Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 15:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where - down in the south, feeling like a cowboy.. :)
Hey derude.. :)

Er der nogen herinde der kan be- eller afkræfte dette: Er det muligt at man kan "rense" sin urin, inden en urinprøve ved hjælp med fra indtagelse af aktivt kul?

Hvis overstående er muligt, er der så nogen der vil være så rare at dele lidt ud af deres erfaringer/viden? :wink:

Specifikt tænker jeg på mængden af kul der skal indtages og hvor lang tid inden en evt urinprøve det skal indtages?

Hvis nogen har gode erfaringer med andre produkter/muligheder, der kan garantere at snyde en urinprøve modtages disse med kyshånd!!!

:peace:

PS: Er klar over at man "bare" kan holde sig clean, men stoffet som jeg indtog var fra "benzo-familien", (clonazepam for at være helt præcist) og har en ret så lang halveringstid, hvis jeg husker rigtigt. Har indtaget 3 om dagen i ca. en måned og i torsdags tog min chef fat i mig, fordi han mente jeg så lidt træt ud. Så nu står jeg med en arbejdsgiver der har forlangt en urinprøve på et misbrugscenter i løbet af næste uge og et kæmpe problem! :roll:

På forhånd - tak for hjælpen! :gud:

PPS: Er lidt i tvivl om det er det rigtige forum at poste det her, så ingen skæld ud hvis jeg nu har taget fejl! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tag til lægen, få udskrevet nogle sovepiller (du kan ikke sove pga. et familiemedlems begravelse, bla-bla). Så er der jo ikke noget mærkværdigt i en positiv test

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Men det løser ikke rigtigt problemstillingen omkring chefen. Jo, hvis han spiller dum så gør det. Men så skal trådstarter sige noget i stil med: "Nååh.. jamen troede da ikke du mente sovepiller da du sagde stoffer?". For han skriver jo at chefen har taget fat i ham, fordi at han så træt ud. Og uden at sige jeg var der da det skete, så vil jeg mene at enhver vil svare på det chefen siger, om man så siger A eller B er sådan set underordnet. Han har nok sagt at han ikke tager stoffer under alle omstændigheder. Så har chefen nok spurgt om der var nogen grund til at han var ekstra træt (her vil de fleste nok nævne et familiemedlems død). Og hvis ikke han gjorde det, så er han da vist det, jeg vil kalde lidt på røven. Ved trådstarter noget om, om chefen har bestilt tid hvis man overhovedet skal det, eller noget mere information. For noget du jo kunne gøre, var at komme ham i forkøbet, købe en narkotest, som de så smukt hedder. Og se om den slår ud for et eller andet. Hvis du er så heldig at den slet ikke slår ud, så køber du lige to stk ekstra, og tester dig selv én gang mere inden du skal på arbejde. Den anden test, lader du forblive uåbnet, indtil du er i dialog med din chef. Her siger du så noget ala det her til ham: "Nå kære chef, i stedet for at tage helt ned på misbrugscenteret, skal vi så ikke bare få det overstået med det samme, for jeg har ikke noget at skjule". Hvorefter du så pisser og viser ham, den rene test.

Må jeg spørge hvilket slags arbejde du har?
For slet ikke at spørge ind til om du selv mener det er holdbart i længden at indtage benzo'er uden at have fået det på en recept fra lægen af, og det derfor er "unødvendigt". For slet ikke at nævne upassende, hvis du har et arbejde som involvere "farlige maskiner", kørsel eller et andet arbejde hvor du har risiko for at komme til skade, eller udsætte andre for skade eller sætte deres liv på spil.
Under alle omstændigheder håber jeg det går okay for dig og den situation du har sat dig selv i - for alle fortjener en chance til. I værste tilfælde at du er medlem af en fagforening og din chef ikke fyrer dig for narkoindtag, men for at der er for mange på arbejde og du var nu overflødig, så du stadig får nogle penge at leve et ordenligt liv for.

Mvh
SJP

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Hvad med at tage en clean urinprøve med til testen? Det burde ikke være så svært at få en ven/veninde til at donere lidt ''clean urin'', også overveje om man kan undvære det pille lort?(ved godt der kan være mange grunde til at spise dem)

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er de færreste der forbinder sovepiller med stoffer. Ja vi gør herinde, men andre ser det som medicin

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Spil dum ja :) Som vi har lært af staten..

Medlem

"Stoffer? Neeeej da, jeg tager bare min medicin som lægen har givet mig..." Tvivlen kan sagtens komme dig til gode her. Lyt til de andre, spil dum!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Check om der står i din ansættelseskontrakt, at de har ret til at kræve urinprøve ved mistanke om stofmisbrug.

Junior medlem

Kender ikke selv til det du spørg om, men er da lidt ked af, at folk helt har overset dit spørgsmål.

Citat: "Er der nogen herinde der kan be- eller afkræfte dette: Er det muligt at man kan "rense" sin urin, inden en urinprøve ved hjælp med fra indtagelse af aktivt kul?"

Ved godt det er længe siden det er blevet skrevet. Men så kan det stå her til den næste med samme spørgsmål.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg kunne ikke forestille mig, at det ville hjælpe med aktivt kul. Det bruges ved akut forgiftning til at "opsuge" aktive stoffer, inden de optages i blodbanen, og da stofferne i dit tilfælde allerede er i kroppen, så burde det ikke hjælpe noget med aktivt kul.

Men hvordan gik det egentligt med chefen og misbrugscenteret? Hvad endte du med at gøre, og hvad var reaktionen?

Medlem

Geografisk sted: Meget langt væk fra virkeligheden
min kammerat som har været i åbent fængsel sagde at han spiste aktivt kul i 3 dage så havde han en ren urinprøve men som sagt i noget jeg selv har prøvet

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where - down in the south, feeling like a cowboy.. :)
Jeg fik fat i noget aktivt kul, købte det over nettet og det reddede mit skind! :) Har ikke rørt benzo'er siden! Går stadig på centeret en gang i måneden for at aflægge en prøve og det kører fint med chefen igen! :-)

Dedikeret medlem

Hvor meget tog du (mængde og antal gange)? Hvordan tog du det?

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Nej det er jeg ret sikker på at du ikke kan, men er ikke 100% sikker. Aktivt kul bruges til at binde den mulige mængde gift/stof du har i mave-tarm systemet så kroppen ikke optager mere af det.

Jeg kender ikke nogle smutveje, eller måder at snyde en urinprøve på desværre.

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Billede

Det aktive kul er i hullet og kommer aldrig i nærheden af de ting du vil fjerne, som er i kroppen. Så skal du ihvertfald intage det samtidigt med stofferne :lol:

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]