Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 07:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:
Han løj vidst også om renheden, det er nok også falske premisser...

- Men de resterende ting han solgte, må ha været på gadeplan? det blev da fjernet fra hjemmesiden?

Han solgte methylon efter, det blev ulovligligt. Derfor skrev han på sin side, at han havde fået lov af Sundhedsministeriet at sælge resten af sit stash. DUMT!

Medlem

Yea, han blir vel ogs godt bustet på det nu. Tror retssagen er færdig i morgen, så har han lidt at se frem til :)

Det lader derudover til jeg slap med lærestregen, så det er lige til at leve med!

Site Admin

Drugejogge> Har du hørt om hvordan retssagen mod ham er gået?

Medlem

Nej desværre. kunne vælge at blive i retten og se resten af sagen blive afgjort, men skulle desværre på arbejde. Men mon ik han blev dømt, spørgsmålet er selvf hvad straf han har fået.

Junior medlem

Nu er jeg wintas gode ven og må ærlig indrømme at det her er god griner, for jeg var med til retssagen og husker tydeligt de breve der var gået imellem winta og jogge, da det var en stor del af bevisbyrden og jeg syntes ærligt at de burde se dagens lys, for holda op drugejogge har da sin egen virkelighedsopfattelse :)

Winta blev kun døbt for handlen med Drugejogge + 4 handler mere, alt i alt 150g methylon der blev solgt uden tilladelsen, de resterende 3kg han solgte var dækket af den tilladelse winta havde til at sælge det.

Det fremgår ret tydeligt af wintas og jogges samtale, at man skal have en tilladelse for at købe produktet, ligesom at winta har en tilladelse til at sælge det.. Men jogge siger at det har han.. Må lige se om jeg kan få den af Winta så jeg kan poste den her.

spiffef--> ved ik rigtigt hvad det er du har imod winta, men jeg har været med hele tiden omkring hans forretning og ved at han ikke solgte urene ting...

John D. Rockefeller--> Han havde den tilladelse, netop derfor blev han kun døbt for de salg han havde lavet der ikke var dækket af tilladelsen, som salg til danskere..

WInta indrømmer dog blankt at det var dumt ikke at slette alle mails helt, og ikke bare have dem i papir kurven hvor politiet læste alle igennem, de fandt dog ingen kunde kartotek...

Medlem

Egen virkelighedsopfattelse?

Junior medlem

Ja, hvis jeg husker de breve rigtigt, så fremgik det meget klart at man skulle have tilladelse, ellers gjorde det i hvert fald af de prints politiet havde af FORsiden på wintas hjemmeside :) Som de netop brugte som bevis for at winta godt vidste at man skulle have tilladelse når man handlede med danskere, altså at begge parter skulle have tilladelsen og ikke bare winta.. det frem gik meget tydeligt at flere af wintas mails og af printet af hjemmesiden. Så at du påstår du ikke har vidst det er enten løgn, eller os er du ufatteligt dårligt begavet :)

Medlem

Lad os da bare sige jeg er ufatteligt dårligt begavet :) Men Winta havde tydeligvis heller ikke forstået hvad pointen var med de tilladelser..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]