Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 21:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
bannet

Geografisk sted: Risskov
Yo yo Psychedelia!

Jeg røvkedede mig idag så tænkte, fuck it jeg laver en CWE. Jeg har lavet en for laaang tid siden med en ven, men det var mest ham der stod for det.

Jeg har knust mine piller, puttet det hele i et glas, fyldt glasset med koldt/lunkent vand, rørt rundt og derefter bemærkede jeg at det var en anelse tykt det vand jeg endte ud med, så delte det op i to glas og tilføjede lidt vand i begge glas. Derefter har jeg sat dem i mit køleskab som jeg har sat ned til laveste setting, så det bliver så koldt som muligt.

Nu sidder jeg så og læser en helt anden guide end den jeg var i gang med, og her starter de med at blande de knuste piller med varmt vand, hvorefter de køler det ned i fryseren (jeg har mit i køleskabet)? Hvorfor starte med varmt vand og så køle det ned? Og skal det nødvendigvis køles så meget ned at de er lige ved at fryse, eller er det okay med køleskabet?

Min plan er at vendte en time mere til at alt "skidtet" er faldet til bunden, derefter filtrerer jeg det med kaffefilter over i et nyt glas - ville det ikke være tilstrækkeligt at gøre sådan?

Er der noget jeg har glemt, eller noget jeg evt kan gøre for at få et bedre resultat?

På forhånd tak!

bannet

Og nå ja, det er tabletter med 500mg paracetamol og 8mg kodein..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Drop dit eksperiment og følg denne guide istedet viewtopic.php?f=10&t=12994

bannet

Ved du tilstrækkeligt om dette til at du vil råde mig til at hælde lortet ud og starte forfra? Eller vil jeg opnå et brugbart resultat ved at gøre som jeg har gjort indtil nu?

bannet

Jeg vil nemlig gerne undgå at skulle ned og købe flere af de her piller..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det er ikke sikkert den fremgangsmetode vil virke med de piller du har nu. Dine indeholder paracetamol og den i guiden er kodimagnyler med acetylsalisylsyre (<-- haha, det er næsten værd at deltage i tråden udelukkende for at få lov at skrive det ord). Du kan ikke regne med at samme metode vil virke med paracetamol, og du risikerer i værste fald af skade din lever ved at indtage store mængder af det.

Men måske andre har en metode der virker med de piller du har adgang til?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

bannet

Jamen de to glas står allerede i køleskabet så det er enten at drikke det, eller smide det ud. Efter hvad jeg har hørt er kodein vandopløseligt og er i vandet, hvorimod at paracetamol ikke er - hvilket er grunden til at man filtrere det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg skal ikke gøre mig klog på noget her. Udover at pas nu på.

Hvad siger internettet om det? Der plejer altid at være masser af information på de engelsksprogede boards.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Hvis du har tilsat store mængder vand, så bør du nok bare kassere det.

Der kan opløses små 14 mg paracetamol pr. ml. koldt vand. Største anbefalede dosis paracetamol er iflg. danske retningslinier 1000 mg, hvilket vil sige at du ikke bør have en vandig opløsning større end ca. 75 ml, hvis du vil undgå at få for meget paracetamol end anbefalet.

For at ekstrahere f.eks. 200 mg kodein:
Hvis du knuser f.eks. 25 tabletter og tilsætter 75 ml.vand, rører rundt og stiller i køleskab i 2-3 timer, så kan du filtrere den kolde opløsning og ende op med små 200 mg kodein i små 75 ml vand - teoretisk set...
Ved dette blandingsforhold tilsættes kun 3 ml vand pr. knust tablet. Det vil være meget svært at ekstrahere al kodeinen ud af tabletterne, da en del vand vil bindes til pulveret.
Du vil nok kunne tilsætte f.eks 100 ml vand for lettere at få kodeinen kvantitativt, men husk også på at du så vil ende op med ca. 1400 mg paracetamol, hvilket iflg. Lægemiddelstyrelsen ikke er anbefalelsesværdigt at indtage i én dosis.

Det er for så vidt heller ikke anbefalelsesværdigt at indtage 200 mg kodein - pas på nallerne, det er ikke legetøj ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er meget væsentligt at vide hvad der ellers er i dine piller, der kan sagtens være noget i som gør at metoden ikke virker, eller skal tilpasses. Har du indlægssedlen? Kan du skrive listen over samtlige indholdsstoffer her?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Det er meget væsentligt at vide hvad der ellers er i dine piller, der kan sagtens være noget i som gør at metoden ikke virker, eller skal tilpasses. Har du indlægssedlen? Kan du skrive listen over samtlige indholdsstoffer her?

Good point!!!
Jeg googlede mængderne af kodein og paracetamol, gik i selvsving og antog ubevidst at det var Co-Codamol, da jeg ikke kan finde andre formuleringer med netop dette forhold af kodein/paracetamol.
Men du har helt ret, at det er yderst væsentligt at være helt sikker på hvilke stoffer der findes i tabletterne!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]