Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 22:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Kære Psychedelia,

Jeg fik i sin tid en bøde, som jeg betalte (september 2014), idet jeg ikke kunne tillade mig at gøre andet overfor min daværende roommate. Mit spørgsmål lyder så: Er der større chance for, at en eventuel forsendelse bliver snuppet, fordi de har mig i en form for register eller lignende? Har søgt lidt, men intet svar fundet.

PS. Jeg indser naturligvis, at det er en smule tåbeligt, for hvorfor og hvordan skulle de være på ekstra udkig efter netop breve med mit navn på, men hvad fanden.

På forhånd tak for svar.

Junior medlem
Brugeravatar

Det tror jeg ikke du skal regne med. Ved mindre de får mistanke til brevet grundet noget andet ( lugt, scanning osv) og åbner det.

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mig bevidst har du absolut intet at bekymre dig om, medmindre tolden tilfældigvis finder hvad end du bestiller.
-Så bliver du gennemtvunget systemet på ny. Hvoraf det vil fremgå at du tidligere har erfaring med netop årsagen hertil. 7,9,13.

Jeg har aldrig selv fået tilbageholdt noget-
Men jeg har hørt og læst at lige så snart post Danmark er i besiddelse af pakken udlevere de den.
Og jeg tror ikke at tolderne og deres hunde beskæftiger sig med modtagerene af de pakker der gennemløber deres kontrol uden udslag.

Med andre ord følger jeg dit ræsonnement, men jeg ved det ikke :eyes:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Nej.

Jeg har tidligere været igennem en lang retssag for det, og blev kendt uskyldig. (var jeg selvfølgelig også)

Siden da har jeg ikke oplevet problemer - så det tror jeg umiddelbart ikke man skal bekymre sig om.

Blev engang ringet op af en faktisk utrolig rar politimand, som sagde at der var blevet nappet noget ketamin med mit navn på, og hvad jeg havde at sige til det. Selvfølgelig kendte jeg intet til det, og han bragte på bane at jeg jo havde haft en lign sag før.
Og så sagde jeg: JA! og der blev jeg heller ikke kendt skyldig, og magter virkelig ikke og skal til og igennem det samme bøvl igen.

Politimanden var sådan; Nå for dælen, du blev frikendt? Jamen ved du hvad, jeg tror bare jeg sender den her sag ind til annullering (eller hvad det nu hedder)

2 dage efter lå der en besked i mine eboks om at sagen var droppet.
:cheers:

Junior medlem

Det glæder mig i særdeleshed. Jeg véd ikke med sikkerhed, hvorfra jeg havde den tanke, men måske det faktum, at de havde nuppet 2 breve på samme tid. Tanken om, at de nu sorterede samtlige breve med mit navn på, var født.

Mange tak for jeres hjælp.

Dedikeret medlem

Jeg ved det ikke, men hvis du vælger en track&trace-forsendelse kan det være at tolderne kan finde dit navn, hvis de søger efter det. Så lad være med dét.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]