Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 09:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 okt 2019 16:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2012 21:46
Indlæg: 266
Jeg spørger naturligvis ikke ind til, hvor jeg kan købe svampe.

Men jeg spørger, om det anno 2019 er noget, man generelt køber af undergrunds-dealere herhjemme, eller om markedet er for småt, og det derfor enten er noget man skaffer på internettet, ved at gro selv eller ved at hoppe ud i efterårsmånederne og lede på marker?

Jeg spørger, fordi jeg aldrig er stødt på en dealer, der tilbyder svampe, og jeg har også spurgt lidt rundt blandt de venner, jeg har, der tager narko, og de kender heller ingen, der sælger svampe. Måske kommer jeg i de forkerte miljøer?

Jeg er i hovedstaden, hvis det kan hjælpe til at give et mere konkret svar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2019 16:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg har foer koebt svampe "paa gaden" i autonome/hippie-miljoer. I de kredse er psykedeliske stoffer relativt udbredte. Det plejede dog at vaere i perioder, at de var tilgaengelige. Svampene forsvandt hurtigt, da efterspoergslen generelt var stor.

Hvis du ikke kommer i saadan nogle kredse - don't - saa er det nemmeste nok at koebe et growkit og gaa i gang selv.
Saa har du friske svampe inden for et par uger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2019 17:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg er også kun stødt på en enkelt svampe pusher, og han var vidst kun pusher for folk han mødte og stolede på. Han var altså ikke typen der reklamerede til alt og alle med hans aktiviteter.

Tror ikke de er nemme at finde på gaden. Hvis man ikke vil gro selv, så tror jeg det nemmeste er at tage til trance/syrerock events og kigge efter folk der ligner at de kan finde på at trippe og blive venner med dem. Det er dog noget nemmere at gro selv og knap så påtrængende :)

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2019 18:14 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg har mødt flere pushere der solgte svampe fast, for det meste er det dog noget jeg oplever at folk køber af venner der har groet dem

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2019 18:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Jeg fandt mine på darkweb, men vil nu hellere gro selv engang når jeg får taget mig sammen til det.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2019 19:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2012 21:46
Indlæg: 266
Tak for svarene! Fint at få lidt overblik over, hvordan landet ligger, tak for det.

Growkits må være den oplagte løsning så, men det er ikke sådan, når alt, man bestiller fra Holland (home of the growkits), lader til at blive nuppet i tolden :cry:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2019 19:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg har foer bestilt fra en de mere populaere hollandske sider for et par aar siden. De ankom efter 3-4 dage :)

Der er vist lidt delte meninger omkring risikoen ved at bestille fra Holland. Jeg tror nu, at growkits er en de mere sikre ting at bestille, da de er pakket ganske diskret, og der ingen lugtgener er, som ved f.eks cannabis og amfetamin.
Man skal altsaa vaere meget uheldig at blive taget i en stikproeve, vil jeg tro.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2019 20:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2012 21:46
Indlæg: 266
Der er delte meninger, ja, men min frygt er desværre baseret på egen bitter erfaring med post fra NL.

Satme irriterende at skulle gennem hele møllen på grund af et enkelt lille growkit eller et par doser af en LSD-analog. Der bliver man for alvor mindet om, hvor irrationelt, naivt og konservativt et samfund Danmark stadig er på nogle områder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2019 00:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Som udgangspunkt kan man sagtens få på gadeplan og ja oftest i de "psychedeliske kredse".
Men erfaring siger at det er dyrt.
Skal også i gang med homegrow når jeg får taget mig sammen.
Og nej jeg tror ikke det er ret almindeligt at have på lager hos dealere .

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team