Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 20:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

er der ikke nogle af jer kemi-helte der kan regne ud hvad man kan bruge i yopo-snuff i stedet for knuste sneglehuse. det er vel noget kalk af en slags, men er der et eller andet køkkenpulver eller matasprodukt der kan gøre tricket? nogen erfaringer?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Har kalken overhovedet nogen funktion? og hvis ja, hvilken?

Junior medlem

som jeg forstår det, fremmer kalken optagelsen af bufotenin fra frøene, gennem slimhinderne i næsen. jeg har fundet en opskrift på erowid hvor der bruges det han kalder limestone paste, som også bruges til at tygge betelnød i fx indien. jeg tyggede selv noget betel i indien og forstod at det var noget calcium-snask af en slags, som fik det til at smage lidt af tandpasta. jeg har forsøgt at finde det i nogle grønthandlere, men de henviser bare til et glas grøn karry eller noget i stedet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hmmm... kunne forestille mig at det bare var calciumcarbonat (mener jeg), altså kridt, der var i de skaller der. I så fald ville enhver form for kridt kunne gøre det, men jeg tror at du ville kunne få en ligeså god effekt uden det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Limestone Paste er vel bare calciumcarbonat der er mixet med lidt vand. Hvorfor skulle det hjælpe på optagelsen af stoffer i næsen?
Har hørt (men det er nok bare en røver) at der er nogen der cutter meget fint glasstøv i så det river små rifter i næsen!!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
RØVER! IM-addict, det er en RØVER - det er løgn og latin! Nogle gør det sikkert, men det hjælper ikke! Grunden til at du får næseblod er IKKE pga. glasskår, men pga. stoffet!

Medlem

Geografisk sted: Dødens pølse
Pis og lort, jeg blander kalk og cement hver dag og får næseblod af lortet... men blir ikke høj [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] får kun de ufede ting

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]