Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 09:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 27 feb 2019 17:06 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
SÅDAN LAVER MAN SIT EGET KOKAIN! Fra Blad til HCl



Billede

Her vil jeg fortælle og vise dig hvordan du laver dit eget kokain!
Er du træt af at støtte de skide karteller, der dræber til højre og venstre for det hvide pulver?! Danske bande grupperinger som kun putter 0,8-0,9 i en pose?! Kom videre i livet! Her køber du næsten direkte fra kilden! De fattige peruvianske coca farmere.

Det eneste du skal fremskaffe, er sådan set et kilo koka te fra sydamerika.
Tag mig i hånden, så viser jeg dig vejen til Kokain med god samvittighed. Man kan vel næsten kalde det FairTrade kokain :wink:




Udvinding og konvertering af kokain alkaloider fra koka blade til 99% Kokain HCl

Kort beskrivelse af processen:
-Punkt 1. Kokain og andre alkaloider trækkes ud af koka bladene, og over i petroleum.
-Punkt 2. Petroleum adskilles fra koka bladene
-Punkt 3. Kokain og andre alkaloider omdannes til sulfater og trækkes over i vand.
-Punkt 4. Biprodukter fra bladene og andre alkaloider oxideres væk, så kun ren kokain er tilbage.
-Punkt 5. Kokain sulfatet omdannes til kokain base.
-Punkt 6. Kokain basen omdannes til kokain HCl

Kan med stor fordel startes op på en tirsdag, så kan "suppen" drænes fra på en fredag.
I så fald ser processen således ud:

-Tirsdag: ”sættes over. 45min arbejde + 1 times ventetid
-Onsdag: Rørre rundt. 5Min arbejde
-Torsdag: Rørre rundt. 5Min arbejde
-Fredag: Petroleum tappes af, kokain trækkes over i vand, og vand isoleres. 4 timers arbejde. 2 timers ventetid.
-Lørdag: Uønskede biprodukter fjernes, Kokain base laves, og sættes til tørring. 5 timers arbejde.
-Søndag: Basen konverteres til Kokain HCl. 1 times arbejde. 5 timers ventetid


Opskriften gælder for 1kg tørre blade

Ingrediens liste:

-1kg tørrede kokablade/ Coca te

-0,5kg krystalsoda. (Sælges som Soda af mærket Sterling)

-3Liter demineraliseret vand

-5Liter Lugtfri Petroleum/lampeolie.

-0,5Liter Svovlsyre på 14% (Polervand)
Skal tyndes ned til Svovlsyre på 5%
0,1Liter Svovlsyre på 14% + 180ml demineraliseret vand= 0,28Liter Svovlsyre på 5%.

-Kaliumpermanganat (Matas mod jordslåede pletter)
3g Kaliumpermanganat + 50ml demineraliseret vand = (6% opløsning skal bruges)

-0,5Liter Salmiakspiritus på 8% fra Borup Kemi

-0,5Liter Saltsyre på 30%

-0,5Liter Acetone fra Borup Kemi



Advarsel:
Under denne process må du, under ingen omstændigheder, opvarme dit kokain til over 50 grader Celcius på noget tidspunkt, da nogle af kemikalierne kan reagere uheldigt på varme og ødelægge dit kokain. Først efter den afsluttende acetonevask kan du varme dit kokain op over 50 grader. Så selvom det kan være fristende at skrue lidt højere op end 50 grader for at fremskynde tørrings-/ fordampningsprocessen, så GØR DET IKKE!



-Punkt 1: Kokain alkaloider trækkes ud af koka bladene, og over i petroleum.

Billede

1kg tørrede, pulveriserede Koka blade gøres klar.


Billede

200g krystalsoda vejes af.


Billede

2Liter demineraliseret vand skal bruges.


Billede

Krystalsoda og vand blandes i en skål.


Billede

Sørg for at alt soda er opløst i vandet.


Billede

Billede

Soda"-vand hældes op til de tørrede koka blade.


Billede

Bladene skal blandes op med væsken. Laves i en stor skål på minimum 4 Liter.
Det er meget vigtigt at det bliver blandet grundigt sammen. Det skal blive én stor grødet masse.


Billede

Billede

Når det er en ensartet tyk grød, hældes det over i en pose, og der bindes knude på posen. Lad det trække i 1 time.


