Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 sep 2022 16:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2020 01:35
Indlæg: 8
Spiste tidligere idag 2.55g hjemmedyrket tørret colombianske cubensis fra et hollandsk growkit, enten fik jeg en meget minimal effekt eller også var det placebo.
Jeg får ingen medicin og jeg har kun prøvet svampe en gang tidligere og det er år siden.

De blev tørret i en ovn på ca. 50 grader varmluft indtil de vejede det samme med en halv times mellemrum hvis det giver mening.

Jeg har en del tilbage og overvejer at spise 3.5g næste gang.

Hvad tænker i der er gået galt, hvis der overhovedet er gået noget galt? Har jeg muligvis dræbt dem i ovnen eller er jeg bare uheldig at have spist nogle der ikke var særlig potente.

venlig hilsen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2022 16:58 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Prøv og spis den rå næste gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2022 17:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2020 01:35
Indlæg: 8
Fso skrev:
Prøv og spis den rå næste gang.

Hvis jeg engang i fremtiden køber et nyt kit i kan det da prøves, men det et er desværre ikke en mulighed med de 2 jeg har købt da de alle er tørret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2022 07:04 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Til Tørring sf svamp bruger jeg plastic pose og blæser - store svampe skæres i tynde skiver og mindre stykker.
Så undgår man varme problemet har selv siddet og ventet på virkning af grow kits svamp der er aldrig kom - enten var vi blevet snydt eller de var ødelagt ar varme tænker det sidste for de lignede og de var gratis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2022 17:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2020 01:35
Indlæg: 8
Fso skrev:
Til Tørring sf svamp bruger jeg plastic pose og blæser - store svampe skæres i tynde skiver og mindre stykker.
Så undgår man varme problemet har selv siddet og ventet på virkning af grow kits svamp der er aldrig kom - enten var vi blevet snydt eller de var ødelagt ar varme tænker det sidste for de lignede og de var gratis.

Jeg har kigget lidt rundt på nettet og som du siger har ovnen sku nok været for grov for dem.

Jeg prøver spise en lidt større portion om et par uger og ser om der sker noget ellers må jeg starte forfra og prøve igen en anden god gang.

Tak for info.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2022 00:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
Bred dem ud på noget papir og vend dem løbende. Lad dem tørre over et par dage til de knækker.

Du kan eventuelt prøve at lave lemontek. Det er den eneste måde jeg indtager svampe på. Jeg putter altid svampene i et the filter så jeg kan sortere dem fra når bryggen er lavet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team