Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 14:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 dec 2015 12:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 dec 2015 12:39
Indlæg: 8
Hej, jeg er en gut som virkelig gerne vil prøve svampe! Jeg har næsten ingen viden om dette emne, kun at jeg leder efter en Spids Nøgenhat som jeg NOGENLUNDE ved hvordan ser ud. Jeg vil rigtig gerne på svampejagt med mine venner (som jeg er trygge med) for at finde nogle svampe, hvor vi at skal prøve det sammen for første gang :) Jeg har også hørt at man skal tage en meget lille dosis første gang. Så her er mine spørgsmål:

1) Hvor kan vi lede efter disse svampe? Især nu da det er vinter... Vokser de stadig? :gud: :gud: :gud:
2) Hvordan tilbereder vi dem? SKAL de tørres? Skal der gøres noget andet? :?: :?: :?: :?:
3) Er der noget som kan hjælpe en med at finde den rigtige dosis til første gang? Noget med dividering af vægt eller noget..? (Ligesom med alkohol) :?: :?: :?: :?: :?:
4) Evt. andre ting som man skal vide om den Spidse Nøgenhat?

Kh. tre glade gutter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2015 13:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Det er for sent nu til SN.
Kig i svampe sektionen- der finder du alt du søger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2015 13:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 dec 2015 12:39
Indlæg: 8
Er der andre muligheder for at skaffe SN nu? :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2015 13:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 apr 2006 08:52
Indlæg: 242
Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Gullemaster skrev:
Er der andre muligheder for at skaffe SN nu? :(


Det er der garanteret nok.. læs reglerne . Psychedelia er ikke til at , hjælpe dig med at finde knark :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2015 14:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 dec 2015 12:39
Indlæg: 8
Beklager, det vidste jeg faktisk godt. Jeg mente bare om der måske var en mulighed et eller andet sted derude for at få dem? I behøver ikke at give et sted eller noget, bare sig om det er i princippet er muligt at finde dem på andre måder :) (i princippet)

Forresten, er det 100% at man ikke kan finde SN mere?


Senest rettet af Gullemaster 02 dec 2015 14:09, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2015 14:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 dec 2015 12:39
Indlæg: 8
Og er der nogen venlige mennesker som måske kan svare på de andre spørgsmål? Syntes denne her hjemmeside er SUPER fed! Mega fedt at kunne få noget nem og venligsindet information fra et good-looking-old-school forum, også endda på dansk! Folk kan endda måske give tips til hvor de vokser :) Genialt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2015 14:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2015 22:25
Indlæg: 52
Du finder ikke Spids Nøgenhat mere i år. Der har været en go´ gang frost, og så er det slut med at høste. Jeg skal da ikke udelukke, at der kan være et enkelt lille flush tilbage et sted eller to, men det vil være omsonst at gå ud og lede nu. September-november er sæson for Spids nøgenhat.

Jeg vil ikke hjælpe dig med anskaffelse - men hvis det lykkes dig at få fat på nogen svampe, så er det klart bedst at tørre dem grundigt (de er nok tørrede i forvejen) og så indtage svampene i the. Lad svampene simre i kogende vand 8-10 minutter og drik derefter the´en med svampene i.

Jeg er ikke selv erfaren udi svampe, men jeg kan fortælle, at min kammerat og jeg hver indtog 0,5gram tørrede Spids Nøgenhat (som jeg selv havde været ude og finde forinden), og det gav os en fin oplevelse. Du kan selvfølgelig også indtage mere - det afhænger af, hvad du søger. Vær opmærksom på, at svampene kan give dig nogen meget specielle oplevelser, og det er ikke alt sammen skæg og ballade!!!

Vh Bobfirkant


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2015 14:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 apr 2006 08:52
Indlæg: 242
Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Gullemaster skrev:
Og er der nogen venlige mennesker som måske kan svare på de andre spørgsmål? Syntes denne her hjemmeside er SUPER fed! Mega fedt at kunne få noget nem og venligsindet information fra et good-looking-old-school forum, også endda på dansk! Folk kan endda måske give tips til hvor de vokser :) Genialt!



Psykofreak har jo allerede svaret på dit spørgsmål . Men her skal du få det serveret på et sølvfad....:

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=30816


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2015 15:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 dec 2015 12:39
Indlæg: 8
Tusind tak for jeres hjælp, jeg er uendelig taknemmelig :) :D :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2015 15:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 dec 2015 12:39
Indlæg: 8
Tusind tak for den nybegynder-venlige post :) Kommer til at hjælpe meget :P

bobfirkant skrev:
Du finder ikke Spids Nøgenhat mere i år. Der har været en go´ gang frost, og så er det slut med at høste. Jeg skal da ikke udelukke, at der kan være et enkelt lille flush tilbage et sted eller to, men det vil være omsonst at gå ud og lede nu. September-november er sæson for Spids nøgenhat.

Jeg vil ikke hjælpe dig med anskaffelse - men hvis det lykkes dig at få fat på nogen svampe, så er det klart bedst at tørre dem grundigt (de er nok tørrede i forvejen) og så indtage svampene i the. Lad svampene simre i kogende vand 8-10 minutter og drik derefter the´en med svampene i.

Jeg er ikke selv erfaren udi svampe, men jeg kan fortælle, at min kammerat og jeg hver indtog 0,5gram tørrede Spids Nøgenhat (som jeg selv havde været ude og finde forinden), og det gav os en fin oplevelse. Du kan selvfølgelig også indtage mere - det afhænger af, hvad du søger. Vær opmærksom på, at svampene kan give dig nogen meget specielle oplevelser, og det er ikke alt sammen skæg og ballade!!!

Vh Bobfirkant


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2015 15:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 dec 2015 12:39
Indlæg: 8
Jeg havde læst alt det der, da jeg lavede denne post. Men jeg var lidt i tvivl om der var nogle enkelte tilbage :) Som jeg fik fint svar på :)

SuBs skrev:
Gullemaster skrev:
Og er der nogen venlige mennesker som måske kan svare på de andre spørgsmål? Syntes denne her hjemmeside er SUPER fed! Mega fedt at kunne få noget nem og venligsindet information fra et good-looking-old-school forum, også endda på dansk! Folk kan endda måske give tips til hvor de vokser :) Genialt!



Psykofreak har jo allerede svaret på dit spørgsmål . Men her skal du få det serveret på et sølvfad....:

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=30816


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team