Koalabjørnen skrev:
Hej T Flavius Augustus
Det du skriver er fuldt af grammatiske fejl, og vækker straks min mistanke om at du bruger Google translate og oversætter til dansk. Du bruger mange fine ord, og det faktum at du åbenbart ikke tager dig tid til, at læse korrektur på sådan en lang og fornem prædiken, virker i min optik mystisk.
Hvis du ikke allerede er bekendt med det, kører psychedelia.dk kun lige rundt, da vi afhænger af donationer, og det virker ikke ligefrem til at det strømmer ind. Og hvis der kommer flere penge i kassen, er der vist også lidt planer om, blandt andet, at dele flyers ud i nattelivet, for at fremme Harm Reduction, til den brede befolkning.
Men jeg synes at du skal prøve at skrive én gang til, på MAX 10 linier, hvad det er DU har af idéer der skiller sig ud fra psychedelia, og hvordan det skal finansieres

Jeg bruger ikke google translate, jeg er bare vant til at skrive på Engelsk med en spell checker. Og du har ret, jeg skriver sjusket. Jeg er programmør, og der skriver jeg meget kortfattede kommentarer, som ingen andre skal læse; det har jeg nok bare gjort for længe. Jeg skal nok tage mig lidt sammen.
Det er en god idé om at omskrive definitionen, hvad synes du om dette?
- Forme en organisation, som rådgiver især unger omkring rusmidler.
- Have andet at sig end "sig nej til stoffer". Være nuanceret og frem for alt så korrekt som muligt.
- Organisationen er i princippet et politisk parti, som kun har én mærkesag: en holdningsændring, ultimativt komplet liberalisering af lov om euforiserende stoffer
- Organisationen skal producere informationsmateriale skrevet af folk med mindst et par år på universitet i den relevante disciplin, meget gerne længere end et par år, FÆRDIGE akademikere er i høj kurs, men du behøver ikke at have en fancy uddannelse for at deltage; hvis du er god til noget og vil bidrage, er du velkommen .
- I opstartsfasen har "partiet" ikke noget økonomisk fundament; i denne fase er målet af producere noget materiale, der både er stuerent nok til at ramme bredt, men samtidigt "revolutionerende" nok til, at det vil blive lagt mærke. Jeg havde forestillet mig, at de folk, som virkelig tror på målet DONEREDE lidt af deres tid organisationen.
- Organisationen om sagt mere et politisk parti, end det er en community baseret på et BBS Forum. Der bliver en side, men det bliver en simplere side. Der vil være tekster, folderne som kan printes, der vil være en slags blog, men indholdet vil være rimeligt strengt kontrolleret for opretholde en vis standard.
- Ultimativt kunne det udvikle sig til et reelt politisk parti, som stiller op i lokalvalg og måske engang til Tinget. Who knows....
- Men det umiddelbare mål, er at sprede den HR viden, vi alle VED kan redde liv rent bogstaveligt og styre folk meget mere sikkert igennem, hvad der forbliver en meget farlig verden.
Og alle er velkomne, jo flere jo bedre, hvis du er enig i at, forbuddet har fejlet, og en ny løsning må findes, er du én af os