1 Time senere:

Billede

Nu hældes din ”grød” blanding fra posen op i en åben 25L beholder. Herefter tilsættes 5L petroleum.


Billede

Blandingen røres sammen, med et farve-/cement-blander bor på en boremaskine. Rør rundt med boremaskinen i laveste gear i 2minutter.


Billede

Bagefter dækkes åbningen i 25Liter dunken med plastik posen for at forhindre fordampning.
Blandingen skal stå i 3 nætter. Og i løbet af den periode skal der omrøres 2 gange pr. dag, med en omrørings tid på ca. 2 minutter pr gang. Jeg plejer at gøre det morgen og aften.


3 nætter senere:


-Punkt 2: Petroleum adskilles fra koka bladene.

Nu er der gået 3 nætter og så skal Petroleum adskilles fra bladene.


Billede

Alt indholdet hældes ud i et dørslag der er foret med et stykke stof på ca. 1*1meter, placeret i en spand på 5-10Liter.


Billede

Billede

Billede

Billede

Stoffet vrides for at presse så meget petroleum ud som muligt. I stoffet har vi nu en tyk grød med det meste petroleum drænet fra. Petroleummet som indeholder kokain alkaloiderne gemmes.


Billede

Billede

EN ÆBLEMOST PRESSE FORBEREDES NU


Billede

Grøden fra stoffet bredes nu ud på et tykkere stykke stof, og fordeles som en lang pølse.


Billede

Stoffet rulles nu omkring pølsen af grød, som en burrito, med enderne stoppet ind i sig selv.


Billede

Vores pølse ligges ned langs kanten i æblepressen.


Billede

Det er vigtigt at få presset det sidste petroleum ud af bladene, da det ofte er i det sidste meget af ”det gode” sidder. Vores kokain befinder sig nu i petroleummet, og det sorte der kommer med ud, er beskidt vand.
Æblemost pressen kan tåle at blive spændt så hårdt som du kan med 1 arm, så vær ikke nervøs!


Billede

Du når til et punkt hvor der stort set kun kommer sort vand ud, og næsten intet petroleum. Her stopper du, lader det dryppe af og løsner.


Billede

En skilletragt forberedes. Optimalt skal den gerne være på 5 Liter, men den største jeg kunne skaffe er 2000ml. Men i praksis kan der være ca 2,5Liter.


Billede

Alt det væske du har presset ud af grøden i æblepressen, hæder du op i en skilletragt, og det sorte vand, som ligger sig i bunden, fjernes.


Billede

Vent på at det sorte vand ligger sig i bunden af skilletragten. Det skal drænes fra, og smides ud.


Billede

Sort vand drænes fra og smides ud.


Billede

Petroleum hældes ned i spanden med petroleum fra tidligere.


Billede

Alt Petroleum hældes herefter sammen i en ren 5L plastik dunk. Petroleum indeholder nu vores kokain alkaloider!



-Punkt 3:Kokain og andre alkaloider omdannes til sulfater og trækkes over i vand.

Billede

En 5% vandopløsning af Svovlsyre skal bruges nu. Ca. 0,1 liter


Billede

100ml Svovlsyre på 14% afmåles


Billede

Den afmålte svovlsyre hældes op i tom flaske.


Billede

180ml demineraliseret vand afmåles


Billede

Vandet hældes op i samme flaske som svovlsyren


Billede

Du har nu en 5% svovlsyre- vand blanding.


Nu skal svovlsyre-vand blandes i petroleummet for at trække kokainen ud. Dette omdanner kokain basen/alkaloiderne i petroleummet til kokain sulfat, som opløses i vandet. Det syrlige svovlsyre-vand lag, som er den vi skal bruge, danner et lag på bunden under Petroleum. Det skal du have ud. Den første ekstraktion laves med 70ml svovlsyrevand og den anden med 50 ml.

Ved hver ekstraktion skal dunken med petroleum rystes meget hårdt for at det blive ordentligt blandet. Nogle emulsioner vil forme sig, men næsten ingenting. (En emulsion er en blanding af to væsker som ikke er opløselige i hinanden. F.eks. olie og vand).

Derfor skal 2 ekstraktioner med 5% svovlsyre udføres, dette gøres således.:

Alle 5 Liter petroleum med kokain befinder sig i en 5L dunk, som reelt kan indeholde 5,5 Liter.


