Tak for begge jeres inputs!
DR-D skrev:
ideen er skam fin nok, problemet som jeg ser det er, at der skal bruges helt rent organisk opløsningsmiddel så man ikke får alle mulige rester i sit færdige produkt og dette er såvidt jeg ved desværre langt fra sagen med dem der kan købes i byggemarkeder og lign.
Mener du hermed at slutproduktet kan indeholde giftige reststoffer, eller bare at det ikke er særlig rent?
________________________________________________________________________________________
cloud9 skrev:
du kan også bare komme rensebenzinen i fryseren, dmt´en vil lægge sig på bunden! og du kan derefter genbruge benzinen. jeg har selv gjordt det nogle gange efterhånden, og så slipper man også for stanken fra benzinen, hvis du ikke syntes det er rent nok, kan man vel rense det med acetone eller sprit og igen i fryseren med det, men jeg nøjes altid med benzinen...og bliver blæst til atomer af 10 mg
Det lyder spændende. Mener du bare at den rensebenzin der normalt bare ville stilles til afdampning nu skulle stilles i fryseren? Hvilke fordele mener du der er ved denne metode?