep web og de er alle dukket op.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2017 13:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvad kan vi andre lære af det? At man kun skal bestille stoffer fra én forhandler ad gangen. Vent til brevet kommer før du bestiller igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2017 10:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2017 17:22
Indlæg: 10
Enspænderen skrev:
Hvad kan vi andre lære af det? At man kun skal bestille stoffer fra én forhandler ad gangen. Vent til brevet kommer før du bestiller igen.


Word!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2017 13:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 feb 2017 00:52
Indlæg: 6
De forskellige vendors er begyndt at spørge, om jeg vil have reshippet mine ordrer.

Synes i at det ville være idiotisk at sige ja til?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2017 13:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Academia skrev:
De forskellige vendors er begyndt at spørge, om jeg vil have reshippet mine ordrer.

Synes i at det ville være idiotisk at sige ja til?


Ja, men JEG havde sgu nok gjort det alligevel, sååeeh... Den er sgu svær.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2017 13:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du risikerer at få endnu flere bøder. Kan du ikke spørge om de vil sende brevene til en af dine venners adresse? Det må da være på tide at de også tager del i risikoen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2017 00:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 feb 2017 00:52
Indlæg: 6
Nu har jeg modtaget det eneste brev, der var lovligt. Brevet har været åbnet af SKAT/told, og er blev klistret sammen igen med gul tape. Jeg er nu helt sikker på, at min addresse er blevet flagget, og at de har samlet, åbnet og beholdt alle mine andre ordre - men jeg har endnu ikke hørt noget fra dem.

Gad at jeg vidste hvordan de reagerer, når der er tale om disse mængder... Nu kan jeg sidde og vente i månedsvis på at det banker på døren. Ved heller ikke om de har hunde med, så må vel bare holde mig sober i det næste lange stykke tid. Kommer nok heller aldrig til at bestille til min egen addresse igen - det er sgu ikke det værd...

Sad times, sad times indeed...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2017 04:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2017 03:45
Indlæg: 3
Academia skrev:
De forskellige vendors er begyndt at spørge, om jeg vil have reshippet mine ordrer.

Synes i at det ville være idiotisk at sige ja til?


.


Senest rettet af JacobB90 24 feb 2017 05:55, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2017 05:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2017 03:45
Indlæg: 3
Academia skrev:
Nu har jeg modtaget det eneste brev, der var lovligt. Brevet har været åbnet af SKAT/told, og er blev klistret sammen igen med gul tape. Jeg er nu helt sikker på, at min addresse er blevet flagget, og at de har samlet, åbnet og beholdt alle mine andre ordre - men jeg har endnu ikke hørt noget fra dem.

Gad at jeg vidste hvordan de reagerer, når der er tale om disse mængder... Nu kan jeg sidde og vente i månedsvis på at det banker på døren. Ved heller ikke om de har hunde med, så må vel bare holde mig sober i det næste lange stykke tid. Kommer nok heller aldrig til at bestille til min egen addresse igen - det er sgu ikke det værd...

Sad times, sad times indeed...


(Muligt at slette en kommentar herinde?)

Ked af spørgsmålet på et ellers seriøst opslag

Pøj pøj med det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2019 14:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 apr 2019 14:10
Indlæg: 2
Fejlopslag


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team