Billede

70ml 5% svovlsyre afmåles


Billede

Den afmålte svovlsyre hældes op i dunken med petroleum.


Billede

Dunken med petroleum, kokain og svovlsyre-vand (herfra omtalt som "ryste dunken") skal rystes kraftigt op og ned 200gange, for at trække kokainen over i vandet.


Billede

Petroleum/svovlsyren hældes nu op i skilletragten. Da skilletragten kun er på 2Liter i stedet for 5 Liter, gøres det af 2 omgange.


Billede

Lad det skille i 30min. I første omgang vil der måske ikke lægge sig så meget vand i bunden.

30min senere:


Billede

Tap svovlsyre-vandet af ned i et glas, dette gemmes!


Billede

Det gør ikke noget at en lille smule petroleum smutter med ned i glasset når vandet tappes af.


Billede

Petroleummet fra skilletragten drænes af ned i en ren spand.


Billede

Resten af petroleummet/svovlsyren i rystedunken hældes nu op i skilletragten.


Billede

Dette har allerede stået i 30min og fået lov at skille, så du vil straks se en del mere vand i bunden af skilletragten.
Lad stå i 15minutter og skille. Vandet drænes fra ned i glasset fra før.


Billede

Petroleummet der nu befinder sig i skilletragten, drænes af ned i rystedunken.


Billede

Petroleummet der før blev drænet ned i en spand, hældes også op i ryste dunken.
ALT vores petroleum befinder sig nu igen i ryste dunken.


Billede

Nu gentages den samme proces fra før, blot med 50ml. 5% svovlsyre i stedet for 70ml., for at få det sidste Kokain med.


Billede

Du tilsætter 50ml 5% svovlsyre op i ryste dunken med petroleum.


Billede

Der rystes igen kraftigt 200 gange op og ned.


Billede

Så meget som muligt hældes op i skilletragten. Vent nu 30minutter og lad det skille.


Billede

Vandet drænes fra og gemmes.


Billede

Igen drænes dit petroleum fra skilletragten ned i en spand.


Billede

Hæld resten af dit petroleum fra ryste dunken op i skilletragten.


Billede

Lad stå og skille i 45min, dræn herefter vandet ned i glasset.


Billede

Dræn petroleum ned i rystedunken.


Billede

Alt dit petroleum hældes nu op i en dunk. Afleveres på genbrugs stationen som kemi.


Billede

Nu står du tilbage med ca. 120ml. rødbrun svovlsyre/kokain væske.


Billede

Dette hældes op i det tomme måleglas på 100ml. Det burde lige kunne være der.


Billede

Petroleums rester vil ligge sig i overfladen, og kan let suges op med en lille sprøjte.


Billede

Billede

Nu hælder du de 120 ml syrlig svovlsyre væske igennem et kaffefilter.


Billede

Billede


Billede

Og herefter igennem et laboratoriefilter


Billede

Du har nu ca. 120 ml rødbrunt svovlsyre væske der indeholder kokain sulfat. Denne væske dækkes over med husholdnings film og en elastik og stilles i køleskabet natten over.


-Punkt 4. Biprodukter fra bladene og andre alkaloider oxideres væk, så kun ren kokain er tilbage.

OBS: Kaliumpermanganat er giftigt, og dette udføres med maske , handsker og arbejdstøj på. Kaliumpermanganat farver utroligt meget. Hvis det kommer på huden farves huden brun. Dette kan fjernes ved at gnubbe med cirtonsaft. Gøres forsigtigt så det ikke støver.


Billede

En opløsning på 6% kaliumpermanganat laves (Kaliumpermanganat pulver blandes med 60ml demineraliseret vand)


Billede

Filtreres herefter igennem en vatrondell mast ned i bunden af en tragt. Og herefter igennem et kaffefilter. Det tager ca. 30min at løbe igennem.


Billede

Glasset dækkes over med husholdningsfilm og en elastik, og sættes i køleskabet natten over.


Dagen efter:



Billede

Billede

Nu tilsættes 3,2 ml af din Kaliumpermanganat opløsning under kraftig omrøring. Kokain væsken farves kraftigt lilla, men denne farve aftager relativt hurtigt. Jo flere affaldsstoffer der er i kokain/svovlsyre-vand blandingen, jo hurtigere skifter farven væk fra lilla.

