Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 10:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hej. Jeg har prøvet Daminia, men jeg fik ingen virkning. Så nu tænker jeg - kunne man lave en 'ekstrakt' af det? Jeg ved bare ikke hvordan. Jeg er ikke typen der gider ryge 30 joints for at få en effekt :P

Håber nogen kan hjælpe... tak :)

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
køb noget sprit, og hæld det over urten... methanol kan købes i nogle hobbyforretninger, som motor-brændstof - godt valg, ellers duer husholdningssprit også..
lad urten trække 2-4 dage, mens du rører i det er par gange dagligt. filtrer bladene fra, og fordamp spritten. hvis du bruger 100g urt som udgangspungt, findel da 9-10g urt, og bland det i spritten, lad tørre, og du har et 10X ekstrakt. for at få et ensartet produkt, bør du vende bladene ofte, når spritten er ved at være inddampet.
god fornøjelse:)

Titel:
Dedikeret medlem

Damiana er ikke på den måde et stof du får en effekt af. Hvis du er meget opmærksom på din krop kan du godt mærke at det har en afslappende virkning men samtidig en virkning der sætter en smule i gang i blodomløbet...

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
...............

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 19:47, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Troll skrev:
Damiana bitter:

Jeg propper!! et glas med Damiana og derefter vodka. Lader det stå i 1 – 2 mnd og tømmer vodkaen fra.

- Derefter lade jeg vodkaen stå i et glas med låg på, i ca 1 – 2 mnd.

Der opstår noget slam i bunden som jeg lader ligge ved forsigtigt at hælder vodkaen over i en flaske.

Denne Damiana vodka (bitter) er rimelig stærk mht til Damiana alkaloider, da jeg propper og næsten stamper det ned i glasset, inden jeg tilsætter vodka.

En 5 cl snapse glas virker stærkt på mig. Ryger jeg det også sammen med et glas ….. så er der godt nok virkning på :shock:

Damian kan indtages hver dag – Men ikke! i denne styrke/mængde

– hverdags brug er små doser, som skulle have en masse gode effekter på bla vores hormon balance mv.

Der er mange oplysninger om Damian på nettet.

Ps: Jeg aner ikke hvorfor. Men for mig, er det meget afslappende efter en amf tur :?:

Og på mig, forøger Rosenrod nydelsen af amf - Aner ikke hvorfor :?:

Lyder fandme nice... Hvad er blandingsforholdet? Altså hvor mange g damiana til f.eks 70 cl vodka? Vil godt have den god stærk :)

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.............

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Troll skrev:
Mr.Ambient > Det kan jeg ikke svare på, da jeg bare propper og stamper glasset (et tomt agurk glas på ½ liter) med damiana.

Det kom sig af hidsighed over jeg ikke kunne mærke noget ved rygning eller 20 gram te.

Så jeg besluttet bare at presse ekstraktionen max. Og det endte altså med denne trolde hidsige måde, at gå til den på :shock: . Og fyldte så bare glasset helt op med vodka efter propningen.

Men som sagt er et snapseglas fra af denne metode her, noget jeg kan mærke, og jeg har ikke prøvet to eller tre snapseglas …… endnu.

Jeg var ikke så nervøs, da jeg ike har læst eller hørt om forgiftning med Damiana.

Damiana er ikke dyrt i kilo indkøb.

Fedt nok... Helt klart et projekt jeg skal have gang i fra næste måned af :D Hvor mange kg damiana vil du ca. skyde på der kan være i sådan et ½ ltr. glas?

Titel:
Quarrelsome sponser

...............

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Troll skrev:
Et skud - tørret - 3-400 gram ..... arrg kan sgu ikke regne den ud.

Hvis jeg ikke havde givet ud af de 3 kg jeg købte. Så kunne jeg veje resten af. Men desværre :(

Ved du hvad .. vent lidt, så skal jeg proppe et nyt.

Opdate:

Jeg kan ikke få mere end 200 gram ned i glasset - trods jeg stamper og hopper på det også :)

Og der kan kun være 300 ml vodka i ...........

Lækkert nok. Så laver jeg to glas og køber en flaske smirnoff så skal der drikkes bitter til Jul! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]