Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 apr 2017 13:10 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2014 14:25
Indlæg: 37
Geografisk sted: vest for København! !
Hej folkens.

Så er jeg tilbage efter en længer tids pause!

Jeg har brug for lidt hjælp! Jeg har nu smidt 2 omgange af 16 glas ud fordi der bliver ved med at komme mug i mine glas! nu idag så jeg så til omgang nr 3 og igen er der mug! Jeg dyrker i pf tek! Jeg har gjort alt efter kunstens regler! først har gjort rent i det område jeg valgte at arbjedei! så blev det dampet ned med damprenser også gjort rent igen i rodalon til aller sidst! inden jeg begynde at arbejde tog jeg et bad og arbejdet der efter kun i boksershorts med maske og hårnet og gummihandsker! mine glasd er blevet kog i 2 timer. og de står mørkt og tørt ved 25 grader! Hvad er det der går galt? har købt ind så jeg kan lave en glovebox det må næsten være min sidste ide om hvordan jeg eller får gjort det sterilet nok! Alle gode råd er velkommen håber min stædighed kan komme mig til gode! Skal lige siges jeg kun bruger nye nål og pumper aldrig brugte



Første forsøg her brugte jeg hele ris med lidt fuldkorns mel
Billede

Billede

forsøg nr 2 her er der kun brugt fuld korns mel! der kom da noget frem som ser rigtigt ud, var lidt stædig så lod to af dem forsætte resten røg ud!
Billede

Forsøg nr 3 blev sprøjtet i lørdags her er også kun brugt fuldkornsmel

Billede

Det er det her fuldkorns mel jeg har brugt
Billede

_________________
Leg aldrig med en kvindes hjerte! Leg heller med hendes bryster, dem har hun to af!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2017 15:23 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Det må være dine sporer den er gal med. Alt det steril-teknik er unødvendigt ved pf-tek. Et par handsker og en flamme til nålen burde være rigeligt.

Udover det, så prøv med brun rismel og hold temperaturen omkring de 20°C.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2017 15:46 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2014 14:25
Indlæg: 37
Geografisk sted: vest for København! !
Citat:
Udover det, så prøv med brun rismel og hold temperaturen omkring de 20°C.


Nu spørg jeg dumt, men er fuldkornsmel ikke også ris mel? Da jeg spurgte nede i butikken fik jeg af vide at det var rismel? og temp har ligget ved 20-23 grader? Altså jeg tænker også det må være mine spore den er galt med! har også henvendt mig hos forhandleren og brokket mig lidt

_________________
Leg aldrig med en kvindes hjerte! Leg heller med hendes bryster, dem har hun to af!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2017 15:54 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2014 14:25
Indlæg: 37
Geografisk sted: vest for København! !
Nu fik jeg lige læst ordenligt på det, og jeg har brugt brunt rismel til.. så tænker det må være mine spore den er galt med! har også bestilt nogen nye bare fra en anden forhandler..

_________________
Leg aldrig med en kvindes hjerte! Leg heller med hendes bryster, dem har hun to af!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2017 15:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2014 14:25
Indlæg: 37
Geografisk sted: vest for København! !
Læste også lige lidt om at GT gerne vil have en temp på 28-29 grader men de "ruger" ?

_________________
Leg aldrig med en kvindes hjerte! Leg heller med hendes bryster, dem har hun to af!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2017 17:56 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Jamen, så er der jo styr på risen. Jeg plejer at købe hele brune ris og så maler jeg dem selv i en kaffekværn. Så kan jeg lave det lidt grovere end hvis man køber det som mel.
Det er bare vigtigt at det er 100% ris. Der må ikke være korn deri, for så skal det trykkoges.

Mellem 18°C og 23°C er det mest optimale. Under og myceliet spreder sig langsomt. Over og man giver bakterier bedre grobund. De elsker varme.
Det er ikke risikoen værd at myceliet gror lidt hurtigere hvis det går bakterier i den.

Du behøver ikke så voldsom en steril-teknik. Den tørre vermiculite i toppen er filteret, der kommer ikke nogen sporer derigennem hvis du har lavet glassene korrekt. Så du skal bare sørge for at kanylen du stikker igennem er steril. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team