Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jan 2021 05:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Sidste mandag modtog jeg min første bestilling fra én Modafinil leverandør ude for EU selvom
der ikke opstod nogen opdatering på min tracking, hvilket jeg ikke tænkte så meget over.

I går fik jeg så en kuvert igen fra producenten med told styrelsens stempel. Inde i kuverten
lå der et brev om at min pakke var helt eller delvist stoppet ved tolden og overdraget til
lægemiddelstyrelsen.

Jeg tænkte hvordan fuck kan det lade sig gøre når pillerne er havnet hos mig??? plus jeg
fik præcis den mængde jeg bestilte og intet var åbnet op??? Tænker ham afsenderen har
trollet Tolden på en eller anden måde lol

ANYWAYS, der står at jeg kan forvente at høre fra dem inden for 6-8 uge.

Jeg har først nu gjort mig lidt klogere på det lovlige aspekt og straf angående bestilling af
læge ordineret medicin. Det er åbenbart ikke tilladt at bestille ude for EU's grænser. Man
kan i værste tilfælde få en plet på straffe attesten. I andre tilfælde er det kun en bøde og
en advarsel.

Det skal nævnes at det ikke kan bevises at jeg har bestilt selve produktet, da jeg har fået
en bekendt til at bestille det for mig.

Har også læst fra en del herinde at man enten skal undgå at betale bøden eller bruge Bitcoins
til at betale den.

Mine spørgsmål

Bør jeg blot benægte deres anklage under alle omstændigheder og fortælle dem at jeg har
smidt lortet ud og at der er nogen der har misbrugt mine oplysninger?? Er der nogen af jer
der har erfaring med dette? Det er trods alt første gang jeg har bestilt Modafinil og som nævnt
ovenover kan det ikke bevises. Modafinil er heller ikke klassificeret som narkotika. Er der noget
yderligere jeg bør være bekymret om hvis jeg benægter deres anklage?

Hvor nemt er det at anskaffe bitcoins eller kryptovaluta? og hvad er forskellen på at betale
en bøde med det fremfor almen kreditkort eller mastercard? og er der en guide til dette?

Har jeg potentielt misforstået det med at Tolden har sendt en tom kuvert over til mig og at
de måske alligevel har fingerende i det jeg bestilte på trods af det første jeg nævnte ovenover?
På tracking kunne jeg se at det alligevel var under kontrol fra tolden i et par uger inden jeg
modtog den første kuvert fra producenten som ikke havde nogen bemærkninger eller stempel
fra tolden.

Til sidst, bør jeg ringe ind til Told Styrelsen allerede nu og fortælle dem at jeg ikke ville finde
mig i dette, da det alligevel ikke kan bevises at jeg har købt produktet?

Ved godt det er røv mange spørgsmål, men jeg er ærligt ret lost her og har virkelig brug for
noget afklaring.....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det lyder ret vildt, at der ligger et brev indeni, uden at det var åbnet op!? Utroligt at du får det udleveret selvom det er stoppet og der er sat en undersøgelse i værk - det lyder til at der er sket en fejl hos toldvæsenet - jeg ville lige afvente hvad der sker, men ellers skal du benægte alt - ryd evt dit hjem for alt illegalt indtil du ved nærmere - det er ikke uset at politiet dukker op på din adresse, det er sket mange gange også ved små mængder - de skal ikke kunne finde nogetsomhelst overhovedet! Så er det også lettere at lyve for dem, det kan virke ret vildt at der pludselig står uniformerede betjente og banker på!

opdater endelig! =)

Junior medlem

HopIFjordeN skrev:
Det lyder ret vildt, at der ligger et brev indeni, uden at det var åbnet op!? Utroligt at du får det udleveret selvom det er stoppet og der er sat en undersøgelse i værk - det lyder til at der er sket en fejl hos toldvæsenet - jeg ville lige afvente hvad der sker, men ellers skal du benægte alt - ryd evt dit hjem for alt illegalt indtil du ved nærmere - det er ikke uset at politiet dukker op på din adresse, det er sket mange gange også ved små mængder - de skal ikke kunne finde nogetsomhelst overhovedet! Så er det også lettere at lyve for dem, det kan virke ret vildt at der pludselig står uniformerede betjente og banker på!

opdater endelig! =)

Ok fuck.... det var lidt min værste bekymring i første omgang. Men jeg tænkte ikke det kunne ske da
der ikke er snakke om narkotika her like wtf?? Er du sikker på at det har sket ved tilfælde hvor der
var snakke om Modafinil?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej - det ved jeg ikke noget om, men hvis det er en kontrolleret substans, som mange lægemidler er, så er der vel en risiko - de kom engang for mange år siden og bankede på min dør pga clonazepam sendt fra england, det er ikke det samme I know, men der var tale om 75 tabletter - har også talt med en, hvor de dukkede op pga 50g kratom (det er ikke meget) - så alt kan sgu ske.. I mit tilfælde havde de en stor bunke sager under armene, så tror de kørte fra adresse til adresse.. Hellere sikker end ked'a'ed..

Junior medlem

HopIFjordeN skrev:
Nej - det ved jeg ikke noget om, men hvis det er en kontrolleret substans, som mange lægemidler er, så er der vel en risiko - de kom engang for mange år siden og bankede på min dør pga clonazepam sendt fra england, det er ikke det samme I know, men der var tale om 75 tabletter - har også talt med en, hvor de dukkede op pga 50g kratom (det er ikke meget) - så alt kan sgu ske.. I mit tilfælde havde de en stor bunke sager under armene, så tror de kørte fra adresse til adresse.. Hellere sikker end ked'a'ed..

ok fuck.... tak for råddet

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Politiet får ikke en ragsagningkedelse på så et spinkelt grundlag, benægt benægt benægt, aldrig lukke dem frivillig ind, lige meget hvad de sige.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sikkert ikke - men vi ved jo ikke om OP bor hos forældre fx, som kan give tilladelse hvis de banker på, derudover kan det virke ret vildt at der står uniformerede betjente foran en, hvis man ikke er vandt til det, så det er godt at forberede sig på det rent mentalt..

Junior medlem

HopIFjordeN

Jeg ville høre hvorfor mener du at jeg bør vente med hvad beslutning Told Styrelsen træffer frem for
at ringe ind til dem?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du vil høre fra dem snart, men prøv da bare at ringe så længe du spiller dum tænker jeg=)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]