Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 20:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: PMA?
Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Nogen der kender noget til dette?
Andet end at det er dræbende i store doser.
Nogen der ved hvor let det vil være at syntesere selv?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
4-MA

Men hvorfor ville nogen dog syntetisere et affaldsamfetamin som pMA, andet end hvis man da lige er en grådig profit-hore ?

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
4-MA

Men hvorfor ville nogen dog syntetisere et affaldsamfetamin som pMA, andet end hvis man da lige er en grådig profit-hore ?
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har hørt at det skulle give et okay trip så længe man holder grænsen under de 50mg ?...
Har skam ikke tænkt mig at scorer profit på Pma thats lousy...
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Det var heller ikke min tanke, men det ved du jo godt! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Det var heller ikke min tanke, men det ved du jo godt! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Yeah i know...
Men så ved andre os at jeg ikk har tænkt mig at tjene profit på det crap [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
PMA er stimulerende i små mængder, men der er da ingen grund til det når der er langt federe amfetaminer der er ligeså lette at lave. Men det med anis-precursoren lyder da interresant?? btw. lad være med at lave piller af det, for hvis nogen bare begynder at guffe så ender de jo på intensiv.

Btw. En fed signatur [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] "Rhapsody in E"

[ 16 September 2002: Besked ændret af: Fenriz ]

Medlem

Det her ved jeg at ken ishi bliver sur over, men:

pma brugt forsvarligt (så forsvarligt som man nu kan bruge stoffer, dvs. i dette tilfælde: små doser) i kombination med mdma (eller var det mda?) er slet ikke så slemt. faktisk er det meget afslappende, uden energimangel, og der var nogle meget nice halluer (derfor: måske mda og ikke mdma?!). jeg ville da overveja at gøre det igen, men kun "hjemme" og med mere præcise doser!

In our memories
Brugeravatar

Jeg må nu også indrømme at jeg har læst positive rapporter om PMMA...

Men efter at (ufrivilligt) ha' indtaget PMA, hvilket medførte kraftig stigning i kropstemperaturen, så er det ikke noget jeg har lyst til at lege med igen.

Site Admin

Syntesen af PMA sådan set den samme som alle de andre sub. amfetaminer, når man går ud fra den tilsvarende propylenebenzene. Såvidt jeg husker kommer 4-MA precuroseren fra anis. Men hvis man alligevel skal kaste sig ud i et større projekt som det, er der jo ingen grund til at lave sådan et lorte kemikalie når arbejdet er det samme for at lave noget mere safe og behageligt!!!

Medlem

Well, ok... Jeg har da også haft en rigtig dårlig oplevelse med pma (er stadig 99,9946% sikker på at de pink motorolaer jeg prøvede var pma). men der var vi også for dumme. 1½ time efter vi var kommet hjem, og begyndte at gufle, ringede vi efter en taxa for at hente flere [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Og det var fordi "de virker sq ik for godt)

Nogen der ved om det generelt tar længere tid for at man mærker pma end f.x mdma? eller var der bare ik så meget i dem?

In our memories
Brugeravatar

Da jeg prøvede det, var come-up'et også ret langsomt... omkring 2 timer gik der vist før der skete noget... og det var ikke specielt fedt, mest fordi jeg med det samme kunne mærke at det ikke var MDMA, og så blev jeg irritabel over at jeg havde fået affaldsamfetamin!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
PMA (paramethoxyamphetamine)

Citat:
Although rare, PMA is one of the most dangerous hallucinogens. Sold as a beige, white, or pink powder, PMA is often misrepresented as MDA. However, at doses considered safe for MDA, PMA is highly toxic. The hallucinogenic effects of PMA are similar to LSD. Physical effects of PMA include racing pulse, high blood pressure, increased and laboured breathing, high fever, erratic eye movements, muscle spasm, and vomiting. At high doses, convulsions, coma, and death can result.

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@ Kiliman

Er der en bestemt grund til at du hiver et mere end to år gammelt topic frem? Hvis ikke du er klar over det, så kommer jeg lige med et godt trick til at holde mavesure og post-julefrokost medlemmer væk:

Hvis man har nye spørgsmål og/eller ny information omkring noget der før har været diskuteret i andre tråde, men ikke med rimelighed kan siges at være aktuelt så lav et nyt topic og link til de gamle tråde.

Mht. informationen i din post kan jeg ikke som sagt ikke helt se relevansen lige nu... men hvis den findes skal jeg naturligvis nok holde min kæft :) (desuden plejer det at være en god idé at skrive hvor man refererer fra.)

Mavesure hilsner
S/A

Edit: Jeg fik lige øje på tråden om "ny ecstasy" i Medieforummet... Dog mener jeg dog stadig at du burde have åbnet en ny tråd hvis dette er vigtigt for dig - og ellers have ladet den ligge i medieforummet... damn jeg knepper uanede mængder fluer ;)

Titel:
Cheapest proxy service on the net! Daily socks proxy list service. Lists are updated 3-5 times per day.

http://www.checkproxy.net

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]