Jeg ville også holde mig inden for EU men England har jeg købt TING fra flere gange, mit gæt på hvorfor de har fundet det er at det er Ampuller og de er mega nemme at spotte i en Røntgen-scanner..
men jeg tror ikke at de køre alt igennem røntgen så de har nok haft en mistanke til afsenderen, Dig eller bare selve pakken, sidste mulighed er en stikprøve og 2 gang kan du også resikere at din adresse har stået i en "database med folk der tidligere har bestilt ulovlige ting"
Jeg ser ingen grund til at købe fra ikke-Eu-Lande da der er Betydeligt bedere kontrol ved "rigtige grænser" end ved grænser inden for det åbne EU-markede..
Jeg er i tvivl om det betyder noget om man får pakken leveret via fragtmand (skal kvitteres for) el. PostDK ?
ALT hvad jeg har købt i USA er belevet åbnet i Tolden så de er sikre på at de score Moms og Afgift og hvis der er noget ulovligt finder de det

(mine vare fra usa var lovlige)
Pudsigt er de "milioner" af små dimser som elektronik og andet små gejl jeg har købt via engelsk ebay fra kina gemmen tiden, aldrig blevet åbnet men jeg har ikke mod på at bestille ANDET fra lande uden for EU.