Nu er jeg wintas gode ven og må ærlig indrømme at det her er god griner, for jeg var med til retssagen og husker tydeligt de breve der var gået imellem winta og jogge, da det var en stor del af bevisbyrden og jeg syntes ærligt at de burde se dagens lys, for holda op drugejogge har da sin egen virkelighedsopfattelse

Winta blev kun døbt for handlen med Drugejogge + 4 handler mere, alt i alt 150g methylon der blev solgt uden tilladelsen, de resterende 3kg han solgte var dækket af den tilladelse winta havde til at sælge det.
Det fremgår ret tydeligt af wintas og jogges samtale, at man skal have en tilladelse for at købe produktet, ligesom at winta har en tilladelse til at sælge det.. Men jogge siger at det har han.. Må lige se om jeg kan få den af Winta så jeg kan poste den her.
spiffef--> ved ik rigtigt hvad det er du har imod winta, men jeg har været med hele tiden omkring hans forretning og ved at han ikke solgte urene ting...
John D. Rockefeller--> Han havde den tilladelse, netop derfor blev han kun døbt for de salg han havde lavet der ikke var dækket af tilladelsen, som salg til danskere..
WInta indrømmer dog blankt at det var dumt ikke at slette alle mails helt, og ikke bare have dem i papir kurven hvor politiet læste alle igennem, de fandt dog ingen kunde kartotek...