Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jul 2018 15:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hey alle, som i ved kan jeg godt lide og prøve og forstå kemien bag hvordan de forskellige syntetiske rusmidler produceres, derfor har jeg tænkt over noget som jeg ikke lige kan lure.

I en syntese jeg har læst, reducerer de MDP2P med al/hg amalgam og methylamine.HCl i isopropanol.

Hvad vil der ske med slutproduktet, hvis methylaminen bliver udskiftet med f.eks n-butylamin?

Vil det virke som aminkilde, og give MDMA freebase?

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 01:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Det kan man nok sagtens, selvom jeg er lidt i tvivl [læs: uvidende] om n-butylamin er lidt for blød til at give en godd reaktion. En vigtig detalje er dog, at det jo bliver et helt andet stof, hvis methylamin skiftes ud med n-butylamin. I stedet for en methyl-gruppe på den sekundære amin, er der jo en butan-gruppe, hvis n-butylamin bruges.

Det stof har måske lignende effekter, men det er ikke MDMA.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 22:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Også det jeg har i tankerne. :)