Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 20:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Muskatnød
Junior medlem

Hej folkens. Jeg har experimenteret i mange år efterhånden med at indtage stoffer af forskellige afskygninger, både snif,røg, injection. Men bliver sgu lidt nysgerrig på at fremstille til mit eget forbrug da jeg med alderen ikke gider at indtage de "partymængder" jeg tidligere har gjort mere, og desuden ikke gider at færdes i de kræse mere. Men har jo ikke helt tabt interessen for at hygge lidt. Bare på et ganske andet plan... Så indimellem læser jeg jo inde på Steen Larris side forbyd naturen at gro, og finder det interresant at prøve at lave et exstrakt af muskat nød. Men er lidt usikker i nogle af tingene i processen. Feks, hvor lang tid det skal trække, og om jeg først tilsætter ethanol under filtrerings processen?? Håber at der er nogle der har lyst til at hjælpe mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Velkommen til ;)

Smid et link, så skal jeg nok gennemgå den og sende dig de råd jeg kan. :)

Junior medlem

DMT-
holdige
planter DMT er meget udbredt i vidt forskellige slægter i planteriget, og et stærkt hallucinogen. Hvis det sniffes eller ryges har det en voldsomt kraftig virkning, der kommer efter få minutter og holder sig i et kvarters tid. Hvis det spises virker det normalt ikke, men hvis det tages sammen med en MAO-inhibitor virker det, og i betydeligt længere tid end et kvarter.
Man kan ryge DMT-holdige planter; men koncentrationen er normalt for lille til en kraftig virkning. I stedet kan det ekstraheres: Overhæld de knuste plantedele med vand tilsat lidt syre (ascorbinsyre, citronsyre, eddike), og tilsæt et organisk opløsningsmiddel (æter, ethylacetat ; petroleumsæter eller renset benzin kan muligvis bruges i stedet) og ryst blandingen. Syren holder DMT-en tilbage i vandet, der renses for bl.a. fedtstoffer. Skil det organiske opløsningsmiddel fra. Gør så opløsningen basisk (natron, bagepulver, soda) og tilsæt nyt opløsningsmiddel og ryst - nu ekstraheres DMT-en over i den organiske væske, og bliver tilbage når væsken inddampes.
For det rene DMT er ca. 20 mg en passende dosis når det sniffes eller ryges; til indtagelse sammen med en MAO-inhibitor er 50-100 mg en passende dosis.
Mimosa tenuiflora, drogen er lavet af rodbarken fra dette træ fra mellem- og sydamerika. Det indeholder ½-1 % DMT, nok til at den giver nogen virkning, hvis den ryges som den er. Den er også god til at lave en drik af, sammen med en MAO-inhibitor. Kopierede teksten fra siden ;)

Junior medlem

Forresten tak for velkomsten :)

Admin
Brugeravatar

Øhh... vil du lave ekstrakt af muskatnød eller af DMT holdige planter? Muskatnød indeholder ikke DMT.

-Jimmy Carter

Junior medlem

Åhhhh så har jeg misforstået... Nielsenforhelved, Hench the nick... Kiggede på muskat, og blev linket videre på dmt udtræk. Pis!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er ikke så svært at lave ekstrakt af muskatnød, men det er derimod dumt. Rusen er for de fleste voldsomt ubehagelig, og for de, der ikke får det dårligt, er det en meget ubrugelig rus

Medlem

Og så er der et lille fåtal af os der underligt nok nyder muskatnødderusen meget.
Jeg ved ikke om det kan kaldes en "ekstraktion" (det kan det vel!) men jeg plejer at lave muskatnøddete - jeg hakker de friske hele nødder fint (2-4 nødder) og simrer dem forsigtigt i vand i en gryde med låg i 15-60 minutter afhængigt af hvor tålmodig jeg lige er... Jeg spiser også nøddesnasket efter at have drukket teen, jeg synes det smager rigtig rigtig lækkert! Men jeg bruger altså også en pæn mængde sukker.
Hvis du beslutter dig for at prøve muskatnød, så lad os endelig lige vide hvordan det går og hvordan du gjorde, så vi andre kan blive klogere!
Og please lad være med at indtage mere end en fire-fem nødder. Man kan altså godt få det rigtig dårligt af dem hvis man ikke er en af os få der nyder rusen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]