Jeg har fri idag og går og rydder lidt op osv. pludslig banker det forsigtigt på døren, jeg går ud og åbner..
Go´dag Det er POLITIET !
Mig:
Politiet (3 betjente i civil): om jeg havde set min nabo idag ? og om der havde være aktivitet med at fjerne ting lige inden de kom..
Mig: nope kender jeg ikke noget til..
men de bad mig og en beoer længere henne ad vejen om at være vidner på at de lavede en ransagning efter tyvekoster..
(de sagde også at man havde sådan set pligt til at det)
jeg spøger om de har en ransagningskendelse jeg måtte se for god ordens skyld, det havde de ikke fordi de skulle handle hurtigt men at de havde begrundet mistanke på grund af en anden afhøring el. sådan noget vrøvl..
vi går så ind og kigger lejligheden igemmen, en betjent finder et alu-bat, men jeg siger så til ham at så vit jeg ved er et bat ikke et våben før man slår el. truer med det og evt. hvis man køre rundt med det i bilen uden gyldig grund,el. lin. Betjenten stiller battet på plads
han kigger der efter i et lille bitte skrin/spille dåse ting og myre med den så han er lige ved at ødelæggen den..
Mig: der skal sku dag ikke være megt tyvekoster i den der
Betjent: jammen nu kiggede de også efter stoffer og alt andet ulovligt, for der var jo ikke nogen der lavdede berigelses forbrydelser uden at være misbrugere og skulle bruge penge til narko..
Det fik jeg ikke rigtigt svaret på, jeg skulle jo ikke lede intteressen over på mig selv.......
De fandt ingen tyvekoster, men desvære fandt de Testersteron/Anaboler til injektion (uden recept-label og udenlandsk produkt) en æske med hul på + lidt af en anden type.. uden tvivl til eget forbrug.. og nederen at få en sag på "stoffer" oven i en på inbrud/hæleri eller hvad sagen komme til at lyde på, men den med battet måtte de længere ud på landet med..
Vi skrev under på at vi havde været der som vidner (at de ikke havde plantet ting el. ødelagt noget), og så kørte de igen..
Jeg havde da adrenalinen lidt oppe da de ringede på for jeg bestiller jevligt fra hollandske smartshops, men jeg har ikke noget i order lige pt. så var ikke mega nervøs..
Men jeg har da bestemt ting i huset, så de kunne sigte mig for en frygtlig masse hvis de havde en grund til at ransage min bolig...
(må heller få rydet lidt op.. i narkoen.. hvad er den bedste måde at destruere narko på

ved at indtage det ? OK det prøver jeg..)
mvh. Bright..