Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 12:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 apr 2016 13:39 
Da jeg gerne vil ind i en periode igen, hvor jeg kun bruger Svampe som rusmiddel, og da jeg ikke ligefrem vælter mig i Spids Nøgenhat mere, bliver jeg nød til at gro :)

Jeg sigter efter at høste så tæt på 100g tørret som muligt, da jeg er færdig. 2/3 af mængden er også acceptabelt.

Så mit spørgsmål lyder på, hvad skal jeg gå efter? Flere forhandlere af disse growboxes, hævder at det er muligt at høste 1000g friske ved første flush på et XL kit, og 400g på et M.

Det lyder meget optimistisk synes jeg, og efter lidt research viser sig også, at de fleste ikke høster i nærheden af den mængde forhandlerne oplyser som mulige.

Altså jeg vil gerne have tæt på 100g tørret, efter alle flush´ene. Er det muligt med et XL kit? Jeg forventer ikke at det er muligt fra en M størrelse.

Og hvad giver i for jeres kit? Jeg kan finde priser på omkring 500kr for et XL kit.

Og hvordan køber i det? Jeg overvejer at købe det igennem det almindelige net, da jeg ikke umiddelbart kan finde nogen growboxes på mit foretrukne market på darknet.

God weekend Psy og tak for hjælpen på forhånd :mrgreen:

Vh Ø Tripper !


Top
  
 
Indlæg: 10 apr 2016 18:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Sidst jeg bestilte købte jeg et "Supa gro kit", som gav omkring de 80 g tørret svamp. Prisen var omkring de 400 kr pr. kit.

edit: Købt hjem fra Holland gennem almindelig post

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2016 20:42 
Fedt så er det bare at bestille sådan et hjem. 80g lyder sgu meget godt, det er sådan en mængde jeg søger:)

Vildt at man kan høste så meget på sådan en boks!


Top
  
 
Indlæg: 10 apr 2016 22:32 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
Damn, var slet ikke klar over at de kits var så dyre. Det er selvfølgelig ikke så slemt udbyttet taget i betragtning, men kan ikke umiddelbart se hvad der skulle retfærdiggøre så høj en pris, der er vel tale om ret billige materialer. Nogen der kan forklare mig hvad jeg misser?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2016 23:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Udbud og efterspørgsel er mit gæt?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2016 01:45 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
I så fald er markedskræfterne sat noget ud af spil, og efter en hurtig søger virker der til at der er et væsentligt udbud af kits. Det virker også til at der er mange penge at spare ved at gøre det selv. En trykkoger, glas, spore print mm. er i hvert fald hurtigt tjent hjem, hvis man havde tænkt sig at købe et par kits.

Nå, beklager off-topic, det kom bare som en overraskelse at de kostede så meget. Der er i hvert fald et muligt fall-back, som svampe-kits producent, hvis ikke karrieren flasker sig. De må tjene godt på det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2016 11:39 
Ja det er en ok høj pris, men nu da man ikke har muligheden for at lave det fra bunden med spore-print osv. er et kit vidst bedste løsning:-/


Top
  
 
Indlæg: 11 apr 2016 12:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Ø Tripperen! skrev:
Ja det er en ok høj pris, men nu da man ikke har muligheden for at lave det fra bunden med spore-print osv. er et kit vidst bedste løsning:-/


80 gram for 400 kr er 5 kr grammet.
Det er da vanvittigt billigt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2016 12:54 
Helt sikkert men det kan vel gøres billigere, hvis man laver det fra bunden af, regner jeg med:)


Top
  
 
Indlæg: 11 apr 2016 15:45 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Ja. Det kan det. Det eneste du skal have, er en sporesprøjte, økologisk brun rismel og vermiculite. Alt andet bruger man alligevel dagligt. Gryde, glas, sølvpapir. :)
Jeg kan sagtens forstå at du hellere vil have et growkit. Jeg tror der er rigtig mange der starter med et growkit inden de rykker over til DIY.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2016 16:11 
Præcis og samtidigt med at jeg bor på kollegie med delekøkken osv. hvor de andre ikke er syrehoveder, er det nok bedst med et kit i denne omgang:)


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team