Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 mar 2025 08:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Der er vidst tørke nu, og jeg har ikke særlig mange penge, og alt hash er dårlig kvali, ikke rent, og virker ikke på smerter. Kan ikke finde nogen med ægte cannabis som virker som det skal.
Jeg ved ikke hvad der er galt med det, jeg tror det er blandet med noget. Lugter og smager dårligt og brænder ikke og smelter ikke som hash plejer. Har prøvet forskellige som ser anderledes ud men lugter og brænder på samme måde. Ved ik om det er brix eller hhc eller hvad...
Det er svært for mig at finde ud af hvad jeg gør.
Jeg er på en masse stærk medicin på recept, inkl stærke opioider, men bivirkningerne er meget slemme og opioider er ikke godt nok. Har prøvet at få recept til cannabis men det er meget svært når man ikke har råd til privat smerteklinik og til medicinsk cannabis uden tilskud.
Jeg har brug for at finde måder at behandle mine smerter da jeg ikke kan fungere pga dem.
Det er efter rygmarvsskade og andre alvorlige ting. Primært nervesmerter, nyre- og blæresten, rygsmerter.
Jeg ville høre om andre herinde har erfaring med smerter, handikap, og selvmedicinering, og måske råd til hvordan man kan bedst undgå dårlige bivirkninger, eller hvad i gør når i ikke kan skaffe noget der er rent eller sikkert nok mht sundhed.
Hvordan kommer i igennem dagen når i ikke er smertedækket?
Ved i om det er farligt at ryge det her lortehash jeg har?
Det der er vigtigt for mig er sundhed. Kan dsv ikke selv gro da jeg har folk kommende fra kommunen fx hjemmepleje.
Jeg beder ikke om kontakter mht. køb.
Det der er pointen er at høre fra andre om råd til sikker indtagelse mht. smerter, eller bare generelt at snakke om det emne med nogen der har lign. oplevelser.
Og er der nogen der ved noget om tørke lige pt? Hvornår bliver det normalt igen?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Der en vis mangel på pollen/la mouse/lys(tror primært det kbh) det dog stadig nemt at skaffe, bare 5-10 kr dyrere, men hvis du ikke mener det virker, så det nok en ide at kigge efter bedre kvalitet, hvilket der er masser af.

Du får ikke god hash til 30 kr gr, drop det og køb mindre af god kvalitet til 60-80 kr, shark farm er uden tvivl det value du kan få på det danske marked pt.

Hvis du ikke kan finde/skaffe bedre kvalitet er der også et gråt marked, hvor du kan få thca til fornuftige penge, prøv nordicweed.dk de har naturlig thca blomst,dog en del dyrere end det sorte marked, thca hash er blanding af cbd hash og thca isolat, som jeg personlig aldrig selv ville ryge, men det god value, hvis det eneste der er vigtigt er man bliver skæv, så det også værd at overveje.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]