Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2024 11:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 aug 2010 00:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 mar 2007 17:32
Indlæg: 166
Ville høre om nogen af jer, ved om det er ulovligt, at være påvirket af f.eks. hash?

Eller er det kun besiddelse man kan blive straffet for?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2010 00:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Du kan ikke blive straffet for at være påvirket af et stof.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2010 01:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jun 2010 13:01
Indlæg: 666
Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Det er 100% lovligt at være skæv. :) Og tak gud for det. Det er også derfor, at mange sluger deres hash hvis de bliver stoppet af politiet.
Men jeg ved faktisk ikke om, at det er ulovligt at køre i påvirket tilstand. Måske er det nogen som kan svare på det?

_________________
“The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.”
Neil deGrasse Tyson

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2010 03:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Det er ulovligt at køre i påvirket tilstand, men der er en grænseværdi for alle stoffer. Dvs koncentrationen i blodet skal være over et vist niveau for at man kan straffes (=man må godt være lidt påvirket)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2010 09:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
noname skrev:
Det er ulovligt at køre i påvirket tilstand, men der er en grænseværdi for alle stoffer. Dvs koncentrationen i blodet skal være over et vist niveau for at man kan straffes (=man må godt være lidt påvirket)


Aha :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2010 15:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Man kan sagtens blive påvirket af passiv rygning - har en gang siddet på volden ved Nemoland og pga. vinden kom jeg utilsigtet til at indånde røgen fra en chillum, der blev røget nogle meter væk... og selvom den havde været inde i et par lunger før den kom ned i mine så kunne jeg stadig godt mærke det! :D

Afhængigt af mængden kan det blive svært at afgøre om påvirkningen skyldes aktiv eller passiv rygning (eller anden form for indtagelse).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2010 21:03 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 maj 2007 01:34
Indlæg: 564
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
groza skrev:
Man kan sagtens blive påvirket af passiv rygning - har en gang siddet på volden ved Nemoland og pga. vinden kom jeg utilsigtet til at indånde røgen fra en chillum, der blev røget nogle meter væk... og selvom den havde været inde i et par lunger før den kom ned i mine så kunne jeg stadig godt mærke det! :D

Afhængigt af mængden kan det blive svært at afgøre om påvirkningen skyldes aktiv eller passiv rygning (eller anden form for indtagelse).

Det er forsåvidt ligegyldigt hvordan man er blevet skæv, det er stadig ulovligt at kører bil hvis du er over grænseværdi'en.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team