Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 sep 2022 03:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 sep 2022 03:01
Indlæg: 2
Til alle jer derude har jeg et simpelt spørgsmål: vil min privat praktiserende psykiater bede om en urinprøve når jeg skal til samtale omkring opstart af medicin? Jeg har fået stillet diagnosen ADHD, og har brugt attentin 20mg for at dulme symptomerne. Jeg tog sidst i går, og tænker det muligvis ville slå ud på en urinprøve om 3 dage. Jeg har som sådan ingen reel misbrugshistorik og har ikke misbrugt attentinen heller. Jeg håber bare på endelig at kunne få egen recept. Nogen der kender svaret eventuelt?
Tusind tak for jeres tid!
(Edit) attentinen har jeg ikke allerede recept på


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2022 08:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det ser jeg ingen grund til at vedkommen skulle.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2022 08:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Tænker at han sagtens kunne finde på at teste dig, jeg har i hvert fald hørt om flere der skulle bevise, at de ikke var påvirket før psykiatrien ville tale med eller medicinere deres patienter. Om det er anderledes indenfor privatsektoren ved jeg ikke..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2022 08:54 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Hif? Har det ik primært været fordi disse kom fra misbrugs behandlingen?
Eller havde været tilknyttet tænker hvis man kommer som et rent blad uden der er noget med misbrug skrevet så går de ik den vej, men er som sagt ik sikker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2022 11:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 sep 2022 03:01
Indlæg: 2
Tak for alle jeres svar! Jeg tænker at købe nogle test stribs fra apoteket her i morgen for at se om jeg skal finde en hurtig backupplan hvis jeg stadig er positiv om nogle dage, just in case
Jeg drikker skam heller ikke alkohol længere, så ikke engang brug for bortforklaring der. Dog må jeg indrømme jeg er dybt ude i morgenkaffe traditionen :eyes:
Er dog mere rolig efter jeres svar
Bukker og takker! :mrgreen:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2022 13:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Synes du burde statuerer et eksempel på din bragende ADHD og bede om hans urin efterfulgt af en lang monolog omkring sundheden ved fæcalie-transplantation og det at indtage sin morgenurin. Vil du nu oprigtigt gerne have din speed på recept, må du også udvise dominans og smøre dig ind i dine safter på forhånd så han ubevidst kan dufte din brunstighed. Ingen af os er kommet nemt til vores recepter, jeg måtte engang barbere mig selv skaldet og bryde ud i en nøgen manisk dans der varede lige så lang tid det tager at køre fra Skagen til København og tilbage igen, og selv der betvivlede de min ret til snas med offentligt tilskud.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team