Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 maj 2024 21:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 sep 2010 17:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 sep 2010 16:52
Indlæg: 4
Øhh nu skal i høre --

Har røget tjald dagligt de sidste 7 år ca , er 22 år og startet da jeg var 15 ca .

Er blevet taget et utal af gange af Policen ,

Måske ca 10-15 gange de sidste 5 år med under 5 Gram hash -

1 gang med 80 gram i dec 09 .

Nu her de sidste 2 uger har de taget mig med henholdvis 12 og 15 g forøvrigt hver torsdag kl 20.30 ;) ( husk tidspunktet har haft besøg af svinene 5 gange alle, ca på samme tidspunkt :D )

Men her kommer selve problemet, mig eller en kammerat har "glemt" en pose med skunk på ca 49 g . politimanden sagde der var 48,5 g ..
Min anden kammerat skrev under på det var hans, men vi har tænkt os at erkende det er vores . .

Men jeg vil gerne vide hvordan jeg står hvis jeg erkender det er mit , og står jeg til en betinget dom ?

For kan ikk helt regne ud om det er klasse a, ved politiet ville køre på det er vidersalg for der blev fundet en vægt hos mig første gang de tog de 12 g i sidste uge .. Jeg vil da til hver tid mene at det er eget forbrug 50 g er jo ingen ting :D ryger jeg på en uge ... Men hvad menere paderne lige om det :S


Håber jeg har forklaret det nogenlunde og håber der er nogen der måske har prøvet det samme og kan dele lidt visdom og erfaring .. Har lidt brug for det :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2010 17:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 sep 2010 16:52
Indlæg: 4
Forøvrigt skal jeg til afhøring/møde på tirsdag :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2010 17:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 sep 2010 16:52
Indlæg: 4
*ps der er ingen skylde liste - ingen kontanter - kun en vægt med hash på !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2010 17:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Jeg kan ikke hjælpe dig med dit juridiske spørgsmål. Dog virker det underligt, at politiet har fundet hash på dig så mange gange. Kører du bil mens du er skæv?? Og hvis du ryger 50 gram om ugen, så har du altså et stort hash misbrug, som muligvis er grunden til at du er så forholdsvis ligeglad med at blive stoppet af politiet. For det er altså ikke ligegyldigt, det vil forfølge dig i lang tid at du har så store hashmængder stående i dit CV.

Og lad nu vær med at blive knotten på mig, for enhver der læser det her kan se at du er langt ude i dit misbrug med de mængder, og det har aldrig gavnet nogen at være misbrugere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2010 22:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 maj 2009 12:41
Indlæg: 56
Geografisk sted: Der hvor solen altid skinner.
En skam man ikke kan give thumbs up på indlæg, for jeg er svært enig med Morten som ikke er 14..

_________________
Den der ler sidst, fatter joken for sent.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2010 09:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Yes, og så vidt jeg ved kunne politiet aldrig finde på at tage på hjemmebesøg, hvis de kun havde mistanke om, at der var 15 gram hash at hente. Sounds like you're not telling everything...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2010 16:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 sep 2010 16:52
Indlæg: 4
Okay okay selvfølgelig ryger jeg ikke 50 gram om ugen , måske en lille overdrivelse .. Men stadig det er vel ulovligt at have hash nok til 1½ eller 2 ½ uge ??

Ja selvfølgelig er det da meget mistænksomt osv , men stadig væk det er jo bare gætterier og indicer ikke ?
At jeg nu engang ryger en del er jo ikke det samme som vidersalg ??

Og nej selvfølgelig vil politiet da meget meget gerne finde mere en 15 gram . men det er jo nu engang deres job så det kan man ikk stoppe dem i, at jeg måske ikke er guds bedste barn er noget andet og ved stadig ikke helt hvordan jeg kan straffes ?

Men nej nej morten bliver sku ikke knotten , er bare glad for der er nogen der svarer og jeg kan få lidt respons !!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2010 04:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
er ik helt sikker men mener at have hørt at grænsen er blevet sat helt ned til 10 G før de kan begynde at kalde det vidersalg, hvis det kun er 12 gram og du ik har poser, afvejet nolder eller noget der tyder direkte på du sælger så kan du nok snakke dig ud af den, der er jo mange der har en vægt til at veje deres dosis op eller se hvad man får for sine penge

hvis de har fundet en vægt sammen med 49 gram kan du nok godt få et problem :S


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2010 13:17 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
noname skrev:
Yes, og så vidt jeg ved kunne politiet aldrig finde på at tage på hjemmebesøg, hvis de kun havde mistanke om, at der var 15 gram hash at hente. Sounds like you're not telling everything...

Efterhånden kommer de sgu gerne på besøg for mindre.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team