Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 11:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jun 2016 10:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2016 15:03
Indlæg: 51
Geografisk sted: 5400
Hvad syntes i om denne svamp :D

Stærk, middel, svag?

Prøvede for første gang svampe sidste weekend, åd omkring 4-5g. Fik et meget voldsomt trip :peace:
Og lidt ondt i maven dagen efter.

_________________
Jeg tager ikke stoffer, stofferne tager mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2016 11:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2016 15:03
Indlæg: 51
Geografisk sted: 5400
Jep, uheldigvis var vi fulde, så vi tænkte ikke så meget over det, og ja det var meget voldsomt, mine to kammerater blev også meget forskrækket, da de er mest til stimulanser. Personligt havde jeg det fedeste trip, og skal klart prøves igen. :)

De har nok spist omkring 2-3g hver, og har aldrig prøvet Psykedeliske stoffer.

_________________
Jeg tager ikke stoffer, stofferne tager mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2016 13:46 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
ja middel til stærk! efter min erfaring er det en cube med et seriøst potentiale.. oplever ingen "bølge virkning" i rusen som med den mexikanske, mere direkte som at sidde i en raket.. :P (hvis det gir mening¿)
-hvordan oplevede du det mht bodyload osv i starten?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2016 12:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2009 23:51
Indlæg: 274
Geografisk sted: Kbh.
Jeg åd 4 g. af dem for nogle år siden, og oplevede dem også som mere potente end andre cubensis. En sælger skriver et sted: “The McKennaii might be even stronger than the popular but difficult to grow Hawaiian (Copelandia cyanescens). No doubt the McKennaii is the strongest cubensis in our catalog. This one is for the more visualy interested. Dark brown caps with an odd shape and thick sturdy stems.”

_________________
"Turn on, tune in, listen carefully." - Simon G. Powell


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2016 14:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
McKennaii er helt klart min ynglings cubensis. Vil sige at det er den stærkeste jeg kender, har dog ikke prøvet dem alle endnu. Indtog 3.5 g og tilbedredte den som te. Vi følte at var med i det The Sims spillet. Hvor nærmest alt var muligt, dog inden for fysikkens love. Man kunne synge, danse og te sig så tosset man ville. Det var det mest visuelle trip jeg har været ude for. Så visuelt at jeg følte at jeg var i køkkenet, i gangen og i sengen på samme tid. Der var godt med farver på.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2016 08:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2016 15:03
Indlæg: 51
Geografisk sted: 5400
Jeg så også super mange farver og mønstre, hørte og følte syner. Havde lidt ondt i maven dagen efter, og LIGE efter vi havde spist dem. (vi spiste dem som var det chips) Men ellers super fed og mystisk oplevelse, vi var ihvertfald et helt andet sted end planeten jorden :D Det værste var så at vi løb rundt ude på gaden og trippede noget af tiden, tænk hvis folk har set os hahaha, eller hvis vi var blevet væk fra hinanden. :)

_________________
Jeg tager ikke stoffer, stofferne tager mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2016 08:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2016 15:03
Indlæg: 51
Geografisk sted: 5400
STWOD skrev:
hvordan oplevede du det mht bodyload osv i starten?


Er ikke helt sikker på hvad det betyder :)

_________________
Jeg tager ikke stoffer, stofferne tager mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2016 12:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
fair nok --> https://en.m.wikipedia.org/wiki/Body_load
-hvordan oplevede du det med hensyn til bodyload og så videre i starten?

>hmm er der ikke et fungerende dansk ord for det?<

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2016 08:25 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 aug 2016 13:47
Indlæg: 5
Hvad ville en god dosis være af friske mckennaii? Er blevet rådet til at tage 50 gram, men syntes at det lyder helt vildt! :-s

_________________
Venligst

Deguen fra den magiske sponkyøse verden!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2016 10:00 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 aug 2016 13:47
Indlæg: 5
Mr. Gone skrev:
Sponky skrev:
Hvad ville en god dosis være af friske mckennaii? Er blevet rådet til at tage 50 gram, men syntes at det lyder helt vildt! :-s


Hvad søger du?
50 g er en heftig dosis.



Søger et trip som ligner det som at man kan få ved et glas ayahuasca. Altså et trip hvor at jeg er helt væk og bare kan flyde med i det indre univers både good/bad trip. :-)

_________________
Venligst

Deguen fra den magiske sponkyøse verden!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2016 13:05 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 aug 2016 13:47
Indlæg: 5
Lyder som en god ide :-) Tror at jeg snupper 30 g så må jeg tage den der fra :-D

Men håber ikke på tømmermænd, har læst mig til at man skulle være vildt frisk og fuld af energi efter et Trip på mckennaii :-S

_________________
Venligst

Deguen fra den magiske sponkyøse verden!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 17:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2017 17:50
Indlæg: 10
Hvad ville en passende dosis være for en fuldstændig nybegynder der skal tage sin svampemødom så at sige? svampene er også mckennaii og venter på at de gror færdige i mit growkit i løbet af ugen.
- tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 18:33 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
johanjo12 skrev:
Hvad ville en passende dosis være for en fuldstændig nybegynder der skal tage sin svampemødom så at sige? svampene er også mckennaii og venter på at de gror færdige i mit growkit i løbet af ugen.
- tak

Jeg har søgt lidt rundt på google for at finde svaret og det er altså ikke helt nemt.
Nogen siger det har samme virkning som almindelig cubensis, andre siger de er væsentligt mere potente.

