Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Hvor meget betaler du typisk for 1 gram kokain, ved køb af 1 gram ad gangen?
Ca. 300kr. 3%  3%  [ 3 ]
Ca. 400kr. 5%  5%  [ 6 ]
Ca. 500kr. 13%  13%  [ 15 ]
Ca. 600kr. 14%  14%  [ 16 ]
Ca. 700kr. 25%  25%  [ 30 ]
Ca. 800kr. 23%  23%  [ 27 ]
Ca. 900kr. 9%  9%  [ 11 ]
Ca. 1000kr. 7%  7%  [ 8 ]
1100kr. eller højere 2%  2%  [ 2 ]
Afgivne stemmer : 118
Forfatter besked
Indlæg: 22 jan 2019 23:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Koalabjørnen skrev:
Screenshot af email rapport kommer lige efter de almindelige rapporter :)

Man kan ikke bruge den dyre rapport noget med mindre man har kendskab til aflæsning af den slags. Den billige email rapport er bedre egnet til os almindelige mennesker


Mange tak :D

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2019 10:16 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2013 00:33
Indlæg: 4
Du er for vild :D
Men mega interessant læsning samt hvordan resultaterne opnås.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2019 13:36 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Tak skal de have, min gode herre :)

Du spørger bare hvis der er noget du vil have uddybet

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2019 10:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Nu har jeg aldrig røget crack, men kunne man ikke ryge kokainen efter salmiakspiritussen er tilsat, eller der der noget jeg misforstår?

Så vidt jeg ved bruger folk normalt bagepulver til at lave deres crack i skeer, men hvorfor ikke bare bruge salmiakspiritus i stedet? Det lader umiddelbart som en bedre tilgang, og et renere produkt hvor man undgår at brænde produktet med varme.

Dette er ikke baseret på kemi viden eller erfaring, men udelukkende en mavefornemmelse og nysgerrighed.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2019 20:28 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Din mave fornemmelse er korrekt min gode herre:)

Har ingen personlig erfaring med bagepulver, men jeg mener at der er noget med at det gør det muligt at samle dit kokain til en sten selvom det er meget urent. Og det er måske også mere brugervenlig når mn er on the go, ved det ikke helt. Jeg hr svært ved at sætte mig ind i den tankegang.

Var jeg en ægte "cracker" så havde jeg nok fokuseret på at få det så rent som muligt. Men man skal også huske på at rusen fra crack varer i ret kort tid, så måske tænker de at det ikke er umagen værd, at skulle tørre sit produkt i mange timer før det kan ryges.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2019 17:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
De vise sten, selvfølgelig! :lol:

De ryger cracken på sådan glas tube, og hvis det var et pulver ville det ryge ud af tuben pga. ryge teknikken sådan som jeg kan forstå det :eyes:

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2019 19:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Det er faktisk ret normalt at bruge salmiakspiritus blandt crackhovederne på 'gaden' i kbh. Det er et stort problem for rygerummene derude, da personalet betragter salmiakspiritussen som våbenbesiddelse.
Men det virker ganske effektivt, det bare vigtigt at lade salmiakken fordampe, hvis man gerne vil undgå bøvl med lungerne. Man kan trække det værste ud med lidt vat eller toiletpapir, og give den lidt tid til at fordampe resten, hvis man er for utålmodig til at vente til dagen efter.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2020 23:31 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Hvor fuck får man fat i æter?

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 00:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
@Pestilence

Koalabjørnen skrev:
Det bedste er at bruge 100% ren diethyl æter :D Det kan købes diverse steder rundt omkring på sjælland. Jeg giver omkring 700kr for 1 liter. Det kan IKKE købes på nettet eller i diverse butikker med fjernstyrede biler. Men info omkring hvor det kan købes kan findes ved lidt søgning på Google. Så har jeg vist ikke sagt for meget :wink:

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 14:44 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Søg på "Køb æter". Inden for de første 2-3 sider, burde der være gevinst på et eller andet plan :)

Hvis æter ikke kan skaffes, kan man vælge at bruge acetone i stedet for, dog med et 5-10% dårligere resultat til følge

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2021 21:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 aug 2021 21:19
Indlæg: 1
Er der en kortere måde at gøre det på?
Fx. kun holde dit coke over i et glad med acetone, og så filtrere det derfra?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2021 11:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
En acetonevask renser slet ikke dit produkt så grundigt, som denne guide. Så det korte svar er nej.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2023 18:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 mar 2023 16:51
Indlæg: 3
Wow!
Myke fin oprensning!
Huskt!
HCL--->FreeBase--> HCL.
And acetonvask.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2023 12:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 nov 2017 20:59
Indlæg: 1
Alle bør seriøst prøve at udføre denne guide.
Har selv haft fornøjelsen af at overvære en ven som har udført den flere gange.

Jeg har et par tilføjelser:

1. Det er ikke svært!

2. Man kan undtagelses vis undlade at udfører æter steppet (hvis det er svært at skaffe æter)
Det har jeg selv gjort, og produktet blev fremragende. (Kommer meget an på dit startprodukt, selvfølgelig)

3. GØR DET NU BARE !!! DER FINDES SIMPELTHEN FOR MANGE SELV UDNÆVNTE EKSPERTER DERUDE!

Gør jeg selv en tjeneste og rens JERES LORT. SÅ KAN I BAGEFTER FORKLARE ALLE “EKSPERTERNE” HVORDAN DET RIGTIGT FUNGERE


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team