Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Ok.... nu har der været så meget snak om dette. Så nu prøver jeg det.

Jeg tog et spejl og lagde lidt under 1/4 gram op. Jeg ved, at det ikke er særlig god kvalitet.

Hakkede det så fint jeg kunne og bredte det ud over et par kvadratcentimeter i et tyndt lag. Brugte så en pipette til at til at dryppe 8% ammoniak på. Meget forsigtigt så det ikke begyndte at løbe én dråbe ad gangen. Dryppede på indtil det dækkede.

(Brugte 8% da jeg ikke kunne få andet på tanken, og brugte en kuglepen jeg skilte ad som pasteur-pipette. Kan ikke anbefales, fungerer ikke godt. Få fat i en rigtig pipette og stærkere ammoniak)

Nogle stenagtige klumper dannes som ikke umiddelbart bliver opløst i det vand der er tilbage. Håber dette er freebase.

Satte min skrivebordslampe helt ned (2-3 cm fra) for at lette inddampningen.

Venter nu stadig på at det sidste vand er fordampet... måske er der gået en time ca. Vil indgå at bruge voldsommere varmekilder.

Regner med at være vågen længe nok til at prøve det.

Skriver igen....

Titel:
Medlem

Hej igen.

Prøvede at hakke i den store sten. Den er forholdsvis hård. Sådan cirka som sukker eller noget. Der ligger en klistret film tilbage på spejlet, jeg først troede var vand. Men dette må lactose e.l. fra cuttet. Det er ser ud ligesom sukkervand der er fordampet, hvilket jo også passer meget godt.

Det er snart så tørt som det kan blive. Tror der var meget sukker i. Stemmer godt overens med min teori om dårlig kvalli.

prøver det snart.

Titel:
Medlem

Okay...jeg er utålmodig nu.... Det er stadig lidt vådt, men jeg overfører det nu til et stykke sølvpapir....

Det er meget lidt i forhold til hvor meget jeg startede ud med...prøver at finde noget skarpt at skrabe spejlet med...det er meget klistret...

Ud over den "store" klump får jeg skrabet noget krytalinsk udseende flager af spejlet.

Ok...har ikke de store forventninger, men nu ryger jeg lidt af det, "chase the dragon"-style, som nogen måske kender fra rygeheroin....

vender tilbage

Titel:
Medlem

Har en meget sød smag....brænder af ligesom sukker....hvilket det sikkert også er...ingen virkning so far....

Tror der er en eller anden virkning nu...er dog ikke sikker....

har næsten røget det hele nu....Stadig ingen markant coke-virkning.

Det sidste brænder ikke på samme måde...kan mærke mild lokalbedøvning der hvor røger kommer ind....

Kan mærke et eller andet nu....skal siger at coke ikke virker ret godt på mig ellers. Hvordan skal freebase smage?

Det sidste er røget nu. Der noget virkning, men ikke noget vildt. ikke engang så vildt som at tage en streg af det samme.

Prøver nu at lægger en lille streg op i en teske og hælde lidt ammoniak i.

Der dannes nogle sterainlignede klatter på overfladen når det opvarmes.

Fjerner vandet fra disse klatter ved at suge det op med toiletpapir.

Da dette blev røget smagte det meget mere bitter og gav straks lokalbedøvning på læberne. Meget kraftigere bedøvning end før.
Det må antages af sukkeret denne gang blev tilbage i vandet som blev fjernet. Denne gang er der virkning. Dog stadig ikke overbevisende. Men meget mere end før. Føler eufori og føler mig stimuleret. Dog ikke på en normal coke-måde.

Skal måske prøves igen med bedre kvali stof, større mængder ar arbejde med, stærkere ammokiak og bedre udstyr, så adskillelsen fungerer bedre. Dog er jeg ret sikker på, at udbyttet fra sidste forsøg var forholdvis rent.

Tror i øvrigt, at det virker meget mere, end jeg selv kan se. Havde aldrig skrevet så meget, hvis det ikke havde virket. Og andet forsøg giver mig lige nu en klar, tydelig stim. virkning.

Titel:
Medlem

Nu tror jeg virkningen er forsøg nummer 2 topper. Ganske behagelig. Ikke som at sniffe coken. tror dog jeg skulle have haft 50% mere for at være blevet virkelig blæst.

Håber I kan bruge dette sludder til noget.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det virker lidt rodet..

Er mehtoden ikke blot at blande 30% ammoniak med kokain.hcl i en ske og opvarme væsken. Kokain freebase ligger sig oven på væsken som kan opfanges med fx en tændstik og så er det bare at ligge det våde pulver snask man har "skrabet" af væskeoverfladen under en lampe og la' det tørrer og så ryge det.

Er det ikke den korrekte metode?

Titel:
Insane psychedelia user!

Lige for en ordens skyld "chase the dragon" går blot ud på at ligges stoffet på sølvpapir og så varme ünder sølvpapiret til stoffet begynder at fordampe og så ellers være klar med at rør over stoffet og så suge til?

Korrekt?

Titel:
Dedikeret medlem

er nok offtopic, men så split tråden op:

Citat:
CHASING THE DRAGON

is a way of smoking heroin. It usually involves placing powdered heroin on foil and heating it from below with a lighter. The heroin turns to a sticky liquid and wriggles around like a Chinese dragon. Fumes are given off and are inhaled sometimes thorough a rolled up newspaper, magazine or tube.

Titel:
Medlem

Jeg tillader mig også at gå OT, da der tydeligvis er gået stagnation i dette emne :)

Kan man vende freebase-processen om? Her, hvor jeg bor nu, er der masser af crack på gaden, og det er eftersigende billigere end pulvermodparten, så det kunne da værre spændende, hvis man kunne score sig noget billigt cokes.

Ps. Jeg kom lige i tanke om, at der findes et slangudtryk for en heroin-PCP-speedball (Whack, kaldes det vist). Hvor forked er det?

Titel:
Medlem

fra base til coka

opløs i np, bobbel igennem med HCL gas. vask med acetone

cola til base:

opløs lidt cola i vand på en spise ske og tilsæt natron, varm op og tag olie laget med en finger spids eller med en tændstik.

alterne tivt: hæld cola i 3db salmiak og kog det kort passer med ½-1g i en spise ske.

eller opløs cola i lidt vand (så lidt så muligt) og dryp 3db salmiak på

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]