Ved mindre du selv kan finde noget pålidelig information ville jeg starte forsigtigt ud. Hvis de er tørrede så prøv at start med 0,5g og se hvad der sker.

Du kan altid trippe igen en anden dag hvis det var super fesent, men du kan komme galt afsted hvis det er for intenst for dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 20:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2017 17:50
Indlæg: 10
Helt enig fik også mange forskellige svar, og ja de bliver spist tørret. havde selv tænkt på 0.5 - 0.7 som en start.
Tak for hurtig respons.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 20:44 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
johanjo12 skrev:
Helt enig fik også mange forskellige svar, og ja de bliver spist tørret. havde selv tænkt på 0.5 - 0.7 som en start.
Tak for hurtig respons.

Ved mindre de er endnu mindre potente end almindelig cubensis så er der ingen grund til at gå højere end 0,5g første gang.

Du vil blive mærkbart påvirket, en lav dosis lader dig dyppe tæerne i vandkanten uden at det går helt amok. Svampes effekt stiger eksponentielt ved større dosis, hvad der ville være en hyggelig dosis kan sagtens blive en overvældende oplevelse bare ved at du tilføjer et par hundrede mg mere.

Ved godt lysten er der til at prøve "bare en lidt større dosis", men nu har jeg erfaret efterhånden at det er sgu ikke dosis der er det vigtigste men andre ting, som dit eget psykiske velvære, hvor meget du kan leve dig ind i trippet samt set & setting er alle sammen vigtigere end bare at fylde flere svampe på.

Jeg havde for nyligt et svampetrip med tripsitter, jeg indtog 1,6g spids nøgenhat. Havde jeg ikke haft tripsitter kunne det være gået MEGET galt, virkelig undervurderet hvor kraftig et psykedelisk stof psilocybin er under de rette omstændigheder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 21:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2017 17:50
Indlæg: 10
Lyder spændende, vi er selv 4 rigtige gode venner som stoler 100% på hinanden og er i trygge omgivelser, har også læst at ens trip påvirkes af stemningen og andre faktorer, og vi har altid den bedste stemning når vi er sammen. Vi er alle rigtig spændte på at prøve det og ser frem til det, så vi ligger blødt ud med 0.5 og lader stemningen klare arbejdet.
Hvad er en tripsitter? lyder spændende.
EDIT; tænkte mig lige om, en tripsitter er jo en ikke-påvirket person der "holder øje" med en,vi er 3 der prøver og den sidste er så tripsitter.


Senest rettet af johanjo12 28 mar 2017 21:31, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 21:29 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
johanjo12 skrev:
Lyder spændende, vi er selv 4 rigtige gode venner som stoler 100% på hinanden og er i trygge omgivelser, har også læst at ens trip påvirkes af stemningen og andre faktorer, og vi har altid den bedste stemning når vi er sammen. Vi er alle rigtig spændte på at prøve det og ser frem til det, så vi ligger blødt ud med 0.5 og lader stemningen klare arbejdet.
Hvad er en tripsitter? lyder spændende.

Det lyder som et rigtigt fint udgangspunkt, så kan i også passe på hinanden, håber virkelig at i holder jer til en lav dosis og i ikke bliver revet med af stemningen.

En tripsitter er ligesom en babysitter, en person som sørge for at du kommer helskindet ud af et potent trip. Det kan anbefales at mindst 1 af jer ikke tager noget særligt så han/hun kan sørge for alt er som det skal være til resten. Noget så simpelt som at glemme et stearinlys kan meget nemt ske hvis man er påvirket, det er så tripsitterens opgave at holde styr på den slags praktiske ting :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 21:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2017 17:50
Indlæg: 10
Vi holder os til 0.5 absolut ingen grund til at spille dumsmarte første gang, dermed har vi også en tripsitter som holder øje med os. bliver rigtig spændende at prøve noget der bare sætter tankerne igang.
Tak for god respons blev i den grad klogere og mere sikker på valget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 21:54 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
johanjo12 skrev:
Vi holder os til 0.5 absolut ingen grund til at spille dumsmarte første gang, dermed har vi også en tripsitter som holder øje med os. bliver rigtig spændende at prøve noget der bare sætter tankerne igang.
Tak for god respons blev i den grad klogere og mere sikker på valget.

Ikke fordi det lige nødvendigvis skulle være mig i lyttede til, men er glad for du/i tager i mod gode råd.
Gør man de her ting ordentlig kan man få nogle rigtige gode oplevelser og sikkert mange i fremtiden, det meste kan klares med ansvarlighed og sund fornuft.

En ting i kan gøre ca. 2-4 timer efter i har indtaget svampene er at ryge en lille smule cannabis, og jeg mener en lille smule, et hvæs eller to er rigeligt. Det gør trippet lidt mere livligt og får det til at vare længere.

Grunden til at man bør vente et par timer er så man lige kan mærke i kroppen hvordan svampene påvirker en. Cannabis har en utrolig stor synergi med psykedeliske stoffer og det kan virkelig sætte gang i tingene - også på en meget negativ måde hvis man får røget for meget. Men sidder i der nogle timer senere og i alle sammen har det godt med det, så ville jeg lave en joint eller noget og så lade den gå rundt, det gør også landingen lidt blødere, men igen hver forsigtig og lade være med at overdrive.

Ellers har jeg ikke rigtigt så meget mere at tilføje, lyder til du har forstået vigtigheden i set & setting og dosering, så vil bare ønske dig/jer held og lykke med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 22:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2017 17:50
Indlæg: 10
God ide med den joint, men den tid den sag ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team