Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 12:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

Ja, overskriften siger vist det hele. Er der nogen der ved, om man kan have det liggende i flere måneder (5+) uden, at det mister sin effekt? Selvfølgelig under forudsætning af forsvarlig opbevaring (mørkt, lufttæt, køligt).

Offtopic: Det er første gang i lang tid jeg skriver herinde, men hvad fanden er der egentlig sket med dette board? Det er mest mht. klientellet herinde. IQ og alder er ihvertfald faldet drastisk siden jeg var herinde sidst. Hvor det før ofte var ret sjovt/spændende at læse herinde, synes jeg derimod det er en smule trist idag, når man læser indlæg om hvor ligeglade mange folk herinde er med dem selv. Nuvel, måske er jeg bare blevet ældre og kedelig :wink:

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

psy-boy skrev:
Imp skrev:
Ja, overskriften siger vist det hele. Er der nogen der ved, om man kan have det liggende i flere måneder (5+) uden, at det mister sin effekt? Selvfølgelig under forudsætning af forsvarlig opbevaring (mørkt, lufttæt, køligt).

Offtopic: Det er første gang i lang tid jeg skriver herinde, men hvad fanden er der egentlig sket med dette board? Det er mest mht. klientellet herinde. IQ og alder er ihvertfald faldet drastisk siden jeg var herinde sidst. Hvor det før ofte var ret sjovt/spændende at læse herinde, synes jeg derimod det er en smule trist idag, når man læser indlæg om hvor ligeglade mange folk herinde er med dem selv. Nuvel, måske er jeg bare blevet ældre og kedelig :wink:

hmm joe men det vel nok bare sådan ungdommen udvikler sig herinde...
nu kan jeg ikke ligefrem prale af høj alder 21. men ser måske nok lidt mere tingene som du gør.. ihvertfald når du siger det som folk er blevet ligeglade... med sig selv... jeg sys personligt.. de unge mangler den spirituelle del af det og indtage "psykose-medicin" så som og sørge for man er i et godt miljø. man behøver jo nødvendigvis ikk være junkie for og indtage stoffer..... men desværre er det nok stilen der køres.. det hele skal være så hårdt....

Det er i nogle tilfælde fint nok med en off-topic kommentar, hvis man også har noget relevant at tilføje til emnet, men 100% OT-indlæg er ikke iorden, og vil blive slettet uden yderligere varsel, som indlægget jeg citerer ovenfor.

Titel:
Insane psychedelia user!

I en beholder der beskytter mod fugt og lys burde det kunne holde i lang tid.

Udsættes det for fugt vil estergruppen blive hydrolyseret og du vil få 4-OH-DiPT i stedet.

Titel:
Medlem

Hvad vil denne forandring gøre ved stoffet - - mister det sin virkning - får det en anderledes virkning eller er det direkte farligt efter at have fået fugt ?

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Treasure skrev:
I en beholder der beskytter mod fugt og lys burde det kunne holde i lang tid.

Udsættes det for fugt vil estergruppen blive hydrolyseret og du vil få 4-OH-DiPT i stedet.

det da meget nice ellers, for max dose på 4-Aco-dipt er 40 mg og på 4-OH-dipt er den max 30 mg. ifølge erowid :-) så hvis man lader det hydrolysere vil det jo faktisk blive mere potent :D

eller er jeg helt galt på den ??

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
keta-smølfen skrev:
det da meget nice ellers, for max dose på 4-Aco-dipt er 40 mg og på 4-OH-dipt er den max 30 mg. ifølge erowid :-) så hvis man lader det hydrolysere vil det jo faktisk blive mere potent :D

eller er jeg helt galt på den ??

Nej, det er der ikke meget idé i, fordi du vil have tilsvarende mindre 4-OH-DiPT tilbage. Acetylgruppen som bliver spaltet fra, vejer også.
Så vidt jeg husker bliver 4-AcO-DiPT anset for at være mere stabilt under opbevaring end 4-OH-DiPT, endnu en grund til at holde stoffet på den acetylerede form.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Nu har jeg haft 4-AcO-DIPT liggende i et lille stykke tid efterhånden. Det ligger på mit værelse beskyttet fra sollys, det ligger forholdsvis luftet, og temp. ligger på en 20-24C.

Vil i mene at jeg skal smide det i fryseren så jeg undgår at det evt ville hydrolysere sig til 4-OH-DIPT?? Eller bare smide det i fryseren under alle omstændigheder?

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
nok en god ide under alle omstendigheder og smide det i fryseren :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]