Sandsynligvis banker de på, igen og viser dig en ransagningskendelse.
Hvis de altså kan få sådan en..
Det store spørgsmål er HVORFOR de ikke havde sådan en "allerede", da de kom og "spurgte pænt"..
Din forsendelse blev sendt/stoppet d. 3/8 - det er 4 måneder siden..? Synes du ikke de har haft tid nok til at skaffe sådan en?
Nu lader det jo til at du bare har lukket dem ind og givet dem tilladelse til at ransage dit hjem, men jeg tør æde min hat på at der er sneget en enkelt trussel eller 2 ind fra politiets side.
"Du kan lige så godt give os dit samtykke med det samme, ellers kommer vi bare tilbage med en ransagningskendelse, flere betjente, hunde osv. og sparker døren ind og endevender alt"
"Indrøm, det er det nemmeste for dig selv. Vi får alligevel adgang til dine kontooplysninger, pc og mobiltelefon."
Forresten er jeg næsten 100% sikker på at politiet skal erstatte ting som smadrede døre, hvis de intet finder ved en ransagning..
Ikke for at få dig til at fortryde at du har gjort som du har, for der er intet at gøre ved det nu alligevel

Men havde du tacklet situationen anderledes, havde du undgået bøde og plet på straffeattesten for noget som burde være lovligt!
Havde du nægtet kendskab til forsendelsen i første omgang, havde deres bevisbyrde været så godt som ikke-eksisterende og da det er politiet der har bevisbyrden, er de på skideren for at sige det på godt gammeldaws dansk

Politiet kan IKKE få adgang til dine kontooplysninger i denne slags sager, især ikke når vi snakker SÅ små mængder.
De får med garanti heller ikke en dommerkendelse til at konfiskere din pc og/eller mobil på det bevisgrundlag og ej heller en ransagningskendelse..
Uden beviser har man ingen sag og sagen havner derfor ikke i retten.
Jeg er overbevist om at politiet ofte benytter sig af denne teknik(spørg pænt og tru dig til samtykke) i narko-relaterede sager hvor de har meget svært ved at finde beviser..
En af grundene til at de gør det, og i stor stil, er at de har relativt meget succes med den måde. Den er såmænd også lovlig nok, men lusket i mine øjne.
Hvis du havde nægtet dem adgang ved første øjekast, ville de have haft 2 muligheder; ransagningskendelse eller "øjemedets forspildelse"(– hvilket vil sige, at omstændigheder gør, at de ikke kan nå at foreligge ransagningen for retten, men at de efterfølgende skal gøre det. F.eks. akutte sager, hvor man har grund til at tro, at beviser eller personer vil forsvinde fra adressen, hvis man venter.)
-http://frihedsaktivisten.dk/ransagning-part-1-boligen-kend-dine-rettigheder-overfor-politiet/