Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 24 okt 2018 13:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Du er politimand... FØJ!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 13:54 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Tågehovedet skrev:
Mit projekt mine regler, så vælger folk selv om de vil fremvise id og have det testet eller ej.

Så burde du næsten bare droppe det projekt imo, hvilket jeg synes er ret synd

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 14:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Vild tilgang til sine medmennesker - hvis der skulle komme nogen der ikke er gamle nok/har ID med, så må de sejle i deres egen sø.. Hvad tænker du at det skal koste at få testet sit narkotika? - for hvis det er en forretning vi taler om her, vil jeg gerne vide det..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 14:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Tågehovedet skrev:
Mit projekt mine regler, så vælger folk selv om de vil fremvise id og have det testet eller ej.


Du må da gøre som du vil med dit projekt, men så er det bare også jeg siger at jeg tror du får ret få kunder, hvilket vel ikke er meningen...

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 15:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Synes også det lyder hul i hovedet, at kræve ID samt at kun ville hjælpe folk der er 18+ (eller hvad du havde tænkt). Det giver nogle åbenlyse problemer, så den idé støtter jeg ikke. Men held og lykke med projektet.
Hvis nogen derimod er friske på at lave en organisation, der analyserer folks knark privat, vil teste for alle uanset alder, og vil være med til at skaffe udstyret. Så vil jeg rigtig gerne være med på det projekt. Det er en idé jeg har gået og leget lidt med i nogle måneder. Tror det er lettere at skaffe udstyret, hvis man i forvejen har stiftet en organisation, og så lægger kortene på bordet overfor en evt virksomhed der vil donere apparatur.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 17:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Shambhala skrev:
Hvis nogen derimod er friske på at lave en organisation, der analyserer folks knark privat, vil teste for alle uanset alder, og vil være med til at skaffe udstyret. Så vil jeg rigtig gerne være med på det projekt. Det er en idé jeg har gået og leget lidt med i nogle måneder. Tror det er lettere at skaffe udstyret, hvis man i forvejen har stiftet en organisation, og så lægger kortene på bordet overfor en evt virksomhed der vil donere apparatur.

En god start ville være og få produceret nogle testkits som f.eks marquis, meche, frohede´s, erlich´s osv, og dette er nemt nok rent kemisk, og så kan man krydstjekke det stof man vil teste, for at være sikker på det er det som det er solgt som.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 18:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Narkopolo skrev:
Shambhala skrev:
Hvis nogen derimod er friske på at lave en organisation, der analyserer folks knark privat, vil teste for alle uanset alder, og vil være med til at skaffe udstyret. Så vil jeg rigtig gerne være med på det projekt. Det er en idé jeg har gået og leget lidt med i nogle måneder. Tror det er lettere at skaffe udstyret, hvis man i forvejen har stiftet en organisation, og så lægger kortene på bordet overfor en evt virksomhed der vil donere apparatur.

En god start ville være og få produceret nogle testkits som f.eks marquis, meche, frohede´s, erlich´s osv, og dette er nemt nok rent kemisk, og så kan man krydstjekke det stof man vil teste, for at være sikker på det er det som det er solgt som.


Det er faktisk en rigtig god idé, den var også oppe at vende tidligere i år. Det er også et mere realistisk sted at starte. Man kunne starte med testkits som man uddeler/sælger i visse miljøer, og så brande sig lidt på det, mens man samler midlerne / kontakterne til at anskaffe et apparat.
Det fortjener lidt sin egen tråd (også for ikke at hijacke), hvis der er opbakning til det herinde? Det kunne evt. gøres som et officielt psychedelia projekt, hvis admins osv. er med på den? Så skal vi nok bare være nogle stykker der står i spidsen for det.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 18:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Jeg kan godt producere marquis og erlich's hvis andre er friske på ideen.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2018 12:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det her er enten en and eller en komplet retarderet. Don't respond og lås tråden imo. torsk

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2018 15:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
spaffeh skrev:
Det her er enten en and eller en komplet retarderet. Don't respond og lås tråden imo. torsk


Min nummer to; +1


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team