Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 maj 2024 10:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 okt 2010 00:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 maj 2009 17:17
Indlæg: 103
Hejsa.
Jeg er ved at importere noget narko, men sælgeren vil kun sende det til mig hvis jeg har en importtilladelse?
Men denne importtilladelse burde da ikke være svær at få fra selve lægemiddelstyrelsen, når nu der er tale om et 100 % lovligt stof?
Bare rolig, jeg har skrevet til lægemiddelstyrelsen ang. misæren, men ville bare lige høre om generelle erfaringer herindefra med sådan noget.

Chill out,

Kimmo69


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2010 09:58 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
En importtilladelse betyder bare, at Told hiver pakken til side, når den ankommer, og så ryger stoffet på illegal-listen. Er det det, du vil opnå??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2010 12:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 maj 2009 17:17
Indlæg: 103
Nej, absolut ikke! Betyder det så bare, at jeg må finde en sælger med mere "løse" tøjler så at sige?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2010 12:57 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Gør endelig det. Så snart et nyt stof registreres i Danmark, kommer det på listen over forbudte stoffer. Blot mistanken om, at det bruges som rusmiddel, er nok til at komme på listen.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2010 13:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 maj 2009 17:17
Indlæg: 103
OK, så vil jeg ikke søge om importtilladelse og finde en vendor, der ikke kræver en sådan...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2010 15:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 aug 2006 16:21
Indlæg: 170
Geografisk sted: tågen
Støtte på et dansk firma for noget tid siden der ville sælge RC´s. Der stod på deres side at de ventede på at få papirerne i orden.
Og det har stået på deres side siden slutningen af august.
Håber ikke at de er skyld i at flere stoffer kommer på listen. :x


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2010 16:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Stiller lige et OT

Er det efterhånden ikke blevet rimeligt uansvarligt og direkte dumt med alt det RC ?
en af mine venner propper sig med noget pt der har gjort ham fuldkommen psykotisk,
også et research chemical, ved ikke hvad det hedder men det ved han vist ikke engang selv.

Jeg gør mig lige lidt dum her, men det er fordi jeg aldrig kunne finde på at indtage sådan noget.
research chemicals - vil det sige : et kemikalie der stadig bliver undersøgt og man er ikke sikker på hvad det gør endu 100 % ?
er det ikke ret farligt ? måske ikke med det samme, men når man får svulster på leveren år efter hvad så ;) ?

Det værste er jo ( det så jeg desværre med egne øjne forleden ) at der er folk der for store sendinger hjem
og så skal de lige teste det på nogen venner, som så får gratis prøver i en uges tid til to, det er jo tragisk at
nogen mennesker kan finde på sådan noget

jeg syndes bare ikke der er nok HR om RC herinde.
og angrib nu ikke, jeg ser bare ikke så positivt på det her.
Er der nogen der ved hvor lang tid og hvordan det her bliver testet
inden det kommer ud på markedet, eller er der bare nogen der konstatere
( det her har lamme potentiale - nu er det et RC ) ?

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2010 17:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2008 22:15
Indlæg: 313
Hampedyrker Newbie´n skrev:
Støtte på et dansk firma for noget tid siden der ville sælge RC´s. Der stod på deres side at de ventede på at få papirerne i orden.
Og det har stået på deres side siden slutningen af august.
Håber ikke at de er skyld i at flere stoffer kommer på listen. :x


Sådan fungerer det ikke helt, så synes jeg ikke de skal have skyld for =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2010 17:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
eskapisme skrev:
Jeg gør mig lige lidt dum her, men det er fordi jeg aldrig kunne finde på at indtage sådan noget.
research chemicals - vil det sige : et kemikalie der stadig bliver undersøgt og man er ikke sikker på hvad det gør endu 100 % ?
er det ikke ret farligt ? måske ikke med det samme, men når man får svulster på leveren år efter hvad så ;) ?

Jo, det kan ganske bestemt være farligt. Man kender ikke meget til langtidsvirkningerne for de fleste af de stoffer som er tilgængelige på den måde på det grå marked. Ud fra strukturen kan man dog have en vis form for idé om hvilke risici der vil være forbundet med et givet stof.

eskapisme skrev:
jeg syndes bare ikke der er nok HR om RC herinde.

Synes du ikke? Jeg synes faktisk vi har været nogenlunde effektive til at advare om farerne ved f.eks. mephedron, methedron, bromo-dragonfly, p-fluorotropokokain osv. Det er svært for folk at advare om noget de ikke ved noget om, med mindre man bare antager at alle de nye kemikalier på markedet er giftige indtil andet er bevist. Det ville måske være det mest fornuftige, men folk tager ikke rådene de får herinde seriøst hvis vi advarer om alting uden at have belæg for det. "Just say no" virker ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2010 18:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
prometheus -
ja det har du sku egentlig ret i.
i har advaret ret meget om diverse ting, bare mig med dårlig hukommelse her.
thanks for clearing up my mind eller det der ;)

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team