Alf'n skrev:
Velkommen til!

Det er super farligt..
Men hvis det er stoffer du refererer til så er der to muligheder;
- Du kan risikere at få en bøde hvis dit brev opsnappes, måske endda en dom hvis indholdet overstiger hvad end grænse der er fastsat til egenforbrug.
2. Du modtager din pakke.
Risikoen i sig selv, ser jeg nær irrelevant at belyse, da den er svært forudsigelig. Den er da til stede, men tvivler på at de tillægger kontrollen af indenrigs forsendelser særligt stor betydning, da det er politiet der varetager denne. Hvoraf jeg formoder at de har en forestilling om den gennemgribende paranoia i befolkningen/brugerene, over for totalitær supermagt som de selv mener at besidde, hvoraf de derfor går mere efter "fysiske" forhandlere.
Post Danmark er ligeglade.
Jeg selv har aldrig fået taget noget, hverken fra udlandet eller indenrigs.
Der er også en tredje mulighed. Dealeren bliver taget, og han har dit navn liggende - det skete for mig, og jeg fik en dom på 32 timers samfundstjeneste for 20 gram cannabis op til 5% renhed (i Bayern gives straffe efter renhed af stoffer, modsat Danmark). Han havde navn, adresse og beskrivelse af køb på alle sine kunder liggende ukrypteret på et USB stik. Dumt ja, men det sker oftere, end man umiddelbart tror. Jeg ved dog ikke om den slags rækker til en dom i Danmark - Tysklands retssystem er en del mere arbitrært, og det kan variere meget fra dommer til dommer, hvor stærke beviser de kræver, før de dømmer folk. Der er ingen fast standard ligesom i England.