Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 14:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej!
Det er første gang jeg poster, men jeg har læst med herinde i et godt stykke tid nu :) Jeg vil også lige tilføje at jeg har brugt søgemaskinen uden resultat om denne specifikke metode :)
Lige siden jeg hørte Joe Rogan snakke om dmt, har jeg været fascineret af dette stof og dets ekstraktionsmetoder.

Jeg har kigget mange igennem og næsten alle jeg har set kræver både en god portion tid, de rette remedier og viden om hvad det er man laver. Indtil jeg faldt over denne guide:

http://www.dmttrip.com/extraction.html

Jeg har imidlertid undret mig over hvordan denne metode kunne være så signifikant nemmere end andre jeg har kigget på.
Er der nogen herinde der kan be/afkræfte om metoden overhovedet virker og om den giver et tilfredsstillende resultat.

Håber der er nogen der kan svare, da denne metode ville være ideel for en førstegangskemiker som mig :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
ideen er skam fin nok, problemet som jeg ser det er, at der skal bruges helt rent organisk opløsningsmiddel så man ikke får alle mulige rester i sit færdige produkt og dette er såvidt jeg ved desværre langt fra sagen med dem der kan købes i byggemarkeder og lign.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
du kan også bare komme rensebenzinen i fryseren, dmt´en vil lægge sig på bunden! og du kan derefter genbruge benzinen. jeg har selv gjordt det nogle gange efterhånden, og så slipper man også for stanken fra benzinen, hvis du ikke syntes det er rent nok, kan man vel rense det med acetone eller sprit og igen i fryseren med det, men jeg nøjes altid med benzinen...og bliver blæst til atomer af 10 mg

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for begge jeres inputs! :D

DR-D skrev:
ideen er skam fin nok, problemet som jeg ser det er, at der skal bruges helt rent organisk opløsningsmiddel så man ikke får alle mulige rester i sit færdige produkt og dette er såvidt jeg ved desværre langt fra sagen med dem der kan købes i byggemarkeder og lign.

Mener du hermed at slutproduktet kan indeholde giftige reststoffer, eller bare at det ikke er særlig rent?
________________________________________________________________________________________

cloud9 skrev:
du kan også bare komme rensebenzinen i fryseren, dmt´en vil lægge sig på bunden! og du kan derefter genbruge benzinen. jeg har selv gjordt det nogle gange efterhånden, og så slipper man også for stanken fra benzinen, hvis du ikke syntes det er rent nok, kan man vel rense det med acetone eller sprit og igen i fryseren med det, men jeg nøjes altid med benzinen...og bliver blæst til atomer af 10 mg

Det lyder spændende. Mener du bare at den rensebenzin der normalt bare ville stilles til afdampning nu skulle stilles i fryseren? Hvilke fordele mener du der er ved denne metode?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DR-D skrev:

Hvilke produkter taler du om? Min egen erfaring med solventer fra byggemarkeder er at de er fine nok til ekstraktioner og synteser hvor der ikke ligefrem kræves analytisk kvalitet. Og de af dem jeg har testet kogepunkt på har ramt tabelværdien ret præcist(med forbehold for mit termometers nøjagtighed, men det har jeg nu ret gd fidus til).

Medlem

HAL skrev:
Tak for begge jeres inputs! :D

DR-D skrev:

Mener du hermed at slutproduktet kan indeholde giftige reststoffer, eller bare at det ikke er særlig rent?
________________________________________________________________________________________

cloud9 skrev:

Det lyder spændende. Mener du bare at den rensebenzin der normalt bare ville stilles til afdampning nu skulle stilles i fryseren? Hvilke fordele mener du der er ved denne metode?

at du kan bruge benzinen igen efter du har filtreret dmt´en fra! igen og igen...desuden vil du opdage at dmt´en ER renere end ved fordampning, og mere krystal-agtigt end den anden metode som vil give stearin-agtig dmt hvor der desuden skal bruges mere til et trip! jeg synes du skulle prøve min metode da jeg HAR afprøvet det, og det vil du ikke fortryde!

Medlem

husk forresten lige at det er bedst at lade det stå i fryseren i et par dage før du filtrerer det, da det jo lige skal bruge noget tid på at krysalisere, og et andet godt tip er at bruge 80-90c varmt benzin til at trække med i et syltetøjsglas med LØST låg i en gryde med NÆSTEN kogende vand, så trækker det meget hurtigere og lagene skiller også meget hurtigere

Junior medlem
Brugeravatar

Der takkes for de gode råd! :D
Selvom jeg ikke tror, jeg er klar til DMT endnu kan det i hvertfald laves til den dag jeg føler mig klar.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
det her skal jeg da i hvert fald også prøve :D
skal det bare stå i en åben beholder i fryseren?

Medlem

DXM skrev:
det her skal jeg da i hvert fald også prøve :D
skal det bare stå i en åben beholder i fryseren?

jeg plejer at bruge et sennepsglas med låg, det er nemt at have med at gøre

Junior medlem
Brugeravatar

okay :) hvor længe skal det ca trække i gryden?

Junior medlem
Brugeravatar

okay :) hvor længe skal det ca trække i gryden?

Medlem

i gryden? hvis du mener hvornår man skal suge benzinen op, er svaret- når det har skilt sig fra mimosevandet og det er klart som vand

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]