Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jul 2018 12:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 apr 2014 13:19
Indlæg: 14
har i et par dage sat og søgt på nettet efter ren melasse(Molasses på engelsk) men kan kun finde forhandler fra usa der sælger det i store mængder(5, 10, 20L dunke osv...) og det er vildt dyrt at få fragtet det til danmark derfra, så nu har jeg købt 12x 700ml glas til 400kr fra england, men kunne godt tænke mig at vide om der var nogen der kendte nogen steder/ links til hvor det er muligt at købe større mængder til billige penge både af ren og mørk melasse, og er også interesseret i destilleret vand i større mængder.

hvis der er nogen der kender til forums med hjemmebrænderi hvor jeg kan få noget mere at vide har dette også interesse :)

Håber i kan hjælpe

_________________
WRAAAA TAG MIG MED!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2018 14:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2009 19:49
Indlæg: 622
Geografisk sted: Neden under min kat
Trupianow skrev:
har i et par dage sat og søgt på nettet efter ren melasse(Molasses på engelsk) men kan kun finde forhandler fra usa der sælger det i store mængder(5, 10, 20L dunke osv...) og det er vildt dyrt at få fragtet det til danmark derfra, så nu har jeg købt 12x 700ml glas til 400kr fra england, men kunne godt tænke mig at vide om der var nogen der kendte nogen steder/ links til hvor det er muligt at købe større mængder til billige penge både af ren og mørk melasse, og er også interesseret i destilleret vand i større mængder.

hvis der er nogen der kender til forums med hjemmebrænderi hvor jeg kan få noget mere at vide har dette også interesse :)

Håber i kan hjælpe


Hej ved ikke lige hvor du kan købe melasse. Eventuelt kan du snyde og lave din mæsk med en blanding af melasse og almindeligt sukker, og så bruge lidt melasse til at søde den med.

Omkring et forum er homedistiller.org rigtigt fint, men forvent ikke at der bliver set med milde øjne hvis du nævner andre rusmidler end alkohol.

Omkring destilleret vand er det lettest at lave det selv når du har et apparatur.

Held og lykke med projektet.

_________________
"Har festen varet for længe?"-knappen: Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Hvad bobler for tiden:
Mjød


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2018 16:10 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Melasse bliver brugt som fodertilskud til køer og heste, så prøv f.eks. Land og Fritid, der før hed DLG.

Med den pris du har givet, kunne du lige så godt have købt sirup i supermarkedet. Det er mere eller mindre samme produkt, bortset fra melasse ikke er godkendt til levnedsmiddelbrug.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2018 17:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 apr 2014 13:19
Indlæg: 14
har prøvet at oprette en bruger på homedistiller.org men man skal skrive en tal række under anti-bot spørgsmål men det giver ikke rigtig mening hvad det er man skal skrive har prøvet lidt forskelligt men det er åbenbart forkert :( ved du hvad det er der skal stå?

og ja har godt læst man kunne snyde med sukker men man skulle få det bedste resultat med ren melasse, men kunne dog kun finde mørk melasse.

og med hensyn til det med hestefoder så er det jeg kan finde baseret på sukker roe og ikke rør som skulle være det man skulle bruge.

og ja det jeg købte var fra økologisk net supermarked i england det var lige 2-300kr billigere end i danmark.

ved i evt hvor jeg kan købe egetræ stykker til lagring på flaske istedet for at købe et fad?
da det er mit første shine jeg skal have gang i vil jeg godt lige se hvordan det går før jeg køber ind til en større destillering

_________________
WRAAAA TAG MIG MED!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2018 17:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Ahh, ja, du vil selvfølgelig have noget der er sukkerrørsbaseret. Det bliver nok dyrt uanset hvad, for der gror ikke nogen sukkerrør her omkring, men til gengæld rigtig mange roer. Hvad så med at bruge rørsukker?

Jeg har set pinde lavet af brugte whiskettønder i byggemarkeder, til at putte i grillen eller røgeovnen eller sådan noget. Det må være sådan noget du er ude efter.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2018 15:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2009 19:49
Indlæg: 622
Geografisk sted: Neden under min kat
Prøv også maltbazaren, de plejer at have den slags.

_________________
"Har festen varet for længe?"-knappen: Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Hvad bobler for tiden:
Mjød


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 aug 2018 11:45 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Søg på "multikraft suger cane molasses".
Jeg har lige bestilt 10 l til ca. 330 kr inkl forsendelse.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team