Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 jul 2020 22:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jul 2020 21:48
Indlæg: 1
Har besluttet mig efter en længere periodens tænkning frem og tilbage, at fremstille noget DMT.
Bruger GordoTEK mere præcist denne: https://www.youtube.com/watch?v=Xr11W37zyVs&t=504s

Mit spørgsmål:
I guiden bruges der calcium hydroxide som base men synes ikke jeg kan finde nogle hjemmesider / forhandlere af dette stof? Nogle klogehoveder der hjælpe med hvem der forhandler det?
Haft læst, at flere herinde bruger natriumhydroxid som base? Vil det være en erstatnings mulighed for denne guide?
På forhold mange tak :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2020 23:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Ja NaOH virker super godt til og freebase DMT alkaloriderne, samt at det delvist nedbryder barken, så man evt kan hælde blandingen i en skilletragt når der skal ekstraheres :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2021 02:32 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2017 19:04
Indlæg: 41
Som Narkopolo siger, burde natriumhydroxid være nok. Her er det i praksis blot hydroxid-ionen (OH-) der gør opløsningen basisk og udgøre den reelle ekstraktion, da metalionen (calcium/natrium) ikke har nogen overordnede kemisk egenskab i den sammenhæng. Skulle du af den ene eller anden årsag virkelig bruge calciumhydroxid, så køb noget fortyndet calciumchlorid (ølbrygning) og bland det med fortyndet natriumhydroxid i molforholdet 1:2 (2NaOH + CaCl2)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2021 14:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jun 2021 14:32
Indlæg: 2
Hejsa,

Jeg sidder pt. og kigger på det samme, og kom frem til dette produkt: https://www.bauhaus.dk/borup-hydratkalk-0-5-kg

Men det skal være "food grade" hvilket jeg ikke er sikker på om dette produkt er.

Nogen der kan verificere om dette er sikkert at bruge?


Tak :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2021 16:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 aug 2021 16:54
Indlæg: 1
hansted998 skrev:
Hejsa,

Jeg sidder pt. og kigger på det samme, og kom frem til dette produkt: https://www.bauhaus.dk/borup-hydratkalk-0-5-kg

Men det skal være "food grade" hvilket jeg ikke er sikker på om dette produkt er.

Nogen der kan verificere om dette er sikkert at bruge?


Tak :)


Jeg har brugt præcis den fra Bauhaus og den virker fint! :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team