Der røres rundt i ca 1 minut og de 2 glas stilles igen i køleskabet.

Og det gøres i alt 8 gange med 10 minutters mellemrum, så du har tilsat i alt 25,6ml.


Billede

Altså, tilsæt 3,2ml, rør rundt i 1 minut, stil i køleskabet i 10minutter, tag ud af køleskabet og gentag.


Billede

Hver gang det tages ud af køleskabet, vil du se at kokain svovlsyre blandingen bliver lidt lysere.


Billede

Billede


Billede

Når blandingen bliver ved med at forblive lilla, i meget længere tid end de foregående gange, så ved du at du er ved at være der.


Billede
Efter sidste tilsætning og omrøring, stiller du det i køleskabet, og lader det stå i 30 minutter.

30min senere:

Billede

Når det har stået og hvilet, hælder du opløsningen gennem et laboratorie filter

MnO2 (Mangandioxid fra Kaliumpermanganat) opholder sig nu på filteret og den flydende oxideret ”kokain-holdig væske” er nu næsten farveløs.


Punkt 5. -Kokain sulfatet omdannes til kokain base.


Billede

Du har nu et glas med rent kokain sulfat opløst i vand.


Billede

Tjek pHen


Billede

Der tilføjes 120ml demineraliseret vand


Billede

Billede

Der forberedes en sprøjte og noget 8% salmiak spiritus


Billede

Billede

1ml tilsættes ad gangen, da vi ikke ved præcis hvor meget der skal bruges i alt.
Min erfaring viser at der i alt skal bruges 15-20ml 8% salmiakspiritus for at få pHen op på 9,5-10.


Billede

Det clasher straks ud i kokain base


Billede

Basen og vandet deler sig relativt hurtigt


Billede

Hold øje med pH værdien, stop ved 10


Billede

Filtreres i et kaffe eller laboratorie filter


Billede

Billede

Lad alt vandet løbe igennem.


Billede

Mål 100ml demineraliseret vand af, rør rundt og sørg for at få ale kokain base rester med ud af glasset.


Billede

Op i filteret til resten af kokain basen.


Billede

Billede

Basen skrabes ud på et glasfad.


Billede

Sættes i ovnen på MAX 50grader varmluft.


Billede

Bonus info: Det er hvad der sker, når man presser citronen og lige skruer lidt højere op for temperaturen. Jeg laver da bare det hele forfra igen :?


Billede

Basen skrabes sammen og vejes


Billede

2,85gram blev det til ud af 1000gram koka blade



Punkt 6. -Kokain basen omdannes til kokain HCl



OBS: Billederne der er brugt herunder er lavet med ca 3 gange større mængder kokain, ved en anden konvertering. Men opskriften er den samme.

Her skal bruges 2 glas. Glas "A" og glas "B".

Billede

Dit kokain base hakkes fint ud og hældes op i glas "A".
Basen opløses i 20ml acetone per gram base.



2,85 gram base*20ml. = 57ml Acetone i Glas "A"


Billede

Der røres rundt til kokain basen er opløst, og glasset dækkes over med husholdnings film.


Billede

I glas "B" forberedes en blanding af disse kemikalier.

Glas "B":
-10ml Acetone pr gram kokain base:


2,85g * 10ml =28,5ml Acetone i glas "B"

-0.35ml HCl per gram:
2,85g *0.35ml= 1ml HCl i glas "B"

-0.7ml tør IPA per gram kokain base:
2,85g *0,7ml= 2ml IPA i glas "B"


Billede

Når de nævnte kemikalier er i glas "B", dækkes det også over med husholdnings film.


Billede

Der røres kraftigt rundt i de 2 glas, og det hældes sammen. Der må ikke omrøres efter de 2 glas er hældt sammen. Kemikalierne skal selv have lov at reagere med hinanden. Glasset skal herefter stå urørt i 4 timer!


Billede

Kokain krystaller begynder langsomt at dannes


Billede

Væsken snurrer rundt, og krystallerne dannes i en lille hvirvelstrøm.


Billede

Væsken er nu faldet til ro, og der er allerede dannet en pæn mængde krystaller som primært ligger på bunden.


Billede

Små kokain snefnug dannes på glassets sider


Billede

Billede

Billede

4timer senere er krystal dannelsen slut.


Billede

Der røres grundt rundt i glasset. Sørg for at få alt i bunden rørt med rundt.


Billede

Glasset dækkes over igen.


Billede

Lad stå indtil de fleste krystaller har bundfældet sig.


Billede

Nu hældes kun acetonen fra. Det gør ikke noget at der kommet et par kokain korn med, men forsøg at holde næsten det hele i glasset.


Billede

På denne måde kan vi lave en acetonevask, i samme omgang.


Billede

10ml acetone pr gram base tilføjes


2,85g * 10ml =28,5ml Acetone

Billede

Der røres grundigt rundt


Billede

Det hele hældes denne gang ud i et kaffefilter


Billede

Det er svært at få det hele med ud, så giv den en sjat acetone mere, og sving glasset rundt for at få det op ad kanterne med.


Billede

Hæld op i filteret.


Billede

Er der mere kokain tilbage i glasset, så får den lidt mere acetone.


Billede

Billede

Filteret dækkes over imens alt acetonen løber igennem.


Billede

Nu er alt acetonen løbet igennem.


Billede

Foldes sammen med et par klemmer, og ligges til tørre et passende sted. Evt udenfor, da acetonen lugter lidt.
Efterfølgende placeres filteret på en varm radiator eller i en ovn på 50 grader i 24 timer, for at opnå 100% tørring, og fordampning af acetone.



Billede

Lad dit kokain tørre 24 timer.




24 TIMER SENERE


-Åben dit filter, og nyd synet af skinnende rent Kokain HCl. Vej nu dit kokain

”Min konvertering fra 1kg blade: 2 gram ren Kokain HCl”

DU ER NU I BESIDDELSE AF FAIRTRADE KOKAIN MED EN RENHED PÅ +99%!

Billede

Hak ud, rids et par streger op, and enjoy! :wink:



Kilder:
The Cocaine handbook af David Lee
Dokumentet: Cocaine extraction from coca leaves
Andre kilder på nettet som jeg ikke har fået skrevet ned


Tak til: Loppe herinde fra Psy

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Senest rettet af Koalabjørnen 10 apr 2022 17:31, rettet i alt 3 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2020 14:19 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Kulminationen af snart et års arbejde.

God fredag derude! :wink:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2020 15:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Fuuuuck, det er altså en vild guide. Bliver helt sadface når jeg ser, hvor meget man får ud af det. Altså, det ville være så gigantisk optur, hvis man nu fik 50g ud af det, men det er selvfølgelig stadig rent og lækkert osv!

Gigantisk godt arbejde.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2020 16:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
*Slowclap*

Inb4 massehysteri og folk der ikke fatter hvad man egentlig kan risikere ved at bestille et kg tørret blade hjem hvis de blir hapset <3

Men wow, episk.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Senest rettet af Limpomaden 16 okt 2020 23:37, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2020 19:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Damn - sikke en process! Vildt flot arbejde!! =) Har haft fornøjelsen at smage så rent coke - det er bestemt en fornøjelse!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2020 20:52 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Psy.dk's coke feinschmecker slår til igen! :rocking:

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2020 01:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det er godt nok en gennemført guide!
10/10


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2020 19:37 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Tak for de mange rosende ord :lol: :hjerte:

I forhold til straf omkring import af koka te, så ligger produktet efter min opfattelse i en gråzone. Ulovligt ja, men uden at udløse straf eller bøder, i hvert fald ved bestilling af relativt små mængder som 1kg.

Jeg har efterhånden fået konfiskeret 3-4 sendinger, uden nogle konsekvenser, andet end det økonomiske tab i sig selv, hvilket bestemt heller ikke er ubetydeligt. Men måske har jeg bare været heldig :D

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2020 20:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Koalabjørnen skrev:
Tak for de mange rosende ord :lol: :hjerte:

I forhold til straf omkring import af koka te, så ligger produktet efter min opfattelse i en gråzone. Ulovligt ja, men uden at udløse straf eller bøder, i hvert fald ved bestilling af relativt små mængder som 1kg.

Jeg har efterhånden fået konfiskeret 3-4 sendinger, uden nogle konsekvenser, andet end det økonomiske tab i sig selv, hvilket bestemt heller ikke er ubetydeligt. Men måske har jeg bare været heldig :D


Interessant! Mener bare jeg faldte over et dokument på et tidspunkt hvor der stod det kunne udløse lidt “alvorlig”, men uden en reel kilde kommer man jo ikke så langt med det hihi

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2020 15:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Alligevel et imponerende stykke arbejde! :gud:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2020 00:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
:rocking: :peace:

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2020 17:42 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Fed guide!
Tør du bruge æblepressen til æbler efter du har haft petroleum i den?

Edit: Det teoretiske udbytte fra 2,85 g freebase er ca. 3,1 g HCl-salt, så burde du ikke kunne hive noget mere udbytte ud af acetone/IPA-blandingen i sidste step?
(evt. med en lavere renhed)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2020 19:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Btw - Koalabjørnen, har du prøvet at tygge bladene, og i så fald, hvordan er det? =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2020 21:16 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det er fandme et smukt arbejde! Der er rigtig tid til de hjemlige sysler i disse dage :mrgreen:

HopIFjordeN skrev:
Btw - Koalabjørnen, har du prøvet at tygge bladene, og i så fald, hvordan er det? =)


Jeg skal ikke kunne udtale mig på Koalabjørnens vegne, men jeg har selv tygget kokablade i Sydamerika. Det er mere smooth end kaffe. Men overall foretrækker jeg egentlig kaffe. Det er som meget mild kokain over længere tid. Men man skal gerne tygge det med kalksten for at få rimelig effekt, man får dårlig ånde af det og skal gå rundt med den bunke af blade i munden i rimelig lang tid. Jeg blev ikke ligefrem hooked. Ser det mest som en ting, der er sjovt at prøve for en kulturel oplevelse.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2020 18:55 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Jeg kan se at der ikke er nogle punkter i denne opskrift hvor æter er involveret. Kan det trin også undlades ved oprensning?

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2020 23:39 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Både ja og nej. Æter kan godt undlades ved en oprensning. Du får så bare ikke fjernet de urenheder der ikke er opløselige i æter. Men det er ikke mange %er vi snakker om. Men dit kokain bliver ikke 99% rent så. Men 90% kan man vel nok godt nå op på, uden brug af æter:)

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2020 13:36 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Ok. Tak for svar! :)
Det er bare fordi det er så pokkers svært at få fat i og så bliver det vist også farligt at have stående i længere tid.
Jeg har noget coke nu, som jeg gav en hurtig acetonevask. Der blev kun fjernet 0.2 g (og svie ved insufflering, hvilket er bonus) og det blev ikke den hårde, lækre sten jeg er vant til efter vask. Det var stadig helt løst og luftigt og der skal nogle store snitter til før virkningen kommer. Så der må være noget lort deri som acetone ikke kan tage. Det er pænt nederen.

Altså, jeg er fint afklaret med at coke bliver cuttet, sådan er spillet bare. Men det ville godt nok være god stil hvis de stoppede med at bruge kreatin og laktose, så man i det mindste kunne få lidt glæde ud af sit knark efter en rens.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2020 16:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Har du overvejet en vandrensning, nu du er i gang?:-) ^^


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2020 17:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Pestilence skrev:
Ok. Tak for svar! :)
Det er bare fordi det er så pokkers svært at få fat i og så bliver det vist også farligt at have stående i længere tid.
Jeg har noget coke nu, som jeg gav en hurtig acetonevask. Der blev kun fjernet 0.2 g (og svie ved insufflering, hvilket er bonus) og det blev ikke den hårde, lækre sten jeg er vant til efter vask. Det var stadig helt løst og luftigt og der skal nogle store snitter til før virkningen kommer. Så der må være noget lort deri som acetone ikke kan tage. Det er pænt nederen.

Altså, jeg er fint afklaret med at coke bliver cuttet, sådan er spillet bare. Men det ville godt nok være god stil hvis de stoppede med at bruge kreatin og laktose, så man i det mindste kunne få lidt glæde ud af sit knark efter en rens.

Imo vil jeg sgu hellere tage nogle større streger med lidt kreatin i kontra noget mega nasty og skadeligt

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2020 17:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Ja, der er absolut intet galt med kreatin. Det er sku nok et af de bedre cutstoffer, du kan finde. Eller ok, ved ikke om det er mega skadeligt for næsen og sårn, men som supplement er der nærmest kun positiver ved kreatin.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team