Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 19:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Efter mit første rigtig trip hvor jeg har kontrolleret det så godt jeg nu kunne gøre det, og på grund af min ADHD og muligvis nået Autisme (efter min søsteres på pegning) er jeg begyndt at rodemed psilocybin fra svampe og har overvejet LSD på et sener tidspunkt, og grunden til jeg har valgt at gøre det er for at researche om de ting jeg har læst rundt omkring på nettet med effekt mod netop ADHD og Autisme hvordan det på virker hjeren postivit, det vil jeg gerne teste af på mig selv og der ved også gerne fortælle om dette.

Her er min plan at skive en blog omkring mine egne trips og så med en konkulstion, antal gram osv, altså meget detailjeret om hvordan jeg er kommet frem til det og hvordan det har påvirket mig både før og efter, men er lidt i trivel om jeg opere i en grå zone på dette plan, er der nogle der kan vejlede mig omkring dette?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvad mener du?
Det står dig vel frit for at lave en blog om hvilket som helst emne, sålænge du holder dig inden for landets love og din hostingservice's ordensregler.

'Far varsomt' / 'lad helt være være' er min første indskydelse når det kommer til selvmedicinering af en psykisk lidelse med kraftige hallucinogener.

Junior medlem
Brugeravatar

Frugthat skrev:
Hvad mener du?
Det står dig vel frit for at lave en blog om hvilket som helst emne, sålænge du holder dig inden for landets love og din hostingservice's ordensregler.

'Far varsomt' / 'lad helt være være' er min første indskydelse når det kommer til selvmedicinering af en psykisk lidelse med kraftige hallucinogener.

Forstår ikke helt hvad du mener med far varsomt?

At stoppe med det gør jeg nok ikke, for vil gerne køre det til fulde ud for at undersøge det meget mere :) syndes det er et super spænde stof at arbejde med.

Ja men det er det jeg ikke helt ved om man godt bare må skrive frit fra leveren på en blog uden at kan blive straffet, men burdte man jo kunne for hvordan ville dette forum ellers kunne køre rundt jo.

Dedikeret medlem

Der er ikke ulovligt at have en blog, hvor du skriver om dine stofoplevelser, og jo mindre du laver andre ulovligheder imens, tror jeg ikke du behøver være bange for at politiet en dag ringer på.

At hele sig selv med hallucinogener er en high rish/high reward løsning. Det kan enten gå rigtig godt, hvis du har gode mennesker at snakke med, og er klar, eller gå skidt, og man lukker sig ind i sig selv, og glemmer hvor nøglen er.

Jeg vil også advare dig imod at vælge den her løsning, og hvis du gør, så husk for alt i verden at dele dine tanker og oplevelser med venner du har i det virkelige liv også. Ellers kan man ende med gude-komplekser, og andre mærkelige, skæve overbevisninger.

Edit: Ø :hjerte:

Senest rettet af Ubrugtnavn 11 mar 2016 00:26, rettet i alt 1 gang.

Fritze er som altid fornuftig, han siger det spot on :wink:

Jeg har bare et lille spørgsmål. Har du ikke lige været på dit første Svampe trip, her for meget kort tid siden? Synes at jeg læste det et sted her på boardet, er det sådan?

Junior medlem
Brugeravatar

Fritze: tak for dit feedback, jeg snakker og dele alt jeg kan, det er min tanke med at fixe det den vej, alterntivet er jeg ksal gå igennem en psykati igen og få retalin/concerta som jeg ikke er vild med, hvis der er et altertiv, ved godt det godt kan være lidt at gamble, men har forsøgt at reseache så meget som overhvodet muligt, og flere studier peger i retning af at det har en postiv effekt på både ADHD, Angst, Autisme, Dep og endag volding mænd og følger nogle psych-forums i uddlandet også hvor jeg læser lidt med på forskellige psyiske områder meget spænde selv om meget af det slf ikke er nået jeg kan bruge men meget spændene :)

Ø Tripperen!: Det helt korrekt, har for ikke mange uger sidne været på det første trip og meget postivt, og har skrevet alt ned under trippet som min hjerne lige kunne følge med det var enormt svært men meget skægt at skrive det hele ned, har da også sankket med venner om det for at fortælle hvilken postiv side af det jeg har oplevet med det :)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Mr.Psilocybin skrev:
Forstår ikke helt hvad du mener med far varsomt?

Det er old-man-speak for vær forsigtig.
Det er ikke ufarligt at rode med sindet på den måde jeg antager du vil (bedring af symptomer), uden kyndig vejledning - slet ikke når man i forvejen har en diagnose der kræver påpasselighed med psykedelika. At du overhovedet ikke kender substansen, gør det ikke smartere. Tværtimod.
Mr.Psilocybin skrev:
grunden til jeg har valgt at gøre det er for at researche om de ting jeg har læst rundt omkring på nettet med effekt mod netop ADHD og Autisme hvordan det på virker hjeren postivit, det vil jeg gerne teste af på mig selv og der ved også gerne fortælle om dette.
Jeg forstår, at du ser et kæmpe potentiale, men der kan være lige så store negative effekter, imho.

Vil bare lige pointere, at det er ret normalt at opfatte Psilocybin som et wunderdrug, og den rene frelsen efter en førstegangsoplevelse. Det ændrer sig dog meget ofte efter man også har fået en dårlig oplevelse.

Der har været andre brugere her på boardet, der har været ude i lignende eksperimenter som du vil i gang med, men efter noget tid stoppede de, da de fandt ud af, at det ikke er legetøj undervejs.

Dog er der et kæmpe potentiale i Psilocybin, og jeg har selv opløst min egen depression med stoffet. Det skete dog ubevidst, da jeg bare skulle trippe, men det havde så en forløsnings effekt der både gjorde mig opmærksom på at jeg var depressiv, og banede vejene til at komme ud af denne depressive periode.

Så pas på dig selv, og hvad du laver.

Vh Ø !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]