Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Første gang.
Indlæg: 31 aug 2021 09:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 aug 2021 09:40
Indlæg: 2
Hej alle.
Jeg er helt ny her inde og søger svar :)
Er en gut på 38 som er blevet meget fascineret af svampe og den styrke de besidder.
Nu er jeg nået til det punkt, at jeg gerne vil prøve at trippe på dem.
Kan læse at det er vigtigt at teste svampene inden indtagelse, hvordan og hvor finder man disse testkit?

Er faldet ned i et kaninhul med paul stamets, joe rogan, mckenna brødrene og alt mulig andet godt om svampe, så nu skal min nysgerrighed altså stilles.

Håber nogen af jer erfarende kan hjælpe mig på vej.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2021 12:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Man tester ikke sine svampe med et testkit. De kan identificeres med det blotte øje.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2021 15:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 aug 2021 09:40
Indlæg: 2
Også når de er tørret ??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2021 15:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Tja, det burde godt kunne lade sig gøre.
De fleste svampe, der sælges kommercielt, er cubensis-varianter. Disse er relativt let genkendelige og stilken vil som regel blive blå, hvis du trykker på den. Det er et tegn på, at der er psilocin i svampen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2021 15:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
husk at låse vinduerner inden du tager det

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2021 16:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Læs gerne noget mere end mckenna/rogan/stamets videoer på youtube. Især den første glorificere oplevelsen en del og især højdosis oplevelsen med øjenbind er ikke for alle. Generelt bare tag alt hvad mckenna siger med et gran salt.

Det her er et godt sted at starte:
https://tripsafe.org/

Derudover læs triprapporter herinde og på erowid.org. Tag ikke mere end 2 gram første gang og sørg for at være sammen med en du stoler på. Helst en der ved noget om svampens effekter. Derudover gør det i rolige og kendte omgivelser. Helst med mulighed for adgang til naturen. Det vil sige hvis du kan skaffe adgang til et hus på landet er det imo at foretrække. Ellers indret din lejlighed med hyggebelysning, puderum og frugtskål.

Playlister med hhv rolig og danse venlig musik er også smart. Altså så du bare skal skifte playliste hvis du får lyst til at komme ud med noget energi eller tage på en indre rejse.

Jeg lover ikke et fullblown trip på 2 gram cubensis, men det er bestemt muligt at det bliver dit livs drøm/mareridt på en sådan dosering. Jeg elsker jo selv at trippe, men kender især en hvor 2 gram udløste perioder med angst efter trippet. Han elskede det bestemt ikke mens det stod på. Så håber du lytter og starter lavt. Jo højere dosis jo større risiko for negative følgevirkninger.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team