Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 01:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Hey jeg tænkte på om i kan give mig en guide/faq til at lave piperonal fra peber jeg har ikke kunnet finde en

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
http://www.3base.i-p.com/piperonal.pepper/index.html
her er sørme en hel side om hvordan man gør med flere forskellige forslag, en anden gang må du sgu gerne google lidt selv.
og hehe held og lykke med den generele viden du ligger for dagen , så syntes jeg sgu det lyder som et projekt der kan optage en god del af din fremtidige fritid ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Hehe sorry da syntes bare ikke jeg kunne se det nu søgte jeg også på erowid fordi jeg fandt et link der førte dertil. Men jo tak heh gadvide om du har regnet ud hvad jeg vil bruge det til? tror ikke man deciderede kan blive høj på det såå det ikk det jeg skal bruge det til endnu ihvertfald

Titel:
Moderator
Brugeravatar

tja du tænker formentenligt IKKE på at lave MDMA eller MDA ud af det , da det self er ulovligt.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Sekstoi: Hvor dum er det egentlig du er?
For det første er der ingen med sin forstand i orden der tror på at du er i stand til at fremstille MDMA, for det andet opfører du dig så idiotisk at det halve kunne være nok.
Jeg tror at du har brug for nogle gode venner som du kan snakke med, da du ikke rigtig har jordforbindelse for tiden.

Undskyld den hårde tone.

Mvh Jonas!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
hyene skrev:
tja du tænker formentenligt IKKE på at lave MDMA eller MDA ud af det , da det self er ulovligt.

Er du kåret til ugens duks :lol:

@sekstoi: Jeg glæder mig til at høre om dit færdige produkt. Hvornår kan du mon have det færdigt?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

ja CannaChem og jeg fik en hel pose lakrids konfekt af min mormor men min store samvittighed gjorde jeg blev nød til at dele med alle de andre børn så fik kun 1 stykke selv :(. dumme dumme samvittighed.
/me tørre tavlen ren efter alle CannaChems frække tegninger :)

Titel:
Dedikeret medlem

hyene: tjoh det gør jeg jo nok MDA burde være lettere end MDMA så tar jeg den derfra

Smølfefarmer: Jeg kan da godt gøre et forsøg hvis man ikke prøver kan man jo heller ikke så derfor behøver du ikke disse mig. Hvordan idiotisk? jeg holder da en sober tone som ikke er specielt hård er der et problem med det?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
hyene skrev:
ja CannaChem og jeg fik en hel pose lakrids konfekt af min mormor men min store samvittighed gjorde jeg blev nød til at dele med alle de andre børn så fik kun 1 stykke selv :(. dumme dumme samvittighed.
/me tørre tavlen ren efter alle CannaChems frække tegninger :)

En hel pose Malaco? Så var det da godt at du delte ud. Tænk på alle de børn du har gjort glade, selvom du selv kun fik ét stykke. Dem skal man ikke glemme...selv i denne, for dig, sorte tid, som skyldes din rundhåndethed :D

@sekstoi: Pas nu bare på liv og lemmer. Det kan gå galt for selv den bedste!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
sekstoi skrev:
hyene: tjoh det gør jeg jo nok MDA burde være lettere end MDMA så tar jeg den derfra

Smølfefarmer: Jeg kan da godt gøre et forsøg hvis man ikke prøver kan man jo heller ikke så derfor behøver du ikke disse mig. Hvordan idiotisk? jeg holder da en sober tone som ikke er specielt hård er der et problem med det?

Problemet er ikke at du prøver, problemet er at du reklamerer med det på et offentligt webboard...

Mvh Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]