nitrat skrev:
benzo.xx skrev:
Tusinde tak for svar!
Så rent hypotetisk set, hvis en af mine bekendte som er glad for stimulanser besluttede sig for at købe noget på nettet, og det blev snuppet i tolden under troen at det er meth eller crack, ville de bare kunne kontakte politiet og fortælle dem hvad det rent faktisk er? Tester politiet ting før at de ruller ud og anholder dig?
Du befinder dig i en gråzone. Så du skal have styr på hvad du foretager dig. Lige pludselig kan politikere/politiet beslutte sig for at fokusere på research chemicals, så selvom de ikke er ulovlige kan de stadig chikanere folk der har med dem at gøre.
Hvis du har fulgt med udviklingen i England er alle research chemicals derovre lige blevet ulovlige at importere og sælge og dermed med effekt lukket alle vendors.
Dog lige ift. a-pvp vil jeg advare dig, da det har utroligt mange ret alvorlige bivirkninger. Det samme gør sig faktisk gældende for alle research chemicals, men a-pvp er dog i den hårde ende. Selvom a-pvp muligvis ikke er ulovligt har politiet sikkert som alle andre hørt om de mange skrækkelig ting folk har gjort på stoffet, dette alene kan få dem til at kigge forbi, selvom du ikke har gjort noget ulovligt.
Med de her research chemicals er du i en gråzone, så du skal virkelig have styr på dine rettigheder og du skal virkelig have styr på hvad det er for et kemikalie du sidder med. Nogle af de research chemicals der findes der utroligt farlige og nogle af dem er uhyggeligt potente.
Du vil sikkert kunne finde nogle, der vil give dig et langt mere detaljeret svar i forhold til hvad du skal gøre. Men jeg har ikke samvittighed til at rådgive i sådan en gråzone-situation. Jeg vil ikke anbefale folk at bevæge sig ud i det, og jeg vil slet ikke fortælle dem hvordan.
Jeg ved ikke, om jeg er hyklerisk og dobbelt moralsk. Jeg vil gerne fortælle dig om egenskaberne og bivirkningerne ved de forskellige research chemicals, men jeg har ikke lyst til at hjælpe med at få dem sendt til Danmark.
På nogle måder kunne jeg godt se, at Jura-foraet her kunne bruge en tråd med anbefalinger og vejledning så folk ikke overtræder loven ubevidst, men på den anden side kunne jeg også godt tænke mig at admins og moderatorer overvejer hvilke regler, der skal være forbundet med rådgivning omkring alle juridiske og praktiske aspekter af RCs.
Bestemt, jeg følger godt med i hvad der sker i England. Jeg har ædt mig igennem samtlige RC benzodiazepiner derovre. Også lidt andet, men som før nævnt er jeg ikke typen der tager stimulanter. Det mest stimulerende stof jeg har taget har været MDMA, og mine DOCs er opiater og benzos. Jeg mente altså, at det er et spørgsmål rettet imod folk jeg kender som er interesseret i RCs, og som er glade for stimulanter, 100% ærligt.
Mht bivirkninger, så må jeg altså lige løfte fingeren og sige at jeg er fuldt indforstået med hvad alt jeg personligt tager går ud på. Jeg er ikke en af de fjolser, som bare tager et stof uden at læse op på dem først, og det lader jeg heller ikke folk jeg holder af være. Jeg bruger utroligt meget tid på at finde ud af hvad ting er, før at jeg tager dem. Full on nerd mode.
Dog, så kan jeg godt se at det kunne være en forfærdelig idé hvis politiet kan chikanere folk over det, så jeg og bekendte må nok helst holde os fra RCs.
Og, du kan aldrig være hyklerisk når det kommer til stoffer, RCs specifikt, for det at du er "hyklerisk" kunne gøre en forskel mellem liv og død for et andet menneske.
Tak for svaret.