Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 maj 2020 14:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2016 16:15
Indlæg: 8
Så har jeg høstet efter andet flush. Selv om jeg har høstet for sent, er jeg ganske tilfreds med erfaringerne. Den her sort skal ikke have særlig meget vand - slet ikke hver dag - for da jeg forlod kittet i fem dage, myldrede det frem - men hvilken sort er det? De er købt som en surprise-pakke-grow-kit. https://imgur.com/Bk227DH


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 14:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Det er cubensis.

Man kan ikke se om det er b+, golden teacher eller andre af de strains der findes indenfor cubensis. Det er heller ikke en information man rigtig kan bruge til noget. Det giver mening at overveje strain når man skal dyrke fordi at det kan have en effekt på udbytte/mængde. Men efter man har groet kan man jo ikke rigtig ændre på det, det er ikke fordi psylocybin indholdet ændrer sig signifikant fra strain til strain.

Så tør dem og indtag et par gram (hvis du er nybegynder maks 2 gram). Måske bliver du sendt på en rejse af dimensioner eller bliver lidt skuffet. Hvis du bliver skuffet kan du jo øge dosen med 0.5 g til næste gang. Man skal aldrig prøve et nyt batch med en heroisk dose. Jeg har i hvert fald både smagt svampe hvor 2 gram var RIGELIGT og svampe hvor 2 gram tenderede til det skuffende. Så hvis du er vant til svage svampe og prøver dine egne som sparker røv, så kan det altså være ret vildt med over 2 gram (og helt klart for vildt for nogen mennesker).

En god ven fik engang (en meget ubehagelig) egodød på 2 gram, mens min kæreste havde svært ved at mærke 1,5 g. Det siger bare lidt om at indholdet i svampe er organisk og at du kan ikke regne med noget bygget på strain. Det er langt bedre at prøve sig laaaangsomt frem, så du lærer netop din svamps styrke at kende.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 16:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2016 16:15
Indlæg: 8
Tak for dig señor Hector! Godt med et par forsigtighedsprincipper til os nybegyndere. Jeg har planer om at tørre, blende og indtage ca 1,5 g i en te med min kæreste i et sommerhus i Sverige. Jeg ved af erfaring med andet psykedelika, at omgivelserne er mindst lige så vigtige som selve det indtagede. Set og setting. Tak for rådene!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team