Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 21:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 apr 2016 16:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2015 01:23
Indlæg: 7
Hejsa!
Jeg jeg har røget hash i et par år nu, og jeg føler at jeg gerne vil prøve at tage svampe. Jeg har dog ingen erfaring med det, så jeg tænkte om der var nogen af jer der kunne hjælpe mig med bla. Hvor meget jeg ca skal tage for første gang, og hvad man kan gøre for ikke at få et "bad trip".

I kan da også lige skrive om jeres første gang i tog svampe.

Tak på forhånd:-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2016 20:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jul 2015 03:23
Indlæg: 77
Geografisk sted: Laughing Out Loud LAND
Hvis det bare er spids nøgenhat kan du godt indtage en del uden at det går helt amok. Har både spist dem friske og tørrede, jeg anbefaler dem tørret, da jeg personligt får lidt med maven når de er friske.

Tørret spids nøgenhat:
Jeg starter med ½ gram ca. og topper så op løbende (engang i timen.) med ca. ½ gram ad gangen, Virkningen kommer vel inden for en halv til en hel time. Virkningstiden er ca. 4-6 timer.
Skal du have et stort trip kan du altid tage en større dosis, men ½ gram er et OK udgangspunkt.
Jeg ville dog lige høre nogen andre herinde, da det er lang tid siden jeg har spist svampe.

Første gang jeg spiste svampe var jeg vel 17-18 år.
Det var mexicaner svampe fra staden og vi købte vel 4-5 gram til 3 personer.
Det er svært at beskrive det trip fordi vi tog en masse andet sammen:
Vi startede med at drikke nogle bajere og nogle vodkaklovne, og røg en del joints og bong og tog noget amfetamin.
Så tog vi en taxa til staden og købte svampene, og så tilbage igen i taxa. (Jeg boede i Valby. Dengang røg vi joints i taxaerne.)
Derefter spiste vi nogle svampe og tog noget meget rent kokain, vi røg og drak selvfølgelig samtidigt.
Jeg kan ikke huske så meget fra mit trip, men det var rimeligt vildt, og lejligheden var rimeligt smadret efterfølgende.
Dog husker jeg at jeg tømte ca. 4 liter sodavand ud over mig selv, mens jeg havde et grineflip og lavede alt muligt andet latterligt. (Det meste husker jeg i form af små glimt.)
Summa summarum kan det siges at jeg spassede helt ud. (Det var ikke et af min mest psykedeliske trip, har haft meget bedre svampetrip efterfølgende, ved ikke at indtage andet end svampe og tjald.)

Jeg kørte et ondt trip på min kammerat som ikke havde prøvet svampe og kokain før.
Da jeg havde læst en masse konspirations pis, fortalte jeg ham om parallelle universer, at vi alle var magiske væsner som kunne rejse i andre dimensioner og meget andet. (Han åd det hele råt.)
Min anden kammerat og jeg selv glemte så alt om vores ven og sad og trippede inde i stuen. Nogle timer (ved sgu ikke hvor længe, måske 1, måske 3.) senere gik jeg ud i køkkenet, hvor jeg fandt min første kammerat rullet sammen oppe i et hjørne bag køleskabet, han havde taget nogle ølkasser og et mindre bord og ligesom forskanset sig bag det. Han var helt bleg og blev ved med at sige; De er her, de vil ikke gå væk. Mens han havde et helt vildt blik i øjnene. Det tog mig en del timer at få talt ham ned igen. (Det slog ham ikke ud og vi er stadig bedste venner idag.)

_________________
"Dem som munkerygeren røg, blev tænkt som tossede, af dem som ingen munkerygeren røg."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2016 20:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2015 01:23
Indlæg: 7
Er du gal en første gang, det lyder fandme som en grineren oplevelse! ;-)

Men så du siger egentligt at jeg skal starte med ca 1/2 gram og så bare trappe op i løbet af trippet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2016 20:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jul 2015 03:23
Indlæg: 77
Geografisk sted: Laughing Out Loud LAND
Silent_Duck skrev:
Er du gal en første gang, det lyder fandme som en grineren oplevelse! ;-)

Men så du siger egentligt at jeg skal starte med ca 1/2 gram og så bare trappe op i løbet af trippet?


Jeg ville lige få en anden udtalelse herinde fra.

Men ja, start med ½ gram hvis det er tørret spids nøgenhat. Mexicaner hvis de findes idag er lidt mildere, så der skal der måske doseres lidt mere.
Efter en halv til hel time kan du så toppe op med et ½ gram til, vent så en times tid, og redoser med ½ gram af gangen. Det skulle være et ok første trip.
Husk at stoppe med at dossere ca. 5 timer før du vil have trippet skal stoppe. Måske endda længere, jeg husker folk der trippede 12+ timer efter de havde taget den sidste svamp.

_________________
"Dem som munkerygeren røg, blev tænkt som tossede, af dem som ingen munkerygeren røg."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2016 03:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2011 13:01
Indlæg: 115
(slettet)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team