Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 09:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: København
Jeg fandt noget meget interessant læsning på The Shroomery i dag, men lige nu har sitet problemer...

Så indtil de er oppe igen, får I lige en lidt mindre detaljeret forklaring...

Jeg updater med bedre links når det er mulighed [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Grapefrugt forlænger i høj grad mange stoffers virkning

Måske er det en and... men de andre links, som jeg kommer med senere lyder fornuftige nok... og det er ikke dyrt eller nedværdigende at forsøge [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Og jeg prøver snarest muligt, og vil meget gerne høre fra folk der har gjort sig erfarne med dette.

Mvh Zonker

Btw: Kræver Adobe Acrobat Reader

Ps. Jeg skulle hilse og sige at det altså i høj grad var både de sjove og de hyggelige stoffer som det gælder... men det forklares bedre i de andre links [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

EDIT: og her var nogle flere og langt mere interessant og inspirerende links:

Drugs which may exhibit increased serum concentrations based on this interaction

Jeg kan ikke linke korrekt fra www.shroomery.org uden at der opstår fejl, men gå ind i deres community, og brug i søgemaskinen ordene "grape fruit xanax" og sæt ordrækken til "ANY" og tiden til "All posts" og forummet til "Other drugs"

... sorry besværet, men den ville absolut ikke linke herinde fra... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Det lyder spændende dog!!! Hvorfor har vi ikke hørt dette før (eller har vi?)

Kom endelig med jeres erfaringer, men tag også de alvorlige aspekter af den eventuelle effekt til efterretning!

[ 10 Januar 2003: Besked ændret af: Zonker ]

[ 10 Januar 2003: Besked ændret af: Zonker ]

In our memories

Geografisk sted: København
I dag forsøgte jeg mig så med noget juice lavet af 100% grapefrugt koncentrat.

Det skal altså siges at jeg forinden havde indtaget kodeiner (bare lidt flere end lægen anbefalede [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]), pga jeg har forstuvet fod og fik dem på recept.

Men så drak jeg to glas grapefrugt-juice, som udover at smage godt, helt sikkert er rigtig godt og sundt på denne årstid - boostede (er jer 99%) sikker på virkningen af opiaterne, og siden en joint (samt slik og sodavand)...

Metoden er jo at indtage grapejuicen FØRST... så det vil jeg forsøge mig med næsten gang, med den rigtige timing. Det skulle kunne bruges til mange forskellige slags stoffer - dvs både stimulanser og benzodiazepiner og opiater m.fl

Måske er jeg blevet offer for en placebo-effekt eller er blevet overrasket over kodeinens virkning, da jeg ikke har prøvet det rent i så store mængder før...

Men jeg synes der var et-eller-andet...

Men jeg vender tilbage med mere info, når jeg har prøvet det under mere timede og tilrettelagte forhold [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Mvh Zonker

PS. Læs nu de links!!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo den er god nok.HVOR meget det så indvirker er jeg ikke rigtig klar over.
Men Feks et stof som Cimetidin(mavesårs medicin),indvirker stærkt på metaboliseringen af mange stoffer.Nu kender jeg mest til Opiater,men der virker det helt sikkert. http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=2726
http://www.erowid.org/chemicals/opiates/opiates_info3.shtml

Her er et par gode links fra Erowid om emnet. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
jeg har hørt at man får mere effekt af sine stoffer ved indtagelse af c-vitamin.... og det er der vel i og for sig masser af i grapefrugt.... eller er jeg bare offer for endnu et jeg-tager-stoffer-og-foregiver-jeg-ved-helt-vildt-meget-om-det-fjols?

nej du har måske rat
jeg har selv finde ud af at mår jeg tage proteinpulver før uden og efter .så får jeg det meget beder og får mere ud af det....

Medlem

tror du ikke bare det er fordi din krop har en masse "naturlig" energi fra proteindrikke at arbejde med? og derfor har du bedre end hvis du ikke havde spist andet end lidt aftensmad måske.... der er jo end masse energi i de der kondi-tilskud..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Dette kan man også opnå ved at have en sund og plejet krop inden man går ud og lammer sig totalt. Uden at skulle spise diverse først. Nu tænker jeg på det med proteinpulveret.

Den med grapejuice virker spændende...

jeg æder altid og holde mig næsten altid i gode form [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

nIdk: nu er det jo ikke os allesammen der har kondi som wilson kipketer.... så vi må jo være lidt alternative.. men du har da ret..
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]