Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 20:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Halløj alle sammen har en veninde igår der bliv opdaget i at sælge hash hendes lejelighed bliv renset fuldstændig og de fandt 5 skiver/ = 500 gram plus 30 -40 gram så i alt 530-540 gram i alt er der nogen der ved hvor stor en bøde hun for og om hun kommer i fængsel please hjælp da politiet ikke vill sige noget før hun skal i retten :/ ????

Dedikeret medlem

Det ser desværre ud til at hun kommer i fængsel.

Medlem

Det kommer vel an på situationen. Du skriver at din veninde blev opdaget i at sælge hash. Hvad betyder det? Blev hun taget på fersk gerning, solgte dun til en civilbetjent eller?

Men har du lidt en ide om hvor god en sag panserne har imod din veninde? fandt de salgsposer, en vægt eller flød hendes lejlighed med cash?

Har bestemt ikke styr på jura, så tag ikke mine ord for gode vare, men hvis hun ikke er i varetægt nu, så kan jeg ikke forestille mig at hun får en ubetinget dom. Men hvem ved, vi håber på det bedste :)

Held og lykke med hende !

Junior medlem

[quote="Jon2Jon3"]Det kommer vel an på situationen. Du skriver at din veninde blev opdaget i at sælge hash. Hvad betyder det? Blev hun taget på fersk gerning, solgte dun til en civilbetjent eller?

Men har du lidt en ide om hvor god en sag panserne har imod din veninde? fandt de salgsposer, en vægt eller flød hendes lejlighed med cash?

Har bestemt ikke styr på jura, så tag ikke mine ord for gode vare, men hvis hun ikke er i varetægt nu, så kan jeg ikke forestille mig at hun får en ubetinget dom. Men hvem ved, vi håber på det bedste :)

Held og lykke med hende

Halløj de fandt som sagt 530 gram og 2 vægte og en masse salgsposer og en bog og nogen penge :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Lovedruggie skrev:
Jon2Jon3 skrev:
Det kommer vel an på situationen. Du skriver at din veninde blev opdaget i at sælge hash. Hvad betyder det? Blev hun taget på fersk gerning, solgte dun til en civilbetjent eller?

Held og lykke med hende

Halløj de fandt som sagt 530 gram og 2 vægte og en masse salgsposer og en bog og nogen penge :)

Jeg ked af sige det, men tror sgu politiet anser mange drugbags, vægte og kontanter som beviser for videresalg. Især når mængden er så høj.

Og videresalg af 530 gram, er vidst nok til en fængselsdom. Det er i hvert fald bedre at frygte det værste og blive lettet, end at bilde sig selv ind man nok skal gå fri og blive fælt skuffet. Men prøv at sende hende hen til gadejuristen, selvom der nok ikke er så meget at gøre, så er gadejuristen for det meste klar på at hjælpe stofbrugere med langt de fleste sager (i hvert fald rådgivning).

Junior medlem

Okay tak alle sammen :)

Dedikeret medlem

Mr. Gone skrev:
En bekendt fik taget 450 g skunk og selvfølgelig dømt for videresalg, men kom ikke i fængsel. Hvordan kan det være?

Hash straffes meget hårdere end skunk, se http://www.justitsministeriet.dk/sites/ ... toffer.pdf.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]