Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jun 2025 21:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har besluttet selv at udvinde DMT fra Mimosa Hostilis- bark. Grunden til dette er, at jeg hellere vil ryge DMT end at indtage det oralt, som f.eks ved at drikke ayahuasca. Jeg har modtaget 100g bark, som jeg har købt over nettet. Efter at have læst en række forskellige (pålidelige) opskrifter på nettet forstår jeg nu til fulde den kemiske process og har skaffet alt jeg skal bruge (inkl. Sikkerhedsudstyr! ;) ) PÅNÆR nafta/råolie.

Er der nogen der ved, hvor jeg kan skaffe dette? Eller er der nogen som selv har prøvet at udvinde DMT fra mimosa hostilis og kender til et substitut for nafta?

Jeg vil gerne gøre det ordenligt! Jeg håbet I kan hjælpe mig.

Stodder
Brugeravatar

Rensebenzin = naphtha
Kan købes rigtig mange steder.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Ahhhh leaf.. rensebenzin =n-heptan. Det står der i hvert fald i min kemi c 2000 bog.
EDIT: og på borup's hjemmeside; http://www.borup.info/en/FarveAndKemi/H ... Rense.aspx
Naphta kaldes også petroleums æter

Men rensebenzin fungerer helt fint til formålet i hvert fald :)

Stodder
Brugeravatar

Rensebenzin fra borups har før været n-heptan, men er nu "naphtha (råolie), hydroafsvovlet let, afaromatiseret" som de skriver.
Det står på flasken jeg har foran mig og på deres msds: http://www.borup.info/en/Download/Sikke ... Rense.aspx

Ved ikke hvornår de har lavet skiftet. Går ud fra de ikke har fået opdateret deres hjemmeside.

EDIT: Matas skriver også på deres hjemmeside at deres rensebenzin er n-heptan, men hvis man klikker på sikkerhedsdatabladet så står der naphtha. Tror egentlig også bare det er borups solgt som "private label".

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Er naphta ikke bare en generel betegnelse for forskellige forbindelser ala heptan? Det Borup Kemi saelger som rensebenzin har et kogepunkt paa 98 grader, hvilket passer med heptan.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem
Brugeravatar

Jo mener også naptha er en paraplybegreb for de lette, flydende carbonhydrider udvundet fra olie.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Rensebenzin fra borups har før været n-heptan, men er nu "naphtha (råolie), hydroafsvovlet let, afaromatiseret" som de skriver.
Det står på flasken jeg har foran mig og på deres msds: http://www.borup.info/en/Download/Sikke ... Rense.aspx

Ved ikke hvornår de har lavet skiftet. Går ud fra de ikke har fået opdateret deres hjemmeside.

EDIT: Matas skriver også på deres hjemmeside at deres rensebenzin er n-heptan, men hvis man klikker på sikkerhedsdatabladet så står der naphtha. Tror egentlig også bare det er borups solgt som "private label".

Det var satans :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Så Borups rensebenzin kan bruges til Imps opskrift? Jeg har næsten købt alt til ekstraktionen, men først i dag opdager jeg at Borups rensebenzin er naphtha og ikke heptan. Og jeg kan simpelthen ikke støve heptan op nogen steder på nettet. :(
Kan rensebenzinen også bruges til omkrystallisering? Eller skal heptan bruges til den fase?

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så Borups rensebenzin kan bruges til Imps opskrift? Jeg har næsten købt alt til ekstraktionen, men først i dag opdager jeg at Borups rensebenzin er naphtha og ikke heptan. Og jeg kan simpelthen ikke støve heptan op nogen steder på nettet. :(
Kan rensebenzinen også bruges til omkrystallisering? Eller skal heptan bruges til den fase?

Borups renzebenzin er det eneste jeg har brugt, var dog af den overbevisning at det var heptan og ikke naphtha.

Det kan også bruges til rekrystallisering, men heptan ville være bedre til dette formål svj har forstået.
Men har som nævnt ingen erfaringer med heptan da jeg heller ikke har kunne finde et sted at købe det.

Admin
Brugeravatar

I kan sagtens bruge Borups rensebenzin til både ekstraktion og omkrystallisering :)

-Jimmy Carter

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Mange tak, d'herrer!

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]