Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jun 2025 13:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia.

Jeg søger lidt info om hvordan risikoen er mht. "indsmugling" af et stof som mephedrone.

Jeg har blot tænkt mig at bestille et batch på 5 gram fra en tilfældig internetside som forhandler det.

Hvad gætter i på chancen er for at det bliver nuppet i tolden?

Bliver det blot konfiskeret, eller ender det med politisag? I så fald hvor hård mener i straffen for sådan noget vil være?

Findes der overhovedet nogle beviser mod mig, sålænge jeg ikke selv foretager betalingen?

Vil meget gerne have råd om andre ting jeg evt. kunne have overset.

Jeg har et ønske om at prøve dette stof, men magter simpelthen ikke at benytte mig af den lokale pusher, da jeg har fået nys om at han cutter det, samt sælger det til latterlige priser.

Mange tak på forhånd

- John

Medlem
Brugeravatar

Bliv ikke busted:
De smider dig i fængsel på vand og brød og hvis du er uheldig smider de nøglen væk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg ville foreslå at bestille det indenfor EU hvis det er muligt, så slipper det lettere igennem tolden.

Det er jo heller ikke fordi de tjekker ALLE pakker, kun dem der ser mistænksomme ud eller tilfældigt udvalgte.

Angående betaling, straf mm. har jeg desværre ingen ide.

Site Webmaster
Brugeravatar

Onkel Fister>> :roll:

Første gang du bliver taget får du formentligt bare et brev om det er blevet konfiskeret.
Desuden, du kan da ikke gøre for at en eller anden spade fra udlandet sender dig stoffer med posten ;)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
rbp skrev:

Første gang du bliver taget får du formentligt bare et brev om det er blevet konfiskeret.
Desuden, du kan da ikke gøre for at en eller anden spade fra udlandet sender dig stoffer med posten ;)

Eller at en som ikke kan lide en prøver at få en i fedtefadet på den måde:)

PLUR

Men køb dog noget methylone istedet for mephedrone - garanteret for du kan få det på samme side....
Mephedrone er ikke ufarligt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Men brug en vendor du personligt har fået anbefalet. Der findes mange plattenslagere derude.

Junior medlem

Tak for alle svarene.

Jeg har besluttet mig for at købe Methylone istedet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kommer selvfølgelig an på hvor meget du køber, i forhold til hvordan politiet reagerer. Eller rettere hvordan de har lov til at reagere.
Hvis du bestiller for meget (det ved ingen vidst hvad er), kigger de nok på kontoudskrifter osv. Se her http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 73&t=30942

Mht. plattenslagere! Hvis du nu ikke kan få en vendor anbefalet, kan den her side måske bruges https://safeorscam.com/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvis politiet kontakter dig, så benægt, benægt, benægt. Brug argumentet, at det ligeså godt kunne være en eller anden tosse, der er ude på at kriminalisere dig, ved at sende en pakke med stoffer til dig. De får meget svært ved at bevise, at det er dig selv der har bestilt pakken.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Elven_Raver skrev:
rbp skrev:

Eller at en som ikke kan lide en prøver at få en i fedtefadet på den måde:)

PLUR

Men køb dog noget methylone istedet for mephedrone - garanteret for du kan få det på samme side....
Mephedrone er ikke ufarligt.

Hvilket methylone på ingen måde heller ikke er.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
rbp skrev:

Kan de ikke se at man har overført penge til "butikken" som stofferne er blevet sendt fra?

Site Webmaster
Brugeravatar

KawN skrev:
rbp skrev:

Kan de ikke se at man har overført penge til "butikken" som stofferne er blevet sendt fra?

Betaler du for ting der ulovlige i DK med dit kreditkort? Der findes MANGE anonyme betalings metoder. Western Union, Moneygrams osv.

F.eks. har Anders And og Eddie Murphy betalt for mine seneste ordrer.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Det kommer vel an på om du har brugt din eget betalingskort eller en anden betalingsform.

Admin
Brugeravatar

Jeg tvivler altså meget på, at det er noget problem at betale med kreditkort. Jovist er det lidt mere anonymt at betale med western union eller money gram. Men jeg tror der skal rigtig meget til, før banker fra udlandet giver oplysninger om transaktioner til de danske skattemyndigheder. Tror der skal være tale om terror før sådan noget sker, og ikke bare en mistanke om en eller anden junkie har købt 2 gram af et kemikalie, der er lovligt i det pågældende land.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]