Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 mar 2022 18:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2015 01:05
Indlæg: 19
Hejsa

Jeg vil forsøge at gro nogle Cubensis med PF Tek metoden, dertil har jeg et par spørgsmål, som jeg håber en med noget viden kan besvare.

Jeg har købt en syringe med 20 ml. Bruger man cirka 1 ml per 200 ml glas? Kan man nedkøle og gemme sin syringe, hvis man vil starte ud med at lave 5-6 kager i begyndelsen?

Ift. selve ris blandingen, bruger man både brune ris plus ris mel?

Kan man købe en plastik kasse med god nok højde, have vand i bunden og et varmelegeme til akvarie? Er så lidt i tvivl om hvad man bruger som underlag til selve kagen.
Eller kan man nøjes med at føde kagen i en plastik pose?

Hvad tænker i om disse glas? https://www.johannesfog.dk/designhus/pr ... GLAS_0_2L/
Har man sølvpapiret over selvelåget ved sterilisering og efterfølgende incubering?

Også et sidste, Er det muligt at sterilisere i en stor industri ovn med damp og varme, eller er en trykkoger at fortrække?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2022 16:05 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Ja, cirka 1 ml. pr. glas. Ja, du kan godt smide den i køleskabet. Jeg har læst om en som glemte en sprøjte i hans skuffe i 7-8 år ved stuetemperatur og den virkede stadigvæk. Bare giv den en god rystetur, for at skille sporerne ad. De har det med at klumpe sammen efter noget tid.

Nej. Kun rismel.

Lav et SGFC. Shotgun Fruiting Chamber.

Super glas. Lige som de skal være i form og størrelse. Du skal kun have stanniol på under sterilisering, for ikke at forstyrre gas-udskiftningen.

Ja, det vil mene det er helt fint, så længe væsken i din BRF forbliver i din BRF. Med PF-tek er trykkoger unødvendig, det er hele magien ved PF-tek. Det er mega bare-bones.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team