Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 404 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 07 feb 2014 18:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Få "hjælp" af en kammerat ved at han lægger ud med kreditkortet og så betaler du ham tilbage. Så har du ingen mistænkelig kontoudtog og kan med ro give dine kontoudskrifter ud. I så fald vil politiet have meget svært ved at dømme dig for noget.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2014 21:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 feb 2014 20:32
Indlæg: 15
Min rumbo og jeg, fik ransaget vores lejlighed af politiet.
De fandt ca. 5g mdma, 1-2g svampe, 20 g pot, og 3 g skunk. Mit spørgsmål lyder nu, om jeg kan forvente at få plet på straffeattesten, og hvad bøden evt. vil ligge på?
So far regner jeg med følgende:
6000 for MDMA (muligvis mere, hvis de omregner efter 66 mg svarende til én pille.)
2000 for cannabisen. (Får jeg 2000+2000 fordi jeg både havde pot og skunk? Jeg blev ved med at insistere på at det hele var pot)
Men hvad men svampene? Har ikke kunne finde noget hverken her i tråden, eller på google.
Og ville det være en fordel at mig og min rumbo splitter det med hensyn til plet på straffeattesten (evt. dom?)
De fandt også en vægt, som jeg fortalte dem at man blev nød til at have, når man tog stoffer som MDMA og svampe - de tog den heller ikke med.

Men de sagde at jeg ikke ville på plet på straffeattesten, fordi det var småting, men jeg synes ærligtalt det er meget mærkeligt at de mener det er små mængder.

Han prøvede desuden også at forhandle med mig om, at få mig til at underskrive en ransagelseserklæring (eller hvad fanden det hedder, altså at de måtte have lov at ransage) + konfiskeringserklæring, mod at jeg kunne få lidt af skunken tilbage.. WTF?!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2014 10:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Citat:
Han prøvede desuden også at forhandle med mig om, at få mig til at underskrive en ransagelseserklæring (eller hvad fanden det hedder, altså at de måtte have lov at ransage) + konfiskeringserklæring, mod at jeg kunne få lidt af skunken tilbage.. WTF?!

det lyder så vildt :O

første gang jeg blev ransaget lå der et helt gram coke på et cover i mit soveværelse, og det lå der efter de gik.
anden gang lod de mig have mix og nol tilbage, de vidste ikke hvad nol var, og de kunne ikke se tegn på hash i mixet, da jeg insisterede på det var tobak og de bare kunne slå Bong op på google, som rigtig er lavet til at ryge tobak på.

//Zh4d0w

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2014 18:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 aug 2013 08:15
Indlæg: 2
Kære Psychedalia

Hvad er straffen hvis man bliver taget for at modtage 10 stk. 10mg Methylphenidat ritalin.

Vi antager at lovens lange arm er iskold og vælger at straffe selv om man benægter..

Jeg har søgt vidt og bredt, men kan ikke finde ud af hvordan ritalin "takseres"

Rigtig god dag!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2014 00:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ En mindre bøde.

Hvis du har købt dem med bitcoins og benægter kendskab, er det meget svært for anklagemyndigheden at knalde dig.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2014 13:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Har i dag haft et frembrusende besøg af ordensmagten. I relation til dette er der opstået følgende spørgsmål:

1. Jeg er før blevet konfiskeret med relativ store mængder hash. Ved dagens fangst, var jeg uheldig og der blev konfiskeret mange forskellige substanser. Til dette har jeg hørt, at politiet kan udvælge 1 af disse bøder for den pågældende substans og halvere? F.eks. Jeg er blevet taget med 5gr amfetamin sulfat og 2gr N,N-DMT samt hash. Her ved vil de så halvere en af de 3 bøder, i og med der er tale om flere bødeforlæg for forskellige substanser. Der næst kan jeg så ansøge om at få den samlede bøde halveret når min indkomst er under 152K pr år? Og gælder dette for når bøden bliver udstedt, eller når jeg ansøger om halveringen af den? min indkomst vil ændre sig markant, inden jeg når til betaling af pågældende bøde forlæg.

2. Jeg er før blevet taget med hash. I dag siger vi så jeg er blevet taget med amfetamine. Politibetjenten mener her, at bøden på amfetaminen bliver 9000,- istedet for 4500,- i og med det er anden gang jeg er taget for loven omkring euforiserende stoffer - SELV OM det første gang drejde sig om hash?!

3. Poltiet havde ingen dommerkendelse. Jeg nægtede dem adgang til lejligheden, og de sagde at der var fint nok, men at de ville ransage alligevel og dernæst hente en dommerkendelse. Så det ville ikke gøre nogen forskel. Det lyder mærkeligt i mine øre?!

4. Er følgende RC's lovelige: 2-FA, 4-FA, 2-FMA, 4-FMA. ? Hvad vil bødetaksten være på de nævnte hvis de er ulovlige?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2014 12:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 dec 2013 16:08
Indlæg: 113
Det nytter ikke at spørge politibetjenten om den slags, men måske du ikke selv kan besvare disse spørgsmål.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2014 15:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
Du skal aldrig lukke politiet ind, når du kan se det er dem der står ude foran din dør, så nægt dem adgang uanset om de har en dommerkendelse eller ej.

Løb så ud på dit toilet og skyld dit lort ud.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jun 2014 11:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
SHF skrev:
Du skal aldrig lukke politiet ind, når du kan se det er dem der står ude foran din dør, så nægt dem adgang uanset om de har en dommerkendelse eller ej.
Løb så ud på dit toilet og skyld dit lort ud.

Yeah ville have været at foretrække.
Men nu var de i civil og gav sig ikke tilkende før døren var åbnet. Jeg stod netop og ventede på en veninde fra morgenstunden og troede det var hende..

Desuden så var det led i en efterforskning omkring beslaglagte forsendelser fra holland, så går udfra det dækker "begrundet mistanke".
men jow næste gang der står nogen jeg ikke umiddelbart kender, så tager jeg mine forholdsregler.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2014 11:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jun 2014 14:27
Indlæg: 25
.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2014 17:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jul 2007 23:15
Indlæg: 4
Jeg blev for for 2 uger siden taget med 15 joints på mig og vil gerne høre hvad i mener at straffen bliver?
Betinget dom eller tiltalefrafald? Jeg har ingen tidligere pletter på straffeattesten
Edit: det skal siges at jeg godt ved jeg får en både på 2000-4000


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2014 01:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 aug 2014 01:33
Indlæg: 1
Hej alle

Jeg er ny her på siden, og ved ikke med sikkerhed om mit indlæg er placeret korrekt.

Men vil spørge til angående medicinen modafinil, om nogen ved om det er ulovligt at importere, hvilket jeg formoder da det er recept pligtigt medicin.. Men hvad ville straffen være for at importere produktet til Danmark? En advarsel, eller er det et "narko" produkt a la ritalin som absolut ikke må importeres, der kan komme til at ende på mit straffeattest.

mvh

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2014 21:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 aug 2014 10:54
Indlæg: 1
Hej allesammen!

Jeg blev idag fanget af smølferne på vej over grænsen. Jeg havde 2 g weed med og 22 g. svampe. Betjenten sagde at det blev 2000,- for weed'en, men vidste intet om straffen for svampene- KAN I HJÆLPE?


Jeg har søgt overalt herinde samt på nettet, men kan intet finde om bødetaksten for svampe...

På forhånd tak :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2014 13:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2012 15:32
Indlæg: 658
Spørgsmål til besiddelse af friske sn:
Jeg har søgt lidt her og der, men kan ikke finde noget konkret svar på, hvad strafomfanget for at blive taget med spids nøgenhat er, hvis det gælder en større mængde.
Hvis nu jeg på en heldig dag finder 1kg friske svampe og bliver stoppet af ordensmagten, hvad kan straffen da udmunde sig i?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2014 16:27 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Lidt off topic når du plukker en god mark så sørg for med jævne mellemrum og gem høsten i en lille rede, gerne et stedet med et for dig tydeligt kendetegn.
Smid en banan skrald i nærheden eller lign :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2014 15:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2013 16:27
Indlæg: 10
Hej.
Hvis der er en person ;-), som har bestilt 5 LSD mærker på Silk Road, disse bliver taget i tolden.
Politiet ringer personen op, og personen nægter at kende til dette/nægter at udtale sig.
Mærkerne er købt med BitCoins.

Hvad er worst case her?
Her tænkes der: Fremtidigt job mv. personen er studerende, og aldrig før dømt for noget.

:shock:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2014 16:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Deathwebber skrev:
Hej.
Hvis der er en person ;-), som har bestilt 5 LSD mærker på Silk Road, disse bliver taget i tolden.
Politiet ringer personen op, og personen nægter at kende til dette/nægter at udtale sig.
Mærkerne er købt med BitCoins.

Hvad er worst case her?
Her tænkes der: Fremtidigt job mv. personen er studerende, og aldrig før dømt for noget.

:shock:

Hvis personen ellers fastholder sin benægtelse konsekvent, så er det meget usandsynligt at der sker mere. Frafald af sigtelsen efter noget tid, evt. efter et par forsøg fra politiets side på at overbevise ham om at han lige så godt kan tilstå, for han bliver dømt alligevel. Sker det sidste, er det vigtigt at man ikke hopper på den, det er et af deres tricks som desværre virker på mange.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2014 17:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2013 16:27
Indlæg: 10
йети skrev:
Deathwebber skrev:
Hej.
Hvis der er en person ;-), som har bestilt 5 LSD mærker på Silk Road, disse bliver taget i tolden.
Politiet ringer personen op, og personen nægter at kende til dette/nægter at udtale sig.
Mærkerne er købt med BitCoins.

Hvad er worst case her?
Her tænkes der: Fremtidigt job mv. personen er studerende, og aldrig før dømt for noget.

:shock:

Hvis personen ellers fastholder sin benægtelse konsekvent, så er det meget usandsynligt at der sker mere. Frafald af sigtelsen efter noget tid, evt. efter et par forsøg fra politiets side på at overbevise ham om at han lige så godt kan tilstå, for han bliver dømt alligevel. Sker det sidste, er det vigtigt at man ikke hopper på den, det er et af deres tricks som desværre virker på mange.


Hej.
Mange tak for svar. :)
Hvad er værste konsekvens?
Kan det komme på den straffeattest til arbejdsgiver?
5 mærker, er vel en relativ lille mængde? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2014 20:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 nov 2014 20:52
Indlæg: 2
Hej en international her. Sorry for klodset dansk . Jeg vil gerne spørge, hvor jeg kunne finde det skema med bøder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2014 16:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 okt 2014 18:09
Indlæg: 22
Får man den samme straf for at bestille noget hjem fra udlandet, som at blive taget i besiddelse af noget?

Hypotetisk eksempel: Jeg bliver taget med 1g emma på gaden og får en bøde på x antal kr. men ingen plet på straffeattesten. Vil praksis være den samme, hvis jeg blev dømt for at have bestilt 1g emma hjem?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 404 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team