Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 okt 2019 11:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Har længe gået og tænkt på og lave en guide til og oprense amfetamin, til noget der faktisk er værd og tage.
Jeg fandt ud af, at hvis man følger min procedure, så får man et produkt, som ikke rigtig svier i næsen, samt at, jeg selv ihvertfald, ikke længere oplever de klamme tømmermænd dagen efter, hvilket jo er et kæmpe plus.

Jeg fandt ud af, at acetone ikke er helt nok, til og fjerne alt skidtet, så jeg testede et par andre solventer, og kom frem til at isopropanol er rigtig effektivt.

Jeg havde købt 5g til formålet, da jeg normalvis ikke er den store fan af det, af ovenstående grunde, og hakkede det så fint ud som jeg kunne, hvilket resulterede i noget klistret fugtigt pulver, som aldrig ville tøre helt ind.

Dette skrabede jeg ned i et 250ml bægerglas, og hældte isopropanol på, til det var dækket.

Herefter blev det omhyggeligt omrørt, til det var blevet en hvid tyndtflydende masse, og de sidste klumper blev mast ud, med rørepinden.

Herefter lod jeg det bundfælde i en 5-10 minutter, til produktet havde lagt sig i et hvidt lag på bunden, og et orange/rødt lag væske ovenpå.

Dette hældte jeg langsomt op i en filter tragt, hvor det blev vacuum filtreret igennem, hvorefter jeg skrabede produktet ned i tragten, vaskede bægerglasset med en slat solvent, og hældte dette henover produktet, og lod vacuumet trække så meget solvent ud, som muligt. Omkring 5 minutter.

Produktet skrabes ud i det samme vaskede bægerglas, hvor en ny portion solvent hældes i, og proceduren gentages.

Når så produktet er tørret ved og ligge i filter tragten, med vacuumet tændt i 10-20 minutter, skrabes det ud i en lufttæt beholder, og er nu klar til indtag.

Selve solventet der blev filtreret fra, indeholder alt P2P og andre klamme biprodukter, og dette kan afskaffes på bedst mulig vis.

En nem måde er og hælde det op i en metalbeholder udenfor, og sætte ild til det, og lade det brænde væk.


Når jeg har fulgt denne procedure, bare med acetone i stedet, er produktet stadig en smule gult, og efter en enkelt vask med isopropanol, var det så hvidt som kokain.

Håber i kan bruge det ;)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2019 11:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Kunne være spændende at få testet renheden/procenten af det nu du har været så omhyggelig med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2019 12:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Det kunne det bestemt.
Har man mod på det, kan man jo freebase det, og derefter udkrystallisere med svovlsyre.
Hvis man så går ud fra at der kun er amf base som bliver omdannet, så burde tallet jo ligge tæt på 100% derefter, men hvad min oprensning ligger på, ved jeg ikke, men det er en kæmpe forbedring.
Hvis jeg tager en enkelt streg eller 2, af det der ikke er renset, får jeg en beskidt rus ud af det, og en smadret næse, men det oprensede produkt er en helt anden oplevelse, da det ikke svier eller giver tømmermænd, og rusen føles mere subtil, næsten som kokain.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2019 15:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Vandrensningen er altså også værd at udføre samtidig! Men smart med isopropyl - acetone suger jo vand til sig, og man mister nok en smule, medmindre man har lavet tør acetone =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2019 15:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Ja der er en verden til forskel.
Jeg er så heldig at kende en der laver sit eget produkt og gør en dyd ud af det.
Det er som 2 vidt forskellige substancer når der bliver lagt rigtig kærlighed i det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2019 21:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Kan være jeg skal prøve vand oprensningen næste gang :)
Bare med isopropanol oprensningen, mistede jeg over 30% produkt, men det der var tilbage er næsten på højde med kokain ;)

Jeg har prøvet og destillere isopropanolen som der var brugt til oprensning, og der er der kun gul/orange P2P tilbage, efter at dømme på stanken, og måske max 100mg amfetamin, der har været så fine partikler, at de røg med gennem filtret, så det er bestemt værd og gøre.

Bare regn med i mister lidt over 30% produkt, men det der bliver tilbage, er som Rubeus siger, som et helt andet stof :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2019 22:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
HopIFjordeN skrev:
Vandrensningen er altså også værd at udføre samtidig! Men smart med isopropyl - acetone suger jo vand til sig, og man mister nok en smule, medmindre man har lavet tør acetone =)

Skriver gerne under på at vandrens holder

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2019 00:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Bruger i så demiraliseret vand eller postevand??
Demiraliseret er vel at foretrække så man slipper for kalk?

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2019 11:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
WubbaDubDub skrev:
Bruger i så demiraliseret vand eller postevand??
Demiraliseret er vel at foretrække så man slipper for kalk?

Jeg har vidst kun selv gjort det en enkelt gang og det var med normalt vand, men demineraliseret vand er nok at foretrække

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2019 16:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Har altid bare brugt postevand - men skal du have gang i større portioner, så kør demineraliseret =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2019 12:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 okt 2019 09:03
Indlæg: 34
Geografisk sted: Jutland
Hej NarkoPolo

En bekendt har ytret den påstand at det skulle være bedre at rense med Methanol fremfor Isopropanol?
Han kan ikke argumenterere hvorfor; Hvad er dine tanker om dette? Gør det nogen forskel?

_________________
Young bee... Buzz Buzz


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 20:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Zero:
Det er også en alkohol, så det vil virke ligeså godt.
Det er bare sværere og finde methanol end isopropanol for os hobby kemikere...

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2020 11:26 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Isopropanol og isopropyl er det samme, ikk?

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2022 20:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jul 2022 18:08
Indlæg: 4
-

Topic her er en gave jeg fik af Bubber ifbm. et problem med pivringe amf jeg lige har købt, jævnfør min debut-tråd:
viewtopic.php?f=4&t=57672

Er her en bruger der måske kan klippe ud i karton for mig hvad der menes med "vacuum-filter" i den her kontekst?

-


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2022 22:14 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Det er sådan set bare, hvor du har et glas med vacum tilsluttet under filteret, for at hjælpe med at trække væsken hurtigere igennem. Det er praktisk, men ikke nødvændigt.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2022 02:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 okt 2022 15:42
Indlæg: 7
Narkopolo skrev:
Har længe gået og tænkt på og lave en guide til og oprense amfetamin, til noget der faktisk er værd og tage.
Jeg fandt ud af, at hvis man følger min procedure, så får man et produkt, som ikke rigtig svier i næsen, samt at, jeg selv ihvertfald, ikke længere oplever de klamme tømmermænd dagen efter, hvilket jo er et kæmpe plus.

Jeg fandt ud af, at acetone ikke er helt nok, til og fjerne alt skidtet, så jeg testede et par andre solventer, og kom frem til at isopropanol er rigtig effektivt.

Jeg havde købt 5g til formålet, da jeg normalvis ikke er den store fan af det, af ovenstående grunde, og hakkede det så fint ud som jeg kunne, hvilket resulterede i noget klistret fugtigt pulver, som aldrig ville tøre helt ind.

Dette skrabede jeg ned i et 250ml bægerglas, og hældte isopropanol på, til det var dækket.

Herefter blev det omhyggeligt omrørt, til det var blevet en hvid tyndtflydende masse, og de sidste klumper blev mast ud, med rørepinden.

Herefter lod jeg det bundfælde i en 5-10 minutter, til produktet havde lagt sig i et hvidt lag på bunden, og et orange/rødt lag væske ovenpå.

Dette hældte jeg langsomt op i en filter tragt, hvor det blev vacuum filtreret igennem, hvorefter jeg skrabede produktet ned i tragten, vaskede bægerglasset med en slat solvent, og hældte dette henover produktet, og lod vacuumet trække så meget solvent ud, som muligt. Omkring 5 minutter.

Produktet skrabes ud i det samme vaskede bægerglas, hvor en ny portion solvent hældes i, og proceduren gentages.

Når så produktet er tørret ved og ligge i filter tragten, med vacuumet tændt i 10-20 minutter, skrabes det ud i en lufttæt beholder, og er nu klar til indtag.

Selve solventet der blev filtreret fra, indeholder alt P2P og andre klamme biprodukter, og dette kan afskaffes på bedst mulig vis.

En nem måde er og hælde det op i en metalbeholder udenfor, og sætte ild til det, og lade det brænde væk.


Når jeg har fulgt denne procedure, bare med acetone i stedet, er produktet stadig en smule gult, og efter en enkelt vask med isopropanol, var det så hvidt som kokain.

Håber i kan bruge det ;)



Er der en video til dette?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2022 20:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Nej ikke fra min side af i hvert fald, men jeg kunne måske lave en billedguide, hvis jeg får noget hjem igen en dag :hm:
Men det er nu ikke så svært igen, at rense amf.

Det er bare i grove træk, at vaske pulveret nogle gange med et solvent, som ikke opløser pulveret, men som alt snasket er opløseligt i ved stuetemperatur, hælde det meste af solventet fra, og lade pulveret tørre, på evt en tallerken.
Jo større overflade areal, jo hurtigere tørrer det, men tager ikke ret lang tid, når der er tale om alkohol.
Jeg plejer nogle gange, hvis jeg er lidt utålmodig, at stille fadet med vådt pulver på min forstærker, da den er godt lun, når den er tændt, så går det noget hurtigere :rocking